Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 45373
Det er vel ingen som har en form for crack eller lignende så jeg slipper å få opp den meldingen om at jeg kan få spotify premium ??

Jeg begynner å bli litt lei å få opp den etter ca 10 sanger hver gang!
Sorry mac. Lev med det, eller kjøp Premium. Jeg vurderer absolutt å kjøpe Premium-account når reklamen begynner å øke på på gratis-kontoene. Absolutt verdt pengene!
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
hoff jaja, vel det er det som er greia jeg gidd ikke å bruke penger på noen jeg kan få gratis :P har ikke så god råd til å betale 99 per måned, jeg jobber ikke engang xD
se på linken da
Sitat av Gitchen Vis innlegg
se på linken da
Vis hele sitatet...
Dette er ikke til Pro-versjonen.
det var ikke det han sporte om, pro må du betale for uannsett:P
Det var akkurat det han spurte om Gitchen, du har feil.

Han lurer på hvordan han kan komme seg vekk fra all reklamen, og det kan han ikke med den linken du linker til.
Den linken du linker til forteller bare hvordan man kan skaffe seg en free-versjon av Spotify.

Glitchen, du tar feil.
stemmer det, trøtt som fan, nu tar jeg kvell :Ogod natt =/
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
hehe ja stemmer junkpal har rett, jeg har spotify, men vil bare ikke få opp den premium reklama heletiden ! ganske irriterende :@
Men jeg får vel bare leve med det, eller begynne å jobbe og betale 99kr i måneden

God natt ja Gitchen det er ikke greit på mandags morrgenen ;P er ikke helt våken selv.
For og fikse dere account og premium:

Connect deg på mIRC.
Skriv /j spotify
Skriv: !invite <- dette skaffer deg account koden
skriv !invitepremium <- dette skaffer deg premium account.

HUSK koden din! Du får kun 1 kode pr. ipadresse.
Kan vel informere dere om at Despotify finnes som er en "open source spotify" som kobler seg opp mot spotify sine servere.

IT-avisen har også en artikkel om dette programmet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg skjønner ikke helt greia med å hacke protokollen til et genialt konsept som gir deg fri tilgang til en god del musikk for en skarve hundrings i måneden. Vi lever i ett av verdens rikeste land, er dere virkelig så gjerrige?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt greia med å hacke protokollen til et genialt konsept som gir deg fri tilgang til en god del musikk for en skarve hundrings i måneden. Vi lever i ett av verdens rikeste land, er dere virkelig så gjerrige?
Vis hele sitatet...
Er det ikke gjerrighet som er grunnen til at vi akkurat er ett av verdens rikeste land da?
Sitat av reklame Vis innlegg
Er det ikke gjerrighet som er grunnen til at vi akkurat er ett av verdens rikeste land da?
Vis hele sitatet...

Nei, det er oljen.
Roberta from spotify er jo sexy.
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
haha har ikke sett hu men hu er irriterende, kommer altid å klager når jeg hører på musikk :P
Ja, når det kommer ett bra alternativ til ulovlig nedlastning, som i tillegg er såpass billig, så synes jeg folk kan betale 99kr i måneden. Om dere ikke jobber så får dere nå vel ihvertfall det i ukelønn
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt greia med å hacke protokollen til et genialt konsept som gir deg fri tilgang til en god del musikk for en skarve hundrings i måneden. Vi lever i ett av verdens rikeste land, er dere virkelig så gjerrige?
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg, men jeg tror de som f.eks utviklet "Despotify" ikke gjorde det fordi de ville ha musikken gratis. De ser vel på det som en utfordring og gjør det fordi de kan.

Jeg har ennå ikke oppgradert Spotify kontoen min til premium, da jeg vil se hvordan Spotify utvikler seg videre. "Despotify" hjelper nok ikke akkurat i den prosessen.
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
Sitat av Saape Vis innlegg
Ja, når det kommer ett bra alternativ til ulovlig nedlastning, som i tillegg er såpass billig, så synes jeg folk kan betale 99kr i måneden. Om dere ikke jobber så får dere nå vel ihvertfall det i ukelønn
Vis hele sitatet...
haha nei faktisk ikke, synn egentlig og vis jeg hadde fått det så hadde sikkert pengene gått på noen annet ting jeg KAN få gratis tar jeg, men ting som koster penger må jeg se om jeg vil ta meg råd til. og vis å betale er den eneste muligheten kan jeg like så godt bare ha hu dama der
Sist endret av bml91; 9. mars 2009 kl. 17:56.
skjønner ikke greia med spotify, eller ikke misforstå drit genialt konsept og alt det der.
Men når jeg får opp En del cover bands istede for original bandet? gjør jeg noe feil ? gjelder jo ikke alle band men et par.
Så jeg slutta raskt å bruke spotify
Sitat av lollern Vis innlegg
skjønner ikke greia med spotify, eller ikke misforstå drit genialt konsept og alt det der.
Men når jeg får opp En del cover bands istede for original bandet? gjør jeg noe feil ? gjelder jo ikke alle band men et par.
Så jeg slutta raskt å bruke spotify
Vis hele sitatet...
Det eneste bandet jeg har merket dette på, er Pink Floyd. Det er derimot noen live opptak som funker greit for meg! Tipper du får tilgang til orginalbandene når man er premiumbruker, uten at jeg vet dette med sikkerhet.

Ps. tøff avatar.
Hvis jeg kjøper premium account, får jeg da tilgang på musikk som jeg ikke har nå? For eksempel Tool var på spotify før men de har tatt det vekk.
Nei.
Tool og noen andre band har forsvunnet fordi spotify ikke har landet avtalen med plateselskapet/artist. Uten at jeg skal si det for sikkert så er jeg rimelig sikker på at premium account ikke har andre fordeler enn at man slipper reklamen.
Sitat av timmeyh Vis innlegg
For og fikse dere account og premium:

Connect deg på mIRC.
Skriv /j spotify
Skriv: !invite <- dette skaffer deg account koden
skriv !invitepremium <- dette skaffer deg premium account.

HUSK koden din! Du får kun 1 kode pr. ipadresse.
Vis hele sitatet...
Hvilken IRC-server?
Jeg synes det er rart at jeg bare har fått reklame 3-4 ganger i disse to månedene jeg har hatt spotify, og jeg hører på musikk ganske jevnlig..
Sitat av dieselmusa Vis innlegg
Hvilken IRC-server?
Vis hele sitatet...
quakenet...
jeg har "cracket" spotify. Last ned et program som heter "hide my ip". Deretter går du inn på registrer eller noe, så funker det fett!
Sitat av Andersbt Vis innlegg
jeg har "cracket" spotify. Last ned et program som heter "hide my ip". Deretter går du inn på registrer eller noe, så funker det fett!
Vis hele sitatet...
Har du også det? Er vel nevnt en gang i tråden her.
kjedelig streiting
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg skjønner ikke helt greia med å hacke protokollen til et genialt konsept som gir deg fri tilgang til en god del musikk for en skarve hundrings i måneden. Vi lever i ett av verdens rikeste land, er dere virkelig så gjerrige?
Vis hele sitatet...
Så sant så sant.. De fleste argumentene for pirate bay osv er jo at "musikkbransjen ikke vil tilpasse seg fremtiden" Hva er det de har gjot med spotify? Jo netopp tilpassa seg den aldern vi lever i idag. Og dere vil fjerne reklamen... Som er netopp det de tjener penger på ja.. Face it. Folk som lager musikk osv må tjene penger de også!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
gå på http://spotify.mikromann.net/ for spotify DL uten invite ;P

der står innstruksjonene for hvordan lage egen account og hvordan laste ned selve programet.
Det finnes cracked versjon av Spotify til Mac så man slipper reklame og får høyere kvalitet på lyden. Har ikke hørt om noe lignende til Windows enda.
Sist endret av Hager; 4. november 2009 kl. 16:55.
Sitat av Hager Vis innlegg
Har ikke hørt om noe lignende til Windows enda.
Vis hele sitatet...
Det finnes, men er privat. Om jeg ikke tar feil så er ikke Mac versjonen beskyttet på samme måte om Windows sin er. Windows er beskyttet med Themida, mens Mac har vel ingen beskyttelse. Hovedtingen er vel at når man logger inn på Spotify mottar man en XML fil som har all informasjonen om kontoen. Denne filen inneholder bl. a. <ads>1</ads> som beskriver hvorvidt man skal spille av reklame(Incl. <highbitrate>, <offline> osv.). Det er egentlig veldig trivielt å manipulere denne for å gjøre spotify reklamefri. Problemet er Themida.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Nei.
Tool og noen andre band har forsvunnet fordi spotify ikke har landet avtalen med plateselskapet/artist. Uten at jeg skal si det for sikkert så er jeg rimelig sikker på at premium account ikke har andre fordeler enn at man slipper reklamen.
Vis hele sitatet...
Man får også mulighet til å lagre sanger for lokal avspilling, støtte for bruk på iPhone/Android og pre-launch av noen album.
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
Sitat av Glyserol Vis innlegg
Det finnes.
Vis hele sitatet...
wow nice! så det finnes noe sånt
hadde vært tøft å få tak i den. for begynner å bli lei reklame nå bruker ikke spotify så mye lenger, bare på jobb. så jeg er ikke villig til å kjøpe premium konto.
jeg kjøpte det en gang for å teste den på iphonen. det var kjempe tøft
og offline mode funket fett. hos en kamerat av meg så klikket den noen ganger. men var stabil hos meg
Sitat av bml91 Vis innlegg
bruker ikke spotify så mye lenger, bare på jobb.
Vis hele sitatet...
Og tidligere sa du;
Sitat av bml91 Vis innlegg
har ikke så god råd til å betale 99 per måned, jeg jobber ikke engang xD
Vis hele sitatet...
Dette er riktignok et halvt år i mellom disse innleggene, men nå har du jobb, og da har du og råd til de 99 kronene etter min mening. Enten det, eller lev med reklamen.
Jeg er mildt sagt skeptisk til ryktene om en cracket Spotify-versjon til Mac.

Teknisk sett løses et problem med modifiserte klienter ved å kreve brukernavn og passord ved innlogging, og så kan bare serveren nekte å levere musikk til klienter som ikke har Premium. Svært enkelt å implementere.
Sitat av nissefanten Vis innlegg
Jeg er mildt sagt skeptisk til ryktene om en cracket Spotify-versjon til Mac.

Teknisk sett løses et problem med modifiserte klienter ved å kreve brukernavn og passord ved innlogging, og så kan bare serveren nekte å levere musikk til klienter som ikke har Premium. Svært enkelt å implementere.
Vis hele sitatet...
"crack" til mac og linux, finnes i den forstand at dem har laget helt ny client.
så server "trur" du spiller reklame, men spiller uten reklame. Dem som laget client laget client ikke for å ta bort reklame. Det var bare bi produkt at dem ikke gadd å implemntere det.
Sitat av ranvik Vis innlegg
"crack" til mac og linux, finnes i den forstand at dem har laget helt ny client. så server "trur" du spiller reklame, men spiller uten reklame.
Vis hele sitatet...
Det første jeg hadde gjort da var å bake inn unike callbacks i annonsene som rapporterer til serveren at de har blitt vist. Det er flere måter å gjøre dette på som vanskeliggjør faking av svar.

Ville heller satt ut skuddpremie på han Jonathan eller hva han nå heter.
Sitat av nissefanten Vis innlegg
Det første jeg hadde gjort da var å bake inn unike callbacks i annonsene som rapporterer til serveren at de har blitt vist. Det er flere måter å gjøre dette på som vanskeliggjør faking av svar.

Ville heller satt ut skuddpremie på han Jonathan eller hva han nå heter.
Vis hele sitatet...
hva med å ha innsmalings aksjon MOT Jonathan og alle dem andre som ringer inn, har dem ikke høre om EMAIL !!!
Sist endret av ranvik; 11. november 2009 kl. 12:03.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nissefanten Vis innlegg
Det første jeg hadde gjort da var å bake inn unike callbacks i annonsene som rapporterer til serveren at de har blitt vist. Det er flere måter å gjøre dette på som vanskeliggjør faking av svar.
Vis hele sitatet...
Forklar dei metodane som vanskeleggjer fake svar. Eg kan ikkje sjå gode måter å forhindre det på når brukeren har total kontroll over RAM på maskina der programmet kjører...
Sitat av nissefanten Vis innlegg
Jeg er mildt sagt skeptisk til ryktene om en cracket Spotify-versjon til Mac.

Teknisk sett løses et problem med modifiserte klienter ved å kreve brukernavn og passord ved innlogging, og så kan bare serveren nekte å levere musikk til klienter som ikke har Premium. Svært enkelt å implementere.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva du mener. Menere du at hvis noen bruker modifiserte klienter så vil spotify vite det og så vil de kunne nekte brukeren?

Når det kommer til de callbacksene skjønner jeg ikke helt hvordan du har tenkt. Kanskje du kunne utdype litt?
bml91's Avatar
Trådstarter
79 2
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Dette er riktignok et halvt år i mellom disse innleggene, men nå har du jobb, og da har du og råd til de 99 kronene etter min mening. Enten det, eller lev med reklamen.
Vis hele sitatet...
vel er lærling da. og som alle vet så er ikke det den beste lønna man kan få. har nettopp kjøpt meg tv til 15 000, så har ikke så god råd for øyeblikket. vis du spørr om et halvt år igjen har nok mye skjedd

et halvt år er egentlig ganske mye i mine øyne..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Beklager necro, men er det ikke så enkelt som å lage et lite program som trykker next på spotify 1 sec før sangen slutter så får du aldri reklame?
Du får likevel reklame selv om du trykker next. Du får derimot ingen reklame om du har hørt mindre enn 30 sekunder på sangen og bytter sang.
Jeg får ofte reklame når jeg trykker next så er nok ikke så enkelt du.
Tror jeg snakker for flere når jeg ber dere om å investere i Spotify Premium. 99,- / måneden er utrolig lite i forhold til hva en hører på av musikk samt mulighetene en har via Spotify til å finne ny musikk uten å må betale noe ekstra. Så vær så snill å la være sytingen og kos dere med Jonathan, Unibet og hva enn de sender for tiden i reklamepausene eller betale de stakkars kronene.
Personlig har jeg aldri benyttet meg av "Next"-funksjonen, så om det funker ved å bruke den kan jeg ikke uttale meg ytterligere om. Det jeg vet funker derimot, er å skifte sang ved å klikke med musa. Det er bare å bytte låt ett sekund før sangen slutter, så slipper man reklame. Dette har jeg gjort så og si helt fra begynnelsen av, og det funker like godt den dag i dag.
Sist endret av Moreagain; 15. mai 2010 kl. 17:38.
Forandre alder i profilen slik at man ikke får de mest irriterende sangene skal vistnok fungere.
Tror få kan klage nå som de har Spotify Unlimited til kr. 49,- / måneden.

Eneste ekstra for Spotify Premium er mobil støtte, så ingen kan klage noe mer nå.