Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1826
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått disse utskrevet av legen. Noen formening at om man kan få noen rus ved inntak av en bestemt mengde? Har fått 10 imovane og 30 circadin.
Fikk ved anledning 7.5mg Imovane/Zopiclone, kommer nok an på kroppssituasjonen din, men jeg hadde litt overveldet rus med 3x7,5mg.

Men 2x7,5mg og 2-4 pills hadde jeg ganske flott effekt.

Circadin er bare Melatonin som er et hormon som dannes i hjernen og i netthinnen i øyet. Men Melatonin kan også inntas som medisin ved søvnvansker. På pakken står det nok fra legen din "Tas 1-2 timer før leggetid...elns" ingen rus effekt av disse, gjerne du kan bli litt sløv(?)
Bruker per dags dato kun circadin, det er viktig at du har rutine, tar dem på samme tid hver dag, står opp ish samme tid og legger deg på samme tid.

Håper dette er til hjelp!
Dersom jeg har fått noe feil, vennligst korrekt meg :-) - Kilde egen erfaring, litt research.

Så akkurat denne https://freak.no/forum/showthread.php?t=309035
Sist endret av Sibbanac; 11. februar 2019 kl. 15:54. Grunn: Henviser til tråd ang samme tema
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg Ligger på 95kg. Ok, så om jeg tar 3 stykker, maks 4, så er det trygt/morro? Jeg er ingen pillebruker til vanlig, og det skjer ikke igjen etter dette, men vil ha det litt morro i all elendigheten min, slik den er nå, så er det tilbake etterpå så spør bare her for ekstra trygghet.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta ut to Imovane, og gjem resten før du spiser.
15mg bør holde for en god rus.

Det er ganske fort gjort å spise hele pakka når man først er igang.

Prøv å ligge unna tlf og sosiale medier.
Det som virker jævla lurt på Imovane, er vanligvis ikke det.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha. Har heldigvis god nok erfaring med å holde isolering når man er på ting som Molly og sopp. Da prøver jeg to, og kommer til og holde senga hele kvelden uten sosiale medier. Skulle jeg ville ta mer, er dette trygt? En eller maks to?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser du har 5mg. Jeg gikk ut ifra 7,5mg.

Personlig ville jeg da gått for 3 tbl, altså 15mg, og gjemt resten.
Det holder for min del. Tar jeg mer har det en tendens til å oppstå uønskede situasjoner.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hjertelig takk.<3 ja, der har jeg taket mitt. Så ser vi bare. Hvor lenge varer rusen sånn ca da?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halveringstid på 4-6t.
Etter 3-4 timer kjenner ikke jeg så mye lenger, men det er jo individuelt.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og er det ekstra kos med litt THC? Eller bør de holdes separat?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da er tre tatt. Takk for tips og hjelp. <3
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Er du logga inn enda? Hehe
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg... Bare slokna, jeg...:P våkna nå. Ikke så morro som jeg hadde håpet, men kanskje heller prøve å ikke holde senga neste gang.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ha sovner du er det gjort. For stor dose amtakeligvid. Evy dumt å ta de viss du er trøtt hehr
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hehe. Ja jeg var en smule trøtt ja, Låg litt på og tenkte "hmm. Kjenner at om 5 min må jeg skru på PCen og spille et spill eller noe for å få huet til å.......zzzzzzzzzz"
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Snakk om amatør-misbruker.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Nei men det er det beste.

Viss du holder deg våken risikere du egentlig bare å gjøre ting du ikke husker dagen etter.

Bedre å ta de tidlig viss du vil være våken. Men veldig deilig å legge seg å sovne i fin form å våkne helt uthvilt.

Du fikk jo en god snatt søvn. Og lagt deg på en deilig måte. Er jo bra det da.

Ikke noe vits å bli verdensmester i rusbruk...
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, noen verdensmester sikter jeg meg ikke inn mot.:P var bare nysgjerrigheten g på opplevelsen. Jeg får ikke tak i noe mer, ei heller er jeg interessert i det. Var bare nysgjerrig på opplevelsen gjennom denne ene muligheten.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De fungerer best hvis du har litt angst i utgangspunktet. Da skjenner du roen senke seg og evt hallusinasjoner er ikke skumle, bare Morro siden imovane er sterkt beroligende.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har både angst, depresjon og ptsd. Prøvde tre til i dag, og... Vel ingenting skjedde. Føler meg litt ør i toppen, men ville ikke kalt det der noen rus eller at man turer.. prisen å betale fo. Å være sønn av rusmisbrukere antar jeg. Genetisk motstandsdyktighet fra fødselen av. :P har nå fire igjen, tenker jeg bare kaster dem.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller muligens jeg bare rett og slett hadde for høye forhåpninger