Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3492
Hei!

Jeg er en amatørfilmskaper. Jeg er ferdig med manuset til filmen min og holder nå på å skaffe alle rekvisitaene. Jeg har kjøpt flere airsoft våpen, men har ikke budsjett til at alle våpnene i filmen kan være airsoft. Trenger derfor noen lekevåpen. Hvor kan man gå tak i disse? Er det noen nettbutikker som selger lekevåpen? Har sett på flere lekebutikker og har ikke klart å funnet noe!

-Dipol
Hva er budsjettet ditt, hvor mange lekevåpen trenger du, når trenger du dem og hvilke typer lekevåpen er du uter etter? (pistol, shotgun, osv.)
får vel kjøpt det meste på lekebutikker? bare spray den røde tuppen svart osv så skal de fleste se temmelig realistiske ut
Trådstarter
3 3
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hva er budsjettet ditt, hvor mange lekevåpen trenger du, når trenger du dem og hvilke typer lekevåpen er du uter etter? (pistol, shotgun, osv.)
Vis hele sitatet...
Har ganske høyt budsjett så tror jeg kan bruke ca 1000-1500 kr til lekevåpen! Trenger shotgunner og maskingevær, ca 10 stykker!

Takk for raskt svar!

-Dipol
Jeg hadde sett litt rundt på nettbutikker i kina osv. om du har god tid...
Her er f.eks. en amerikansk nettbutikk med mange softguns (shotguns og maskingeværer) til rundt 100 spenn stykket: 20lakes - airsoft-guns men det står på nettsiden deres at det kan være vanskelig å sende internasjonalt...
Du får maile dem og høre...

Tidligere hadde dealextreme en masse softguns, men nå er de utsolgt av en eller annen grunn: BB Guns & Accessories
Sist endret av Turbolego; 7. april 2013 kl. 18:03.