Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1734
Er det noen mulighet for å finne passordene som folk har skrevet for å logge seg på MSN messenger? Ligger de lagret i noen fil? Jeg husker jeg leste noe om det en plass hvordan man skulle dra ut passordene som var skrevet av andre. Men husker ikke hvor. Er det noen enkle progz til det? SAMinside og LC4 står og går her nå, men vet ikke om det er de riktige programmene for å dar ut MSN passordene...
nFF Marshall
morten's Avatar
Sett igang en keylogger du. Så fikser du det fort.
Uansett, skjønner ikke hva du skal med passord til en MSN konto, det kommer ikke noe godt ut av det.
Trådstarter
nei det er jeg klar over men passordet mitt hadde vært fint å få igjen. mistet det etter sletting av MSN, hadde den på autologinn og...
Hvis du har glemt passordet ditt er det vel bare å forandre det her. Bare trykk "Glemt ditt passord" linken og vips.. du har et nytt.
Ja, kommer ikke noe gått ut av din metode
Blir bare masse bråk om du blir tatt, totalt unødvendig!
Ministry of Love
sptz's Avatar
i de føste utgavene av windows messenger så lå i allefall passordet helt åpent i registert. Hvordan det er idag har jeg ikke peiling på. Men et søk etter ditt eget passord i registert hadde jo sikkert ikke hvert så dumt..
Hvordan huske passord hvis man har svak hukommelse:

-Skriv det ned. =)
EN keylogger gjør saken....

Eller lage en mail adresse som feks:
SÅ lager du en txt. fil som du skriver på en "reed me" måte og skriver at man må skrive
DEn @-mailen du vill ha passordet til
Din egen e-mail
Ditt egent passord
Og send det til "go_password15@hotmail.com"

SÅ åpner du mailen og får vite hvilken @-mail de ville ha passordet til, dies egen @-mail og passordet

MAnge er så lettlurte
nFF Marshall
morten's Avatar
Oksar: han skulle ha tak i sitt eget passord, tror ikke den metoden der funker så bra da nei
Trådstarter
Takk for hjelp fant igjen passordet i registeret. Skal lage ett enkeøre nå hihiihihih