Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1140
Leste i anmeldelsen på gamer.no at man i DLC'en automatisk blir level 32.
Betyr det at hvis jeg laster ned DLC'en så kan jeg runne den og faktisk beholde level 32+ og så fortsette på the wild hunt med samme level? (Har bare spilt the wild hunt i få timer og er level 4).
Når du starter spillet med Hearts installert så får du opp et vindu som forklarer deg om 3 alternativer.

Ved New Game kan du spille normalt, og gå rett inn i Hearts så fort du er ferdig med prologen i White Orchard (men de annbefaler at du venter til lv30).

Loader du en save som allerede har fullført prologen så kan du starte Hearts når som helst. Det er bare å følge kartet opp til et hjørne der det ikke var noe før.
Det er et helt nytt område i Novograd.

Eller du kan starte et spill rett i Hearts der du får en preset Geralt som er lv32 med forhånds bestemte skills levlet opp.
Sist endret av Neptunia; 16. oktober 2015 kl. 00:39.
om du ikke har spilt wild hunt så burde du fullføre hele historien, ikke nødvendigvis for å forstå heart men fordi den er pokkers bra!
Ok, om jeg da går for New game> hearts of Stone, kan jeg da fortsette på the wild Hunt som level 32 da?
Ingen anelse. Men er det et poeng? Synes å huske jeg var under lvl 32 når jeg fullførte the wild hunt. Det hadde vært latterlig kjedelig å startet på det nivået, null utfordring. Enig med Pure_chris at det er en bra story, så hvorfor ikke starte med det wild hunt, om du liker det så har du noe å glede deg til?
Det er utfordringene som kjeder meg, står fast på tredje bossen og måtte begynne nesten fra scratch igjen.
Synes det er frustrerende og vil heller safe meg og kjøre mainstory på et høyt level hvis det er mulig.
Ok, da er svaret nei.
Det funker nok ikke som juksekode.
Dessuten ville du slite like mye i HoS siden du hadde starta på lv32 mens de fleste fiendene i det området er lv35-40 og oppover etterhvert som du går videre. Og den premade Geralten er ikke så veldig optimisert akkurat.