Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5176
Ser at den nærmeste treffet som brukes å arrangeres er i Tromsø, men tenkte jo at Alta er jo Finnmarks største by, så hvorfor ikke prøve seg på et treff her i Alta?

Choobe har lenge prøvde å få meg med på det, men har bare nektet å lagd masse motstand, men hadde vært litt artig å treffe noen freaks i Alta eller generelt freaks.
Men vil vite først om det finnes noen Alta freaks her, og vil det være vits å arrangere et treff?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er interessert i å ta turen hvis det passer...selv om Alta ikke er Finnmarks beste by
Hadde lett stilt opp hvis jeg fortsatt bodde der oppe. Er jo hjemme i ferier og slikt, men blir litt vanskelig å få alt til å stemme med det praktiske.

Lykke til med arrangeringen. Håper du får noen til å stille.
kunne sikkert tatt turen over fjellet hvis datoen passer.
Sitat av Fasett Vis innlegg
Jeg er interessert i å ta turen hvis det passer...selv om Alta ikke er Finnmarks beste by
Vis hele sitatet...
Vedde på at du er fra Hammerfest?

Sitat av Jelass Vis innlegg
Hadde lett stilt opp hvis jeg fortsatt bodde der oppe. Er jo hjemme i ferier og slikt, men blir litt vanskelig å få alt til å stemme med det praktiske.

Lykke til med arrangeringen. Håper du får noen til å stille.
Vis hele sitatet...
Joda, men til Helga flytter jeg til Øst Finnmarka så Alta treff blir jeg ikke å arrangere med det første

Sitat av super Vis innlegg
kunne sikkert tatt turen over fjellet hvis datoen passer.
Vis hele sitatet...
Som jeg sa over, flytter fra Alta nu om noen dager, så et Alta treff blir ikke jeg å arrangere med det første, men har generelt lyst på et treff i Finnmark, tiden for vise
Heilt canooon
Er gjerne med på treff i Alta (som er Finnmarks beste by).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er nu flyttet tilbake til Alta, samme har han choobe her på forumet.
Hadde vært knall å arrangert et treff, men skal diskutere med han choobe osv..
Hva gjør freaks på treff? Generelt liksom
Sitat av Batman36 Vis innlegg
Hva gjør freaks på treff? Generelt liksom
Vis hele sitatet...
Freaker vel
Æsj, var i Alta i helga, kunne jo arrangert et lite treff.
Sist endret av wavezor; 1. oktober 2012 kl. 17:56.
Sitat av Batman36 Vis innlegg
Hva gjør freaks på treff? Generelt liksom
Vis hele sitatet...
Ta seg en øl, bable om alt fra tånegler til universert osv..

Sitat av wavezor Vis innlegg
Æsj, var i Alta i helga, kunne jo arrangert et lite treff.
Vis hele sitatet...
Du kommer jo vell tilbake
▼ ... noen uker senere ... ▼
Interessant tanke, men da jeg registrerte denne brukerkontoen var intensjonen å være helt anonym, så jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å sette den i sammenheng med mitt navn og fjes på noen måte. Kan jo risikere å møte kjentfolk
Sist endret av KultNick; 23. oktober 2012 kl. 23:31.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Interessant tanke, men da jeg registrerte denne brukerkontoen var intensjonen å være helt anonym, så jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å sette den i sammenheng med mitt navn og fjes på noen måte. Kan jo risikere å møte kjentfolk
Vis hele sitatet...
Du kan sitte utenfor vinduet å se om du kjenner igjen noen, hvis ikke du ser noen kjente, løp inn.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Interessant tanke, men da jeg registrerte denne brukerkontoen var intensjonen å være helt anonym, så jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å sette den i sammenheng med mitt navn og fjes på noen måte. Kan jo risikere å møte kjentfolk
Vis hele sitatet...
Du kan bære en maske...
Flytter til Alta 2. mars! Da er jeg vel med på alle treff som arrangeres!
Sist endret av ghandabis; 24. oktober 2012 kl. 01:08.
Sitat av KultNick Vis innlegg
Interessant tanke, men da jeg registrerte denne brukerkontoen var intensjonen å være helt anonym, så jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å sette den i sammenheng med mitt navn og fjes på noen måte. Kan jo risikere å møte kjentfolk
Vis hele sitatet...
Treff på offentlige steder, bare sitt ved et bord eller noe sånt å drikk en kopp kaffe, å om du ikke ser noen kjentfolk så kom å hils

Sitat av ghandabis Vis innlegg
Flytter til Alta 2. mars! Da er jeg vel med på alle treff som arrangeres!
Vis hele sitatet...
Hvor du flytter ifra?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Treff på offentlige steder, bare sitt ved et bord eller noe sånt å drikk en kopp kaffe, å om du ikke ser noen kjentfolk så kom å hils
Vis hele sitatet...
Kan godt hende jeg dukker opp uansett, er ikke SÅ farlig med den anonymiteten :P
Fremdeles for langt unna, haha. Harstad hadde derimot passet perfekt. :P
Er jo ingen som trenger å vite Freak-navnet ditt da
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når blir Alta-treffet? En helg? Hvilken? Kommer det til å være noen regler? Jeg liker dekadense og bohemliv. La oss si at vi begynner med god mat som feks. la oss si rødvin og biff, eller for å være veggisvenlig brokkoli, cashew og søtpotet med en heftig øl til å begynne med for så å degenere. Eller vi kan spise kebab og drikke tuborg og hjemmebrent. Eller vi kan ha et LAN. Hva og når tenker dere? Bare å gå ut et sted i Alta med billig øl å prate vil også funke bra. Hva tenker dere?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tenker at det hadde vært helt greit å bare gå ut et sted, kanskje tidligere enn vanlig så vi kan samle en gjeng uten at det blir altfor folksomt.
Sitat av Fasett Vis innlegg
Når blir Alta-treffet? En helg? Hvilken? Kommer det til å være noen regler? Jeg liker dekadense og bohemliv. La oss si at vi begynner med god mat som feks. la oss si rødvin og biff, eller for å være veggisvenlig brokkoli, cashew og søtpotet med en heftig øl til å begynne med for så å degenere. Eller vi kan spise kebab og drikke tuborg og hjemmebrent. Eller vi kan ha et LAN. Hva og når tenker dere? Bare å gå ut et sted i Alta med billig øl å prate vil også funke bra. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Hei, har vært på jobb i det siste så har ikke hatt så mye tid til freak.
Nu er vi fleste vell så sagt ganske opptatt pga juletiden, du kom med mye gode innspill.
Jeg blir ikke å arrangere noe uten at han Choobe her på forumet blir med, skal prøve å overtale den anonyme sta bukken, også får vi planlegge en dato/hva vi skal gjøre.
Du kom forøvrig med ganske fine innspill, tenkte jo at vi kan ta oss øl/vin/hjemmebrent.

Byen blir uaktuelt ettersom vi nesten bare har 20års aldersgrense, men å ta en møte med pepes pizza med øl/ videre hjemmefest med hjemmebrent/vin eller noe sånt hadde vært kos
Ser jo at en freaktreff her i Alta kunne blitt noe av, trudde det ikke var så mange Finnmarkinger her hehe

Sitat av KultNick Vis innlegg
Jeg tenker at det hadde vært helt greit å bare gå ut et sted, kanskje tidligere enn vanlig så vi kan samle en gjeng uten at det blir altfor folksomt.
Vis hele sitatet...
Hva du tenkte?
Noe sånt at vi først tidligere på dagen møtes feks med Pepes eller noe annet, også spiser god mat/god pils osv.. også tar vi saken deretter med feks en god hjemmefest?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Anonym stabukk...? Jeg er med jeg, etter nyttår, da jeg drar til Tana i morgen.