Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 11456
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Selv er jeg glad i Lucky Strike True Blue og Marlboro Red, men er interessert i å prøve noe bedre sigg. Hva foretrekker folk her?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Camel Gul eller petterøes lyseblå
Jeg pleide å røyke dunhill og dunhill 100's med klippet filter etter prince gikk fra 1,2mg nikotin ned til 0,9mg og smakte dårligere plutselig. Nå vaper jeg takk gud, jeg kan faktisk gå fort og vape som en gal mann samtidig, prøv det i oppoverbakke med en sigg.....


Peace and love, stay safe.

saviour
Sitat av kamelia Vis innlegg
Hva foretrekker folk her?
Vis hele sitatet...
Petterøe's Original eller Blue Master.
Petterøes lyseblå er min go to på sigaretter.

Rød mix om vi snakker tobakk.
Jeg må inrrømme eg kjøper paramount rød nå for tiden, men det er kun til å mekke hasj med, røykte rk i alle år, så fikk jeg en ny bestevenn som røykte mekk og ofte kom med kun et ferdig mekk til oss på deling, så jeg ble så vant til det at nå må jeg alltid ha sigg på lur, gjemmer vekk over halvparten hver gang jeg kjøper, for om jeg har mye er det umulig å kunne si nei til å bomme vekk sigg, og nesten alle jeg kjenner røyker sigg.

Har prøvd å få noen av dem i gang med vaping, men uten hobby-interessen for vaping er det ikke så attraktivt for mine venner som er vant med sigg hele tiden, spesielt på speeden og når de drikker. Det er nødvendig å lære seg å lage varme-coiler og hjemmelaget e-juice for å vape økonomisk. Bruker man ferdig coiler i slike subtanker, eller ferdige aliens og fused claptons i drippere eller ombyggbare tanker koster det mye cash i lengden, mer en sigg om du vaper mye, og hjemmelaget e-juice er veldig mye billigere en ferdig juice, og smaker akkurat det du selv putter i som er en balansekunst som gir stor gevinst når man forstår hva som passer sammen, og finner ut hva man liker best.

Alt jeg vaper er basert rundt jordbær smak. Jordbær slush, jordbær milkshake, blanding av de to, og pink champagne strawberry jello er også en fast juice jeg lager fra konsentrat her i stuen. Jeg har 100% rein nikotin til langt inn i fremtiden. Det er billigst, men livsfarlig å håndtere, må ha briller og hansker på, og kaste sprøyten man bruker til å måle det i en knytt pose.

Jeg hater egentlig disse to tingene, alkohol mest av alt, og sigaretter, at det er lov forstårjeg ikke på noen måte, mens hasj er ulovlig? Jeg tror det må være noe jeg ikke skjønner her altså, for det er jo hull i hodet å ha lovlig gift som får menn til å slå damer og unger osv, og ulovlig allsidig medisin og rus i en enkel plante som gjør folk bedagelig, lat, og glad. Da kunne de liksågodt latt kun amfetamin være det som er lovlig, det hadde vært akkurat like teit IMHO. Og folk blir så teit av alkohol, med noen unntak, det er rett og slett gode personer som blir godere av å drikke, men jeg kjenner flere gode folk som blir skumle rasshøl når de drikker nok, spesielt med piller til. Jeg har ikke drukket på 15år minst, og tror jeg haddee vært et vrak om jeg drakk i tillegg til alt det andre jeg tar. Men dette hadlet om sigg ja, sporet litt av her.

Speeden lever her i dag.

Peace and love, stay safe.

saviour
Røyka stort sett Marlboro Red I mange år, før jeg gikk over til Lucky Strike Black series crisp.
Hvis jeg skal lage mekk bruker jeg petterøes lys blå mix eller Marlboro gold. Snuser for det meste men hender jeg knekker og må ha noen pinner å suge på.
Har strengt tatt vært mest en fest røyker, med innslag av caférøyking. Har forsøkt å holde opp flere ganger, men vender alltid tilbake til Marlboro Rød. Etter et par øl er det ingen ting som det lille nikokicket fra et par magadrag av den første siggen.
Vet ikke om du lett kan finne de merkene. Kanskje i større steder?
Men jeg likte å røyke Gitanes og før det Kent silver bedre enn alt jeg smakte på her. Røyk smaker forskjellig avhengig av politiske/økonomiske tilstander og andre situasjoner der du bor *_*
Den beste Marlboro'n jeg kjenner til er den som kommer i svart pakke med litt rød på seg.
Vanlig rød Luvky strike er favoritten. Snakker vi om mekk bruker jeg blå camel, syns den smaker mildt og har et bra snitt som passer til mekk.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Rød 3 tobakk rulla med filter til vanlig. Marlboro Splash Mega Purple hvis jeg føler meg fancy og drikker noe med lite smak.
Røyker Prince green plus.
Etter mange år på rød Prince og rulletobakk.
Den er mildere, men mentholen gjør at det "river" bedre i halsen.

Bruker den også til å mekke med.. Til manges forundring..
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Rød 3 tobakk rulla med filter til vanlig. Marlboro Splash Mega Purple hvis jeg føler meg fancy og drikker noe med lite smak.
Vis hele sitatet...
Selger de denne type Marlboro i Norge?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Selger de denne type Marlboro i Norge?
Vis hele sitatet...
Har bare sett den i Asia. Syntes de fleste smakstilsatte sigaretter smaker tannkrem, men den der smaker faktisk bær.
Jeg liker raw organic best, 30g rullerobakk. Billigere og bedre enn ferdiglagde. Bruker mest til joints, men en sjelden gang ruller jeg meg en sigg med bomullsfilter. Brenner saktere så bruker mindre. God smak.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prince Golden Double Filter eller Camel Blue
Lucky Strike True Red, Petterøes Original og Teddy.
Uten tvil Blue Master
BLUE MASTER FOR THE REAL OG'S

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prince Golden Double Filter eller Camel Blue
Vis hele sitatet...
Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Lucky Strike True Red, Petterøes Original og Teddy.
Vis hele sitatet...
Selger de teddy ennå?
Sist endret av Dovahkin; 28. mars 2020 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
har gått ove til nicorett nå .. men blodprince var slagern her i gården ..
og pall mall uten filter..
Prince rød og Prince green plus synes jeg er best hvertfall