Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1097
Hei.

Jeg opplever en svært plagsom lukt som setter seg i nesa ved abstinenser på opiater (Oxycontin), og lurer på om noen vet hva som skjer?

Hatt abstinenser før, men aldri opplevd denne lukta før siste runden. Og det føles som det sitter i ALT. Spiser jeg noe smaker jeg det, drikker jeg noe smaker jeg det. Såper feks liksom som helvete. Som en lukt av svidd hår eller verre. Skikkelig kvalmende og brekker meg derfor mye. Noe jeg kan gjøre for å unngå dette, og noen som vet hva det skyldes?
Hvordan tar du oxycontin? Du spiser de sikkert ikke?
Folk jeg kjenner har opplevd dette. Når de har skutt dolcontin eller temgesic. Vet ikke helt hva det kommer av. Det er vel kroppen som reagerer på noe i medisinene når de blir brukt på den måten.
Freak77
Trådstarter
11 3
Jo jeg spiser de. Aldri skutt. Tar dette fast pga sykdom, men periodevis gått på en smell. Nå kommer altså denne lukta så fort det er noen timer til neste dose (etter en heftig nedtrapping) i mildere grad, eventuelt helt ekstremt hvis jeg går helt tom. Og alt lukter den samme kvalme lukta så jeg bli så dårlig