Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2583
Anonym bruker
"Halvfylt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange tusen må jeg bikke på det for at polisen blir mistenksom?
Gift kortet tar maks 1500 uansett. Kjøp x antall kort og del det opp over flere sjapper om du vil være helt safe.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Levobo Vis innlegg
Gift kortet tar maks 1500 uansett. Kjøp x antall kort og del det opp over flere sjapper om du vil være helt safe.
Vis hele sitatet...
Tror han mener hvor mange du må kjøpe på et nummer før polisen bryr seg, fordi du må bruke tlf nmr til å aktivere det
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke politiet bryr seg nevneverdig. Det er ikke de som får beskjed men såvidt jeg har skjønt registreres pengene man setter på paygo kort som vanlig bankinnskudd på skattemeldingen? Så om man får inn høy samlet sum kan man få spørsmål om pengene.
Det er noe jeg har hørt men om noen her har brukt paygo mye på eget navn/nummer er det fint om noen kan bekrefte / avkrefte det. Jeg hadde hvertfall mye penger som stod som bankinnskudd på skattemeldingen min et år en kompis brukte paygo kort i mitt navn og kan ikke forklare innskuddet med egne faktiske innskudd så kobla det til paygo...
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær obs på at paygookortene spises opp av gebyrer hvis du ikke bruker dem opp kjapt.
Noen av gebyrene:
3 kr pr transaksjon fra og med transaksjon nr 3.
15 kr pr mnd fra 6 mnd etter at kortet ble kjøpt
35 kr pr mnd i inaktivitetsgebyr, hvis kortet ikke er brukt på ett år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke politiet bryr seg nevneverdig. Det er ikke de som får beskjed men såvidt jeg har skjønt registreres pengene man setter på paygo kort som vanlig bankinnskudd på skattemeldingen? Så om man får inn høy samlet sum kan man få spørsmål om pengene.
Det er noe jeg har hørt men om noen her har brukt paygo mye på eget navn/nummer er det fint om noen kan bekrefte / avkrefte det. Jeg hadde hvertfall mye penger som stod som bankinnskudd på skattemeldingen min et år en kompis brukte paygo kort i mitt navn og kan ikke forklare innskuddet med egne faktiske innskudd så kobla det til paygo...
Vis hele sitatet...
Det du skriver er feil. Du kan til og med aktivere paygoo med burner nummer fra nette og være anonym.
Sist endret av Moneyking; 26. oktober 2021 kl. 23:18.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Tror han mener hvor mange du må kjøpe på et nummer før polisen bryr seg, fordi du må bruke tlf nmr til å aktivere det
Vis hele sitatet...
Trenger da ikke bruke ditt eget nummer.