Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 20804
Onkel ææææææææændy bruuur
Hør på mengele om rømningstips, han klarte seg lenge i sør amerika han!
Hvis 15-åringen allerede er mistenkt og rømmer til *fyll inn land* vil det fjerne all mistanke.
Flybillett er vel kanskje ikke det lureste, for da blir man jo registrert, så jeg ville heller satset på tog eller buss.

Jeg rømte hjemmefra sammen med en venninne da jeg var 14. Først haiket vi til Gøteborg, og så videre fra Gøteborg til København. Vel fremme i København var vi blakke og visste ikke hvor vi skulle gjøre av oss, så vi prøvde oss på å sove ute. Ble plukket opp av politiet som ble mistenksomme med en gang pga vår unge alder, og sendte oss strake veien hjem til Norge igjen. Så det var vel et eksempel på hvordan man ikke skal gjøre det.
Sitat av yela Vis innlegg
Ahem.. en 13åring har ingenting å gjøre på et forum der det åpent diskuteres narko heller.
Vis hele sitatet...
Kunnskap er da ikke så ille? Jeg ble i hvert fall ikke nevneverdig skada .
Sitat av h1web Vis innlegg
Drit i USA, drit i Brasil. Det blir for vanskelig!

Det du burde gjøre:

1. Ta deg en kopp kaffe.
2. Sett deg på lettsykkelen.
3. Kjør alt du har mot Vardø.(Ikke kjør bånngass, da du mest sannsynligvis vil bli stoppet og min mesterplan vil bli ødelagt.)

I Vardø, eller like ved så er det en grense til Russland.

Når du er inne i Russland, stikk på nermeste pub, hiv i deg et par vodka shots. Også sett deg på fortaus kanten med et pappkrus i hånda og se hvor mange rubel du får.

Спасибо за меня!
Vis hele sitatet...
Du hadde vel blitt stoppet av GSV eller det russiske grensepolitiet antar jeg. Men om du ikke blir stoppet høres det ut som en mesterplan
Sist endret av SimenGaming; 30. mars 2013 kl. 01:37. Grunn: Skriveleif:S
Er jo flere måter å gjøre dette på, men det forutsetter at du er gammel nok.

1. Bestill chartret tur med den transsibirske jernbane. Hopp av ved egnet stopp langs vegen.
2. Verv deg til Fremmedlegionen. Obs: Opptaksprøver.
3. Lev som eremitt i Norsk natur. Tips: Innvestér i friluftsutstyr.

Forøvrig patetisk tråd. 13 år gammel... Herregud.. Ikke for å være rasshøl men når du/han er så ung spiller det knapt noen rolle hva du gjør/har gjort...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av NorwayBM Vis innlegg
Er jo flere måter å gjøre dette på, men det forutsetter at du er gammel nok.

1. Bestill chartret tur med den transsibirske jernbane. Hopp av ved egnet stopp langs vegen.
2. Verv deg til Fremmedlegionen. Obs: Opptaksprøver.
3. Lev som eremitt i Norsk natur. Tips: Innvestér i friluftsutstyr.

Forøvrig patetisk tråd. 13 år gammel... Herregud.. Ikke for å være rasshøl men når du/han er så ung spiller det knapt noen rolle hva du gjør/har gjort...
Vis hele sitatet...
ER vel forøvrig sant dette..

Verste scenario er vel kommisjons-møte :P

Gjorde innbrudd på en Spar-butikk hele 3 ganger når jeg var 13-14. Ble selvfølgelig tatt 3'de gang da polititet sto utenfor butikken og ventet på at vi skulle komme ut med 3 handleposer i hver hånd

Summen vi stjal for var mange titusener
, da vi tømte røyk-hyllene, kontant-kort, øl, flax-lodd osv..

For alt dette måtte jeg sitte i møte med eieren av butikken, og si unnskyld!

Haha, suckers!