Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 742008
Er helt ny på bitcoin og har tenkt å kjøpe nå som jeg ser prisen er så lav i forhold til hva den har vært tidligere. Har vært en del dårlige nyheter også i det siste, og jeg tror at det går over slik at prisen vil stige igjen. Er noen (u)enige?

ett spørsmål også. Viss jeg skal ha bitcoin raskest bør jeg vel kjøpe fra en norsk side slik at pengene kommer raskere frem, eller?
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
Er helt ny på bitcoin og har tenkt å kjøpe nå som jeg ser prisen er så lav i forhold til hva den har vært tidligere. Har vært en del dårlige nyheter også i det siste, og jeg tror at det går over slik at prisen vil stige igjen. Er noen (u)enige?

ett spørsmål også. Viss jeg skal ha bitcoin raskest bør jeg vel kjøpe fra en norsk side slik at pengene kommer raskere frem, eller?
Vis hele sitatet...
Ja, å kjøpe nå kan være lurt. Er rimelig sikker på at prisen vil stige.

For ditt andre spørsmål, det kommer veldig an på. Mange sider tar jo visa/paypal/mastercard og da får du kjøpt på fem minutter. Ett eksempel på en slik side er virvox.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Sturle Sunde (bitmynt.no) er, som du sikkert vet, en av disse "tette".

(Kilde: Innleggene hans på Bitcointalk-forumet.)
Vis hele sitatet...
Hva vil det i praksis si for hans del?
Sist endret av TopGun; 1. mars 2014 kl. 20:28.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Sturle Sunde (bitmynt.no) er, som du sikkert vet, en av disse "tette".

(Kilde: Innleggene hans på Bitcointalk-forumet.)
Vis hele sitatet...
Jeg har sansen for Sturle og mener selvfølgelig ikke at han er en idiot på noen som helst måte, men han følger nøye med og har vært fullt klar over risikoen. Varsellysene har blinket på gox i månedsvis med stadig sterkere styrke så jeg har ingen problemer med å si at de som ikke har fått ut spenna sine i BTC for lenge siden enten har vært naiv, tett eller har gamblet hardt på at det skulle ordne seg.
Sitat av TopGun Vis innlegg
Hva vil det i praksis si for hans del?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, for jeg har ikke spurt.

Men det er vel ikke utenkelig at han har tapt en del penger denne uka, jf. f.eks. dette innlegget fra 20. februar.

I have quit reading this thread due to high volume and very low signal to noise ratio. Just stopping by announce that my 10k EUR withdrawal from January 4th changed to pending today, and will arrive tomorrow. I have cancelled my other withdrawals to buy BTC.
Vis hele sitatet...
Han har, som innleggene hans dokumenterer, gjennom mange måneder vært Bitcointalks desidert ivrigste forsvarer av MtGox, og har fått mye tyn for det. Naturligvis har kritikken mot ham økt voldsomt de siste dagene. Jeg har selv stor respekt for Sturle, og skal ikke si noe om hvorvidt han har rett eller tar feil angående Gox, men ville bare påpeke at Sturle altså (om man skal tro innleggene hans), per definisjon, er en av disse "tette" som Apraksin refererte til.

Vi bør kanskje huske på at Sturle, i følge norske aviser, har over 6000 BTC. Etter eget utsagn startet han med 200 kr på MtGox, og på under to år klarte han å forvandle disse 200 kronene til over en million dollar. Han er utvilsomt en smart mann.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Det vet jeg ikke, for jeg har ikke spurt.

Men det er vel ikke utenkelig at han har tapt en del penger denne uka, jf. f.eks. dette innlegget fra 20. februar.



Han har, som innleggene hans dokumenterer, gjennom mange måneder vært Bitcointalks desidert ivrigste forsvarer av MtGox, og har fått mye tyn for det. Naturligvis har kritikken mot ham økt voldsomt de siste dagene. Jeg har selv stor respekt for Sturle, og skal ikke si noe om hvorvidt han har rett eller tar feil angående Gox, men ville bare påpeke at Sturle altså (om man skal tro innleggene hans), per definisjon, er en av disse "tette" som Apraksin refererte til.

Vi bør kanskje huske på at Sturle, i følge norske aviser, har over 6000 BTC. Etter eget utsagn startet han med 200 kr på MtGox, og på under to år klarte han å forvandle disse 200 kronene til over en million dollar. Han er utvilsomt en smart mann.
Vis hele sitatet...
Link til at avisene hevder at han har over 6000 BTC? Kom over den artikkelen om "ein bitcoin her og ein bitcoin der", men det står ikke noe om at han har så mye som 6000 bitcoins? Det er jo mange millioner. Har vurdert litt å kjøpe hos han, men forholdet mellom salg og kjøp prisen er veldig stor. Tjener han noe særlig på slik handel, viss man sammenligner hvor mye han allerede har?
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
Link til at avisene hevder at han har over 6000 BTC? Kom over den artikkelen om "ein bitcoin her og ein bitcoin der", men det står ikke noe om at han har så mye som 6000 bitcoins? Det er jo mange millioner. Har vurdert litt å kjøpe hos han, men forholdet mellom salg og kjøp prisen er veldig stor. Tjener han noe særlig på slik handel, viss man sammenligner hvor mye han allerede har?
Vis hele sitatet...

Sitat fra artikkelen du henviser til:

Totalt finnast det 21 millionar bitcoin, og det er til no utvunne rundt 12 millionar av dei. Av desse har Sunde gjennom desse tre åra utvunne rundt 5000.
Vis hele sitatet...
Så da var det visst jeg som husket feil. Det var "bare" snakk om ca 5000. Men legg merke til at det her bare (tilsynelatende) er snakk om hvor mange han har "utvunnet", altså minet. Og artikkelen er forøvrig fra november i fjor, så den er ikke helt oppdatert.

Kort fortalt: Jeg vet ikke nøyaktig hvor mange han eier, men vi kan vel kanskje gjette oss til at han har en del. Poenget mitt var egentlig som følger: Selv Sturle, som har drevet med BTC siden høsten 2010 (og som har god peiling på IT og kryptovaluta), tok tydeligvis feil angående MtGox.
Men MtGox-kapittelet er vel ikke helt avsluttet ennå, så kanskje det viser seg at Sturle likevel hadde rett, og at Mark Karpeles faktisk er en misforstått hedersmann ...

For å svare på det siste spørsmålet ditt: Jeg tipper at han tjener en del. Men jeg aner ikke hvor mye. Du bør nok helst spørre ham.
Er det ikke litt merkelig at man kan kjøpe btc på bitstamp for 3400, når jeg kan selge til bitmynt.no for 3500. Akkurat nå i skrivende stund.
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
Er det ikke litt merkelig at man kan kjøpe btc på bitstamp for 3400, når jeg kan selge til bitmynt.no for 3500. Akkurat nå i skrivende stund.
Vis hele sitatet...
Hva er merkelig med det? Her er det supply/demand som gjelder, på samme måte som at elkjøp kan ha 2 butikker i samme by, med ulike priser på samme vare.

Dette ser kanskje ut som en enkel måte å tjene penger på, men jeg er rimelig sikker på at evt. profit blir spist opp av trading fees!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Poenget mitt var egentlig som følger: Selv Sturle, som har drevet med BTC siden høsten 2010 (og som har god peiling på IT og kryptovaluta), tok tydeligvis feil angående MtGox.
Men MtGox-kapittelet er vel ikke helt avsluttet ennå, så kanskje det viser seg at Sturle likevel hadde rett, og at Mark Karpeles faktisk er en misforstått hedersmann ...
Vis hele sitatet...
At Sturle har stor innsikt i kryptovaluta og IT gir da på ingen måte at han har stor innsikt i hva som har foregått på innsiden av mt.gox. Han er ikke bitcoin-Jesus, og det finnes tilsvarende med minst like stor erfaring og innsikt som har vært dypt skeptiske til Gox.

Jeg skal imidlertid gjerne spise ordene mine hvis det plutselig ordner seg, jeg bare tror ikke på det. Det er imidlertid ikke sikkert det har foregått noe kriminelt fra Karpeles side men heller at dette beror på ren og skjær innkompetanse.

http://www.thedailybeast.com/article...oin-heist.html
Tror derre at det er noe bra å få tak i noen FlappyCoin?
Sitat av mrbobba Vis innlegg
Tror derre at det er noe bra å få tak i noen FlappyCoin?
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke det er så mye potensiale i dette. Aner heller ikke hvor dette kan exchanges og lignende.

Skaff deg noen Dogecoins, prisen på disse er relativt lav nå.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Nei, tror ikke det er så mye potensiale i dette. Aner heller ikke hvor dette kan exchanges og lignende.

Skaff deg noen Dogecoins, prisen på disse er relativt lav nå.
Vis hele sitatet...
Hvorfor dogecoin?
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Hvorfor dogecoin?
Vis hele sitatet...
Fordi han sitter på mengder selv, og ønsker at prisen skal øke!
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Hvorfor dogecoin?
Vis hele sitatet...
Har du noen bedre forslag? Doges er jo mest profitable å mine og kan faktisk brukes og trades.

Sitat av Torepia Vis innlegg
Fordi han sitter på mengder selv, og ønsker at prisen skal øke!
Vis hele sitatet...
Spot on

Haha neida, har han en god PC så gjør jo bare dette at difficultien øker som for meg ikke er så bra.
Sist endret av RabbitPen; 2. mars 2014 kl. 18:16.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Har du noen bedre forslag? Doges er jo mest profitable å mine og kan faktisk brukes og trades.



Spot on

Haha neida, har han en god PC så gjør jo bare dette at difficultien øker som for meg ikke er så bra.
Vis hele sitatet...
Det å si det er det som er med profitabelt å mine er bare tull. Jeg skjekket nettopp coinwars.com, og med mine 1000 kh/s så er ikke dogecoin engant på toppen. jeg må skrolle for å kunne finne den nede på listen.

Den er nummer 16 på lista nå.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Det å si det er det som er med profitabelt å mine er bare tull. Jeg skjekket nettopp coinwars.com, og med mine 1000 kh/s så er ikke dogecoin engant på toppen. jeg må skrolle for å kunne finne den nede på listen.

Den er nummer 16 på lista nå.
Vis hele sitatet...
Ja... så kan du jo prøve å gjøre research, sjekke markedsandel og exchanges for de andre coinsa. Vedder på at doge gjør det best av alle de.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Har du noen bedre forslag?
Vis hele sitatet...
Bitcoin. titegn
I marketsandel så er jo for eksempel Litecoin større.


http://coinmarketcap.com/mineable.html
Sitat av Grix Vis innlegg
Bitcoin. titegn
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke alle som har råd til dritdyre ASIC minere.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Nå er det ikke alle som har råd til dritdyre ASIC minere.
Vis hele sitatet...
Nå spurte han heller ikke om hvilken coin som er best å mine..
Sitat av Grix Vis innlegg
Nå spurte han heller ikke om hvilken coin som er best å mine..
Vis hele sitatet...
Nå snakket jo vi om hvilken coin som var mest profitable å mine.
Dere gir ikke så mye mening.
Først spør dere om hva som er mest profit i å mine. Når det blir bestvart så mener dere markeds cap. Når det er besvart så er det tilbake til det det der er profit å mine på kortsikt.
Sist endret av Gt&Hoo; 2. mars 2014 kl. 22:08.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Nå snakket jo vi om hvilken coin som var mest profitable å mine.
Vis hele sitatet...
Nei..? mrbobba spurte om det var lurt å skaffe flappycoin, du anbefalte heller å skaffe dogecoin, Gt&Hoo lurte på hvorfor, og så dro du inn mining i samtalen fra ingensteds. Samtalen var om hvilken coin, om ikke flappycoin, som var best å "skaffe", ikke mine. Jeg mener at bitcoin er best å skaffe fordi det er den coinen som er mest etablert og stabil. Mining har ingenting med saken å gjøre.
Sist endret av Grix; 2. mars 2014 kl. 22:08.
Sitat av Grix Vis innlegg
Jeg mener at bitcoin er best å skaffe fordi det er den coinen som er mest etablert og stabil.
Vis hele sitatet...
Hvis vi tar dette da, hvordan har Bitcoin vært stabil den siste måneden?
bitcoin
http://bitcoincharts.com/charts/bits...zm1g10zm2g25zv

dogecoin
https://www.cryptocoincharts.info/v2...inedup/1-month

Mest ugjevn endring syns jeg det ser ut som dogecoin har. Men det kommer jo ann på hvordan du ser det. Bitcoin har synket litt gjevt, mens dogecoin har gått høyt opp og delevis fort ned.
Dogecoin kommer aldri til å bli verdt noe spesielt mye mer så lenge de holder på med disse useriøse meme greiene.. Hvilke seriøse investorer kommer til å investere i en coin hvor hovedklientens knapper ser slik ut?:
http://b.agilob.net/wp-content/uploa...2/dogecoin.png
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hvis vi tar dette da, hvordan har Bitcoin vært stabil den siste måneden?
Vis hele sitatet...
Det er ikke så urovekkende siden vi vet hvorfor kursen har gått ned.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Altså, tviler på at det er noe veldig stort problem for å være ærlig..
Vis hele sitatet...
Noen hevder nå at hackere har fått tak i alt av ID dokumenter. Hvis du ikke synes det er et problem at det kan ligge scan av passet ditt eller bankkortet ditt på Internet er du faen meg naiv.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Noen hevder nå at hackere har fått tak i alt av ID dokumenter. Hvis du ikke synes det er et problem at det kan ligge scan av passet ditt eller bankkortet ditt på Internet er du faen meg naiv.
Vis hele sitatet...
Jeg har bilde av førerkort på nettsiden deres men er ikke redd for det. Hva er det verste noen kan gjøre med det? Det er ikke hemmeligt at jeg finnes.

Dessuten har forhåpentligvis hackerne samme interesser som de fleste av oss om mtgox saken.
Noen som har noen tanker rundt mtgox?
http://e24.no/digital/bitcoin-bank-r...aalet/22794344

Er selv stuck med 20k der. Har et lite håp om å få det tilbake ettersom jeg regner med at hackerne bare har tømt kontoene med ordentlige verdier på, men det ser mørkt ut.

Hvis det er flere milliarder i btc som har forsvunnet, burde ikke blockchain ha plukket opp dette?
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Noen som har noen tanker rundt mtgox?
http://e24.no/digital/bitcoin-bank-r...aalet/22794344

Er selv stuck med 20k der. Har et lite håp om å få det tilbake ettersom jeg regner med at hackerne bare har tømt kontoene med ordentlige verdier på, men det ser mørkt ut.

Hvis det er flere milliarder i btc som har forsvunnet, burde ikke blockchain ha plukket opp dette?
Vis hele sitatet...
Om verdiene/Btc er flyttet så vises dette i blockchainen ja.
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Noen som har noen tanker rundt mtgox?
http://e24.no/digital/bitcoin-bank-r...aalet/22794344

Er selv stuck med 20k der. Har et lite håp om å få det tilbake ettersom jeg regner med at hackerne bare har tømt kontoene med ordentlige verdier på, men det ser mørkt ut.

Hvis det er flere milliarder i btc som har forsvunnet, burde ikke blockchain ha plukket opp dette?
Vis hele sitatet...

Det er dessverre ekstremt liten sjanse for at du får tilbake noe av dette. Og "hackere" er bare en unnskyldning Mark Karpeles har funnet på, siden han vet at det neppe kan motbevises at det dreide seg om et hackerangrep. Det er ingen grunn til å tro annet enn at Mark Karpeles selv sto bak dette enorme tyveriet av BTC og fiat. Grunnen til at han rømte fra Frankrike til Japan i utgangspunktet, var da også finanskriminalitet han begikk i hjemlandet (før han overtok MtGox).

Men det stemmer nok at det for et par dager siden, altså etter kunngjøringen om konkursbeskyttelse, var noen hackerangrep som bl.a resulterte i forsvinningen av identitetspapirer brukerne brukte for å verifisere kontoene med.

(Hvis det da ikke var Karpeles som solgte disse dokumentene til høystbydende. Det skulle ikke forbause meg.)
Sist endret av Zabbath; 4. mars 2014 kl. 20:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ser ikke helt hvorfor eieren skulle gjort dette. Han må da være styrtrik fra før mtp. alle bitcoins han har tjent via fee's på daytrading etc. Det eneste det skulle resultert i er at han ender opp med en kule i hodet.
Regner med det sitter en del forbanne folk som har mistet ganske mye mer enn meg rundt om kring og har kapitalen til å sette en solid bounty på han.
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
Jeg har bilde av førerkort på nettsiden deres men er ikke redd for det. Hva er det verste noen kan gjøre med det? Det er ikke hemmeligt at jeg finnes.

Dessuten har forhåpentligvis hackerne samme interesser som de fleste av oss om mtgox saken.
Vis hele sitatet...

http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comm...base_leak_how/

(Det var en lengre, mer relevant Reddit-diskusjon om denne saken i går, men jeg finner den dessverre ikke nå.)
http://www.wired.com/wiredenterprise...coin-exchange/

Litt om hvordan Mark Karpeles styrte mt.gox. Ganske utrolig lesing.
Jeg ser ikke helt hvorfor eieren skulle gjort dette. Han må da være styrtrik fra før mtp. alle bitcoins han har tjent via fee's på daytrading etc. Det eneste det skulle resultert i er at han ender opp med en kule i hodet.
Vis hele sitatet...
Jeg anbefaler deg å lese litt om ham, f.eks. artiklene som dokumenterer kriminaliteten han ble dømt for før han overtok Gox. Han er den fødte svindler. At en person er rik betyr forresten ikke at vedkommende ikke ønsker å bli enda rikere. De fleste styrtrike mennesker ønsker å bli enda rikere.

Regner med det sitter en del forbanne folk som har mistet ganske mye mer enn meg rundt om kring og har kapitalen til å sette en solid bounty på han.
Vis hele sitatet...
Mark Karpeles har, etter dette tyveriet, mer enn nok penger til å hyre inn profesjonelle livvakter i mange tiår. Dessuten får han selvsagt politibeskyttelse om det likevel trengs, og kan i tillegg få ny identitet, hemmelig adresse og plastiske operasjoner, etc.

Mange kunder som ellers ville vært sinte, har forresten latt seg lure av artiklene som fremstiller ham som en udugelig fjott som bare var uheldig nok til å rote bort noen milliarder. De skjønner ikke at dette dreier seg om en kynisk og kalkulerende kriminell som trolig kommer til å gå fri etter å ha svindlet flere hundre tusen uskyldige mennesker.
Sitat av Zabbath

Mark Karpeles har, etter dette tyveriet, mer enn nok penger til å hyre inn profesjonelle livvakter i mange tiår.
Vis hele sitatet...
Når han har 2,8 milliarder kroner synest jeg det var veldigt beskjedent av deg å si "tiår".


Edit: Hvor mye skatt må han betale for dette her da?
Sist endret av Sehpirot; 4. mars 2014 kl. 23:02.
Noen som har fulgt utviklingen til Auroracoins? Plukket opp 1 for to dager siden og er veldig glad for det. I tillegg byttet jeg bort 0.014 litecoins ($0.23) mot 0.2 Auroracoins og fikk idag byttet bort Auroracoinsene mot 0.23 bitcoins! Noen som har noen tro på Auroracoins, for jeg har
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som har fulgt utviklingen til Auroracoins? Plukket opp 1 for to dager siden og er veldig glad for det. I tillegg byttet jeg bort 0.014 litecoins ($0.23) mot 0.2 Auroracoins og fikk idag byttet bort Auroracoinsene mot 0.23 bitcoins! Noen som har noen tro på Auroracoins, for jeg har
Vis hele sitatet...
Hmm, hvis du har troen på de, hvorfor byttet du de mot bitcoins?
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Hmm, hvis du har troen på de, hvorfor byttet du de mot bitcoins?
Vis hele sitatet...
Var 1 i utaksgrense på Crypsty, så det var enten å bytte de vekk eller å la de være der til jeg fikk tak i 0.8 til som med dagens pris kan bli dyrt.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som har fulgt utviklingen til Auroracoins? Plukket opp 1 for to dager siden og er veldig glad for det. I tillegg byttet jeg bort 0.014 litecoins ($0.23) mot 0.2 Auroracoins og fikk idag byttet bort Auroracoinsene mot 0.23 bitcoins! Noen som har noen tro på Auroracoins, for jeg har
Vis hele sitatet...
Pump & Dump. Kortsiktig bra for spekulasjon, men kan ikke se at den skal ha noen langsiktig fremtid.
Sitat av Apraksin Vis innlegg
Pump & Dump. Kortsiktig bra for spekulasjon, men kan ikke se at den skal ha noen langsiktig fremtid.
Vis hele sitatet...
Litt uenig. Se forskjellen på disse to bildene (1, 2) hvor 1 er pump&dump mens to er utvikligen til Aurora. Som du ser har utviklingen skjedd mye mer gradvis, og for sakte til at dette er dump&pump.
Den ene grafen er fra ca 2 månder, den andre er for 6 dager. Syns egentlig ikke du kan sammenligne de på den måten.
Sitat av Warz Vis innlegg
Da jeg spådde $1000 i løpet av 3 år i april hadde jeg aldri forestilt meg at det ville skje allerede i 2013. Men nå er vi her. $1000 folkens! Bitcoin slutter aldri å overraske.

I åpningsinnlegget var kursen $0.84, vi har altså hatt over 100000% prosent avkastning. En investering den gang på 1000 kroner ville gjort deg til millionær i dag. Fra tusen til million på bare 2 år.

Nå blir det PARTY!!!

Vis hele sitatet...
Siste innlegget til Warz? Solgte du deg helt ut og startet partyliv 24/7?
Sist endret av frank_l; 5. mars 2014 kl. 10:38.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som har fulgt utviklingen til Auroracoins? Plukket opp 1 for to dager siden og er veldig glad for det. I tillegg byttet jeg bort 0.014 litecoins ($0.23) mot 0.2 Auroracoins og fikk idag byttet bort Auroracoinsene mot 0.23 bitcoins! Noen som har noen tro på Auroracoins, for jeg har
Vis hele sitatet...
Prisen på Auroracoins er nok kunstig høy nå fordi det store flertallet av pengemengden er låst bort. Disse skal gis bort gratis til islendere 25. mars og da mener jeg det er veldig stor sannsynlighet for at prisen stuper.

Det positive er at dette kan gi folk en start innen kryptovaluta, men ellers har ikke Auroracoin noen fordeler ut over det Bitcoin eller Litecoin har.
Tålmodighet lønner seg igjen!
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Den ene grafen er fra ca 2 månder, den andre er for 6 dager. Syns egentlig ikke du kan sammenligne de på den måten.
Vis hele sitatet...
Riktig at det ikke er helt like grafer men er jo vilt stor forskjell i økningen. Selv om grafen var over 2 måneder så er jo økningen gradvis, og det er den jo på absolutt ingen måte på den andre.
Grafen på 2 månder er IKKE gradvis. Det kan jeg love deg.
Har lest en del sider tilbake i denne tråden og han der Warz har jo vært skikkelig aktiv, og plutselig slutta han med innlegg totalt. En så aktiv fyr hadde hvertfall sagt hade om han plutselig bestemte seg for å aldri skrive mer på forumet. Noen som kjenner han eller vet om han faktisk er ok?