Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3658
Har inntatt 0,2 mg subutex i halv elleve tiden i formiddag.
Skal ta urinprøve imorgen tidlig.
Hvor mye vann skal jeg drikke for å kamuflere inntaket og i hvilke intervaller?
Ikke si at jeg er doomed for jeg kan med sikkerhet si at om jeg drikker riktig så avleverer jeg en ren prøve imorgen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Av ren nysgjerrighet, hvor lenge sitter subutex i blodet/urinen? Og hvor lang virketid har det om du tar det nasalt?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Hvor mye vann skal jeg drikke for å kamuflere inntaket og i hvilke intervaller?
Ikke si at jeg er doomed for jeg kan med sikkerhet si at om jeg drikker riktig så avleverer jeg en ren prøve imorgen.
Vis hele sitatet...
Om du er sikker på hvordan du kan få rene prøver ser jeg ikke poenget med spørsmålet, men du skal streve med å få rene prøver til i morgen uansett.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Om du er sikker på hvordan du kan få rene prøver ser jeg ikke poenget med spørsmålet, men du skal streve med å få rene prøver til i morgen uansett.
Vis hele sitatet...
Er jo ikke det han sier. Han sier at viss han drikker en viss mengde vann, så vil han bli ren. Han lurer på hvor mye han skal drikke pg og i hvilke intervaler.
Sist endret av narni; 7. juli 2014 kl. 20:39.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Om du er sikker på hvordan du kan få rene prøver ser jeg ikke poenget med spørsmålet, men du skal streve med å få rene prøver til i morgen uansett.
Vis hele sitatet...
Ser du ikke når han har posten tråden? Tror det er forsent å svare nå.
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Prøven slo nesten helt sikkert ut på Buprenorfin, for mener og huske at halveringstiden ligger på rundt noen og 20 timer..

Og ettersom det er en slags for syntetisk opioid, så tipper jeg det sitter like lenge i urinen som Heroin f.eks, som er alt fra 1-3 dager... Alt ettersom hvor mye man har brukt som med alt annet
▼ ... over et år senere ... ▼
Dette kommer helt Ann på hvor mye en har inntatt, om du har gått på subutex daglig over tid kan det påvises i urinen i opptil 6 uker, men om det er et enkelt inntak eller lignende vil det ikke kunne påvises etter 2 døgn... Dette kommer av at buprenorfin, som er virkestoget i Subutex, setter seg i fettvevet i hjernen akurat som THC. Så det er faktisk bare å tenke på det som THC, da du kan sammenligne inntaksmengde med THC inntak osv. Har akurat Vært igjennom avrusning fra Subutex selv, og det har Vært utrolig vanskelig og har tatt utrolig lang tid.... Lykke til. ....