Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8586
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det har ikke slått deg at det kanskje er du som er problemet?

Hvis du opplever at alle damer ender med å være utro av natur, da tror jeg det er du som ikke klarer å tilfredstille naturen deres i utgangspunktet

Min erfaring er at forelska damer er de mest fantastisk pålitelige, oppofrende og tilfredstillende vesener på denne kloden. Utilfredse damer, derimot, klager over typen sin og kjører på med alle mulige sløkkede prosjekter. Det er ikke kvinners natur som er problemet, det er mennene deres som er.

Noe annet å sove på
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, det er absolutt jeg som var problemet før. Jeg har ingenting imot damer, nå som jeg er klar over hvorfor jenter gjør som de gjør er ting bedre. Jeg endret meg som person og hvordan jeg skulle behandle jenter. Den forandringen har gjort at jeg nå har en fantastisk kjæreste, og i tillegg gjør att jeg alltid prøver å være den beste versionen av meg selv.

Hele poenget mitt var å prøve å få OP til å forstå att nå er alt som har med exen hannes å gjøre utenfor sin kontroll og han burde komme seg over det og heller forbedre seg selv. Så slipper han evt slike problemer i framtiden. Han gjør det på ingen måte bedre for seg selv av å stalke exen.

Det vet jeg fordi jeg har vært der selv.

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Ohhh lord have mercy.
Det at noen kan sette målestokken sin etter sex og penger?
Hver sin glede kan man vell si, får se hvor lenge den varer.
Men sex på kommando? det er helt sikkert sant, men det er den mest brautete uttalelsen jeg noen gang har lest her på freak.

Gratulerer min gode mann, du er offisielt den råeste mannen på freak.no.
Vis hele sitatet...
Ja ser at det kan høres ganske galt ut, og det er ikke slik at jeg driver å puler rundt. Poenget er at jeg har forbedret meg ekstremt mye fra slik jeg var før og jenter har mye større interesse for meg. Selv har jeg en fantastisk kjæreste nå og mer enn fornøyd med det. Tjene mer penger ser jeg ingenting galt med, spesiellt når jeg ikke ikke bruker noe mer tid, jobber bare mer effektivt. Ellers er forhold til familie og venner også mye bedre enn før. Jeg gikk fra å være en smått deprimert og ensom gutt ingen respekterte til å få en enorm vennekrets og aldri vært så lykkelig som jeg er nå.

Er ikke meningen å komme fram som ett rævhøl, men jeg skjønner at de fleste ikke setter pris på å høre slike uttalelser. Ville uansett sett på boka jeg snakka om som ett sett verktøy og du velger å bruke de som du vill. Om det er for å tjene penger, starte familie, ha 5 forskjellige fuck friends er helt opp til hver enkelt. Du vil uansett komme ut bedre enn før. Det er vertfall min erfaring.
Sist endret av iColdman; 15. desember 2018 kl. 06:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Poenget er at jeg har forbedret meg ekstremt mye fra slik jeg var før og jenter har mye større interesse for meg. Selv har jeg en fantastisk kjæreste nå og mer enn fornøyd med det. Tjene mer penger ser jeg ingenting galt med, spesiellt når jeg ikke ikke bruker noe mer tid, jobber bare mer effektivt. Ellers er forhold til familie og venner også mye bedre enn før. Jeg gikk fra å være en smått deprimert og ensom gutt ingen respekterte til å få en enorm vennekrets og aldri vært så lykkelig som jeg er nå.
Vis hele sitatet...
Det var bare måten du ordla deg på, det var en merkelig måte å veie opp livskvaliteten sin.

Kjenner meg dog litt igjen i før og etter resultatet ditt, kan sammenligne det med når jeg røyket hasj og etter jeg sluttet med hasj, bitene falt på plass når jeg sluttet og livskvalitet min steg veldig, ny jobb interessant jobb, god økonomi, bedre kontakt med familie, flere venner og jakten på et nytt kjærlighetsforhold går mye bedre enn før, som du sier, flere kandidater.

Men jeg hadde alt dette før jeg begynte med hasj, hasjen gjorde meg bare gørre lat og over mange år gjorde den meg blind for alt jeg mistet, jeg hadde bare glemt alt jeg hadde og hvordan jeg fikk det.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken bok er det dere snakker om? Skal ut av tåka nå og da kan det være greit å ha litt å lese på/jobbe med
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken bok er det dere snakker om? Skal ut av tåka nå og da kan det være greit å ha litt å lese på/jobbe med
Vis hele sitatet...
Har ikke lest boken det er snakk om, men det er "The Rational Male" av Rollo Tomassi.
Sitat av gauliter Vis innlegg
Har ikke konfrontert henne enda, vil bare ha mest mulig på henne..barnslig I know, men er så sykt såret og bitter
Vis hele sitatet...
Hva tenker du og gjøre med den informasjon du har om henne egentlig?
Trådstarter
6 0
Først av alt, takk for mange og gode svar

Det smaker kjemisk - helt jævlig, lukter ikke så mye - men første jeg tenkte var svak malinglukt, er lett klebrig/litt fuktig og helt hvitt.






Noen som tør anslå mengden? (Har ikke vekt her)




Det lå forresten en 5xstørre tom pose i kortmappen, denne luktet blomsteraktig, ganske forskjellig fra den lille posen..
Detta er nok amf.
Sitat av gauliter Vis innlegg
Først av alt, takk for mange og gode svar

Det smaker kjemisk - helt jævlig, lukter ikke så mye - men første jeg tenkte var svak malinglukt, er lett klebrig/litt fuktig og helt hvitt.






Noen som tør anslå mengden? (Har ikke vekt her)




Det lå forresten en 5xstørre tom pose i kortmappen, denne luktet blomsteraktig, ganske forskjellig fra den lille posen..
Vis hele sitatet...
"Blomsteraktig" er uten tvil amfetamin, har brukt det ved flere anledninger selv og den eneste måten jeg kan beskrive det er "Kjemisk blomsterlukt" Når man tørker amfetaminen en stund så lukter det ikke så mye. Er avfallstoffer som fordufter.
Sist endret av Marriese; 16. desember 2018 kl. 18:48.
Sitat av gauliter Vis innlegg
Først av alt, takk for mange og gode svar

Det smaker kjemisk - helt jævlig, lukter ikke så mye - men første jeg tenkte var svak malinglukt, er lett klebrig/litt fuktig og helt hvitt.






Noen som tør anslå mengden? (Har ikke vekt her)




Det lå forresten en 5xstørre tom pose i kortmappen, denne luktet blomsteraktig, ganske forskjellig fra den lille posen..
Vis hele sitatet...
Mann, du har fått svaret ditt.
Det er amfetamin og det er kanskje fire gram der.
Men hva hjelper det deg å vite dette?

Hva er det du prøver å oppnå med dette?
Du oppfører deg som en jelly liten unge slik du driver å poster om "dama" de på dette viset.

La henne få leve livet sitt, dere har åpenbart ikke spesielt mye til felles. Gjør det slutt å la henne være.

Du snoker i tingene hennes og poster bilder av det på et åpent forum, er det rart hun søker glede andre steder?
Sist endret av Kjelldriver; 16. desember 2018 kl. 19:10.