Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1147
Hei.
Har hatt utslag på urinprøve og jeg nektet og sa jeg ikke hadde rørt amfetamin. Legen vil da ta utvidet blodprøve for å sjekke hva som jeg har tatt og event hvorfor jeg hadde positiv urinprøve. Trodde det kun viste på blodprøve i ca 2 dager? Eller kan de gå tilbake i tid på blodprøve og se at jeg har hatt inntak av amfetamin og benzo? Noen som vet hvor lenge det kan spores på utvidet blodprøve
Det er vanskligere å finne amfetamin i blod enn urin. Så om du har pissa positivt er det ikke sikkert en blodprøve vil gi positivt utslag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Speilvendtned Vis innlegg
Det er vanskligere å finne amfetamin i blod enn urin. Så om du har pissa positivt er det ikke sikkert en blodprøve vil gi positivt utslag.
Vis hele sitatet...
Klarte ikke å oprette ett inlegg/ny tråd og dette var det eneste relevante jeg kunne finne. Har tatt metamfetamin 3 dager i strekk i forrige uke fra onsdag-fredag og tok urin prøve idag. Har bare prøvd det en gang før for noen månedere siden, vet du om det er høy sannsynlighet for at jeg tester positivt? Prøven sendes til lab.
Meth sitter desverre lenger enn amfetamin, om du la methen på hylla på fredag og testa deg i dag - mandag, da er det stor sjanse for at det slår ut desverre. Beklager, men du må være forberedt på det verste :/ krysser fingrene for deg og håper på det beste!