Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3090
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har god erfaring med rivotril, sobril, imovane, og litt xanor. Fikk tak i noen valium (ekte), har tatt nå ved flere anledninger, og i større doser, men den hjelper hverken på tankekjør, angst eller hjertebank, eller noe som helst egentlig.

Kan legge til hvilken doser jeg trenger for å oppnå god effekt på forskjellige legemidler:

Sobril - 20 mg
Imovane - 15 mg
Rivotril - 1 mg
Xanor - 2 mg

Tok ca. 40 mg valium uten noe som helst effekt - dette etter å ikke ha brukt andre benzoer på dager.
Er du 110% sikker på at de er ekte? Veldig mye i omløp som ser legit ut, men likevel er fake.

Doseringen din med Valium overskrider det du oppgir av de andre benzoene, så i utgangspunktet skulle du fått funk - spesielt siden du får funk på 1mg Rivotril; som også er et langtidsvirkende medikament på linje med Valium, og derfor ikke "smeller" like kraftig som kortidsvirkende midler som f.eks. Xanor.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av stranger Vis innlegg
Er du 110% sikker på at de er ekte? Veldig mye i omløp som ser legit ut, men likevel er fake.

Doseringen din med Valium overskrider det du oppgir av de andre benzoene, så i utgangspunktet skulle du fått funk - spesielt siden du får funk på 1mg Rivotril; som også er et langtidsvirkende medikament på linje med Valium, og derfor ikke "smeller" like kraftig som kortidsvirkende midler som f.eks. Xanor.
Vis hele sitatet...
Valiumene er ekte, de kom rett fra pakken fra en venn som har resept på dem.

Prøvde 10 mg i dag da formen var elendig (angst, skjelven osv), ventet i to timer uten noe som helst effekt. Inntok en rivotril etterpå, og formen kom seg på en halvtimes tid.

Valium og rivotril har jo en del til felles med tanke på den muskelavslappende effekten og lange halveringstiden. Ellers er jo valium rettet mer mot angst, men den hadde null effekt på angsten min - noe rivotrilen tok med en gang. 20 mg sobril helper svært godt på angsten min igjen, så da var det rart at valium som er mer potent ikke hadde noe som helst effekt på meg.

Kanskje jeg må ta valium et par ganger, før jeg merker noe?
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivo er jo latterlig mye sterkere enn valium da. 10mg valium er ikke veldig mye.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivo er jo latterlig mye sterkere enn valium da. 10mg valium er ikke veldig mye.
Vis hele sitatet...
Men med tanke på at jeg får svært god effekt av 20 mg sobril, som ikke er like potent som valium, burde jeg få effekt av valium, selv på en dose på ca. 40 mg? Hvilken effekt skal jeg kjenne etter?
Er jo mulig at kroppen din ikke klarer å bryte ned diazepam. Siden oxazepam er en av metabolittene til diazepam og du får effekt av førstnevnte samt andre benzoer så virker det sansynlig i mitt hode.
Jeg er veldig innspist på Sobril og må opp i 40-60mg for å få god effekt der - men Valium (som jeg tar sjeldnere) kjenner jeg veldig godt ned i bare 10mg. Tar kanskje 10-15 minutter så kjenner jeg effekten for fullt.

Veldig rart at du ikke reagerer i det hele tatt om du er sikker på at de er ekte.
Hos meg selv så må jeg ta Valium i én dag før jeg får full effekt. Så kan være noe der.
Mest sannsynlig så har du en eller annen svært sjelden defekt som gjør at kroppen ikke klarer å bryte ned diazepam, evt. Ikke klarer å ta det opp.
Sist endret av Who?; 21. februar 2018 kl. 08:04.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I dag forsøkte jeg igjen. Ettersom grapefrukt forsterker valium, hev jeg nedpå en god del grapefruktjuice, før jeg inntok 10 mg valium. en-to timer senere var jeg så nedfor og likegyldig og var ufattelig trøtt. Jeg var riktignok ikke ute etter noe rus, men ville se hvilke effekt valium hadde på meg en dag jeg var uthvilt, godt humør og lett angst. Har hørt så mange skryte av hvor bra valium er for angst og for rus også, men dette må være den dårligste benzoen jeg har vært borti. Hev innpå 15 mg imovane og formen ble mye bedre.
Det er veldig individuelt hvordan man ragerer på forskjellige substanser! Jeg har brukt Benzodiazapiner i mange år. Å selv må jeg opp i dosering 30-50mg/døgn for å få effekt. Men ved å bruke 1mg Rivotril og 10mg Stesolid -oppnådd ønsket effekt! Sobril alene kan jeg bruke oppimot 200mg/døgn uten særlig ønsket effelt! 6mg Xanor gir meg samme ønsket effekt som 1mg Rivotril og 10mg Diaz. Mens feks 25mg Nitrazipam gir alene ønsket effekt! Som sagt, veldig individuelt!
Hei

Desverre er du ikke alene om at toleransen øker ved disse preperatene. Gikk av valium i 3 uker begynte så på igjen men, toleransen lå på nærmere 40 mg som er for mye. Du må nok av i en lengte periode på 12 uker hvertfall. Egen erfaring sier at bytting mellom de forskjellige benzodiazepinene virker noe men å gå helt av eller ett absolutt minimum er best. Eller prøv noen sterke antihistaminer som atarax enten som combo eller alene.
Sist endret av Jatakkhelst; 1. mars 2018 kl. 03:56.
Jeg kan hive ned 60 mg valium uten å kjenne noe som helst, lette litt på angsten og gjør meg litt likegyldig kanskje, ja. Men, noe rus ut av valium alene, da er en heldig. Har prøvd å blande med alkohol også, får en fin alkohol form med muskelavslappende effekt, men ikke noe å skryte av. Rivotril/xanor derimot kan jeg kjenne i kroppen med så lave doseringer som 1 mg. En rus vil jeg ikke kalle det, men det er merkbart, og jeg trenger jo betraktelig mindre for å kjenne noen slags form, enn med valium. Blander jeg med alkohol, blir jeg meget snakkende og lett. Da, kun etter få enheter. Med valium må jeg nærmest drikke meg dritings før jeg blir noe fjong. Med valium, så kjenner du ikke rusen. Men, fortvil ikke, de rundt deg ser den meget, meget godt.
Sist endret av TheBean; 2. mars 2018 kl. 19:26.
Viktig å huske at valium er ett mildt stoff ,drikker du mye kaffe redbull o.l. ???

Og husk å skill mellom medesin og RUS
Sist endret av Junkiexl76; 2. mars 2018 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.