Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 944
Hei og hå!
Jeg trenger litt hjelp her til å finne ut av hvordan jeg enklest mulig lagrer en kopi av noens facebookprofil (da mener jeg innholdet og messenger aktivitet etc), uten å måtte sitte og copy/paste hele historikken manuelt.
Greia er at en "kompis" av meg fucka meg over noe verre, og jeg har veldig lite å stille opp med ift fistfight-erfaring og lignende. Jeg er oppriktig redd for at vedkommende dukker opp på døra her, og gutta i blått har jeg for lengst mista trua på. Dermed trenger jeg annet skyts å beskytte meg med.

fettn00ben har glemt å logge av facebookprofilen sin på min pc, og har for å si det forsiktig endel lysssky aktivitet som har foregått der. Jeg vil gjerne ha lagra dette slik at jeg kan gå trygt i gatene og føle meg trygg i mitt eget hjem, fordi han kommer til å bli putta i årevis om han ikke lar meg til helvete være.
Kan fort eskalere til ukjente nivåer. Tenk deg godt om før du gjør neste trekk.
Blackmail er seriøse greier kis
Dette er mulig å gjøre i innstillinger på facebook. Google det så finner du lett ut av det!

Jeg har aldri gjort dette selv, så det kan hende det dukker opp 2fa els når du gjør det. Så du burde lagre alt av verdi før du prøver. Husk å lagre det på en sånn måte at du faktisk kan bruke dette mot han da. Jeg kan se for meg at det ikke blir tatt så voldsomt seriøst om alt du har er en txt fil med copy paste greier.

Edit: sjekka ut en link jeg fant nå å det kan se ut som om du får en epost fra facebook med en link til å laste ned hele profilen når du gjør dette i innstillinger. Å vist du ikke har tilgang til eposten til vedkommende så er du like langt...
Sist endret av Alge; 10. februar 2024 kl. 17:21.
Hvis du er innlogga med profilen hans på din pc, betyr det at innloggingen er lagret i nettleser?
Screenshot av det som er saftigst, det er vel i såfall det eneste du trenger?
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvis du er innlogga med profilen hans på din pc, betyr det at innloggingen er lagret i nettleser?
Vis hele sitatet...
Må du ikke bekefte at det lagres? Jeg får alltid spørsmål om det nå jeg logger inn et sted.
Du kan ta en full backup av Facebook-profilen hvis det er ønskelig, da ender du opp med en zip-fil på x antall GB.

Jeg ville heller gjort som @Majao Gibensis sa ��
Psykisk ustabil
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Screenshot av det som er saftigst, det er vel i såfall det eneste du trenger?
Vis hele sitatet...
Eller CTRL + P, print som PDF
Fant ut av det, ser ut til at jeg fikk den satans tosken ut av eget liv. Fikk lagra det jeg trengte, winzip + email med materiale til kompis i tilfelle

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Kan fort eskalere til ukjente nivåer. Tenk deg godt om før du gjør neste trekk.
Vis hele sitatet...
Gjorde det. Tro meg når jeg sier det var last resort. Ikke min generelle modus operandi at all, greia er bare at blir du dytta lenge nok inn i ett hjørne så biter du. Enten du er menneske eller bikkje. Jeg veit jeg spilte med high stakes, dog veit jeg også at jeg har jævla mye mer på han enn motsatt

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvis du er innlogga med profilen hans på din pc, betyr det at innloggingen er lagret i nettleser?
Vis hele sitatet...
Njet, bare at han glemte å logge ut og PC-en min går i hvil fremfor avslutt

Sitat av Jerna Vis innlegg
Blackmail er seriøse greier kis
Vis hele sitatet...
Det er seriøse greier å true folks trygghet også. Jeg er ganske enkelt pisselei av å bli tråkka på av folk jeg prøvde å hjelpe. Skal du bite meg i handa sånn, forvent svar på tiltale da
Sist endret av Deceptive; 14. februar 2024 kl. 03:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.