Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 761
Hei!

Jeg tenkte å kjøpe en mini-pc til å koble i tv'en, så den blir en slags smart-tv. Det aller beste er om den kan kobles i tv'en med USB, og at den kobler seg opp mot wifi. Videre hadde det jo vært kjekt om den kunne styres via mobil eller noe annet enn et stort tastatur.

Hva er det som er best å kjøpe da? Jeg så litt på det i fjor, men jeg regner med at det er noe nytt og bedre på markedet nå enn det som var !

Takk på forhånd
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Google Chromecast eller Raspberry Pi? Du kan koble til HDMI ihvertfall med disse to
Kan anbefale Raspberry Pi med RASPBMC.
Google chromecast så veldig bra ut egentlig, men jeg skulle helst hatt noe som man kunne koble til tv'en med usb.. Hmm, kanskje jeg får gå for HDMI og kjøpe en hdmi switch i tillegg, ser ut til at de fleste har HDMI.

Er det sånn at mann må bygge opp rasberry pi selv? jeg har alltid trodd det var nesten som en minnepenn, men på komplett så ser det ut som den er i deler, og er vesentlig større en de nevnte over ? :P