Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 893
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hei,

Jeg har nå photoshop, men er usikker på hva jeg kan tegne eller sette sammen. Jeg har lagd noen bakgrunner med forskjellige logoer og slikt, men har ingen ideer lenger.

Jeg liker gaming, pc filmer og stuff
Hvis du liker gaming kan du jo lage wallpapers etc. begynte å slite med det samme som deg etter at jeg begynte på skolen, klarer liksom ikke lage noe uten å få en oppg. på det
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av BareAnders Vis innlegg
Hvis du liker gaming kan du jo lage wallpapers etc. begynte å slite med det samme som deg etter at jeg begynte på skolen, klarer liksom ikke lage noe uten å få en oppg. på det
Vis hele sitatet...
Har gjort noe som du sier, men jeg vet ikke av hva eller hvordan. Det er det jeg sliter med. Med mindre du har noen bilder på lur som gir meg en ide
kreative sjeler? Kom igjen a folkens. Haugevis å lage, bli inspirert av hverdagen. Se ting på en ny måte!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av heartslava Vis innlegg
kreative sjeler? Kom igjen a folkens. Haugevis å lage, bli inspirert av hverdagen. Se ting på en ny måte!
Vis hele sitatet...
Får det ikke til
HEI!
Jeg skal være litt kul å gi deg noen linker til sider hvor du kan følge tutorials steg for steg!

3DTOTAL
Mest fokus på 3D-animasjon, men en del photoshop tutorials du kan følge. Lurt å kunne om du vil inn å modellere, texturere osv. Mye gøy der!

ComputerArts
Har mange varierte tutorials for forskjellige programmer, alltid noe relatert til photoshop.
Anbefaler deg også å kanskje kjøpe bladet. Har lært en del gøye ting fra de!

http://www.photoshopessentials.com/basics/
For det grunnleggende!

Ellers kan du bruke google, og skrive inn "photoshop <insert what your looking for> tutorials"
Finner alltid svar på det du måtte lure på der. Lykke til!
Sjekk fyren her, han har mange tips på lager: http://www.deke.com/
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Tusen takk!
Noe jeg husket jeg gjorde etter jeg fikk meg photoshop var blant annet å lage kjennte logoer omigjen, for å lære hvordan effekter fungerte og så ut. :P
Omvendte bilder eller hva jeg skal kalle det er jo fett.
Feks en ost som eter en mus, en melk som drikker en mann, en bil som kjører en mann osv.
Vet ikke hvor vanskelig det er tho, men prøv deg fram, så blir det sikkert fett
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Omvendte bilder eller hva jeg skal kalle det er jo fett.
Feks en ost som eter en mus, en melk som drikker en mann, en bil som kjører en mann osv.
Vet ikke hvor vanskelig det er tho, men prøv deg fram, så blir det sikkert fett
Vis hele sitatet...
God ide! KP til deg
Not a real gamer
retovio's Avatar
vist du vil så kan du lage en youtube bakgrunn til meg
vi kan snakkes mere på pm vist du vil gjøre dette
link til youtube: http://www.youtube.com/user/retovio?feature=mhee