Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 137483
noen som vet hvor man får kjøpt snus på nordbysenteret hvis man er under 18?
Ingen sted, er en grunn til at det er 18-års grense.
Da pakker jeg opp til TG, og har pakket dette så langt:

PC, Skjerm + alt tilbehør(mus, tastatur headset og viktige kabler osv..) drikke (farris, brus og energidrikke) og penger.
Jeg bor rundt 1km unna, så jeg drar hjem for å skifte og dusje når det er nødvendig.

Noen som har forslag på mer jeg burde ha med?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Jeg bor rundt 1km unna, så jeg drar hjem for å skifte og dusje når det er nødvendig.

Noen som har forslag på mer jeg burde ha med?
Vis hele sitatet...
Heldig gris!
Kommer ikke på noe mere du bør ha med, da du egentlig bare kan dra hjem for å hente noe hvis det mangler.

Litt vanskeligere for oss som bor 600km borte.
har noen noen generelle tips til hva som burde pakkes? så langt er planen pakkelista minus klær, toalettsaker og generelle ting jeg har hjemme, pluss eksterne disker, kjølebag og anlegg
EDIT: vurderer også å ta med noen gamle deler, er noen interessert i ett 550TI, p8p67 eller en nh-d14? har også 3x corsair sp120 PE og en af140 qe er liksom lite vits å ta med hvis ingen er interessert...
Sist endret av vangsfreaken; 25. mars 2013 kl. 12:49.
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Da pakker jeg opp til TG, og har pakket dette så langt:

PC, Skjerm + alt tilbehør(mus, tastatur headset og viktige kabler osv..) drikke (farris, brus og energidrikke) og penger.
Jeg bor rundt 1km unna, så jeg drar hjem for å skifte og dusje når det er nødvendig.

Noen som har forslag på mer jeg burde ha med?
Vis hele sitatet...
Kansje du bør ha med lappen i år

Ellers bude du kansje ha med et påskeegg med masse godteri?
Jeg og en venn skal ha med hylle, vi frakter den opp med en tilhenger og så ønsker vi egentlig å frakte den ned igjen også, men faren til vennen min er velidig uvillig til å hente denne tilhengeren hos en venn av mine foreldre som de skal besøke på onsdagen etter at de har kjørt oss opp fordi han mener det blir for mye styr for han. Moren min er ikke komfertabel med å kjøre med henger opp til Hamar heller, men hun er så fleksibel at hun gidder, men ikke kjøre den tilbake fordi hun ikke synes en hylle til 2000,- bare skal kastes.

Vennen til moren og faren min bor på vei opp fra oslo og bort til vikingskipet og det er ikke egentlig veldig langt for han å kjøre vis det er tilfellet. Det blir maks 10 min ekstra for han omtrent.

spørsmålet mitt er om det er noen steder ved vikingskipet hvor man kan trygt sette igjen hengeren slik at faren til vennen min ikke blir litt mer happy over det at han må kjøre med tilhenger?
Sist endret av Exlr8; 25. mars 2013 kl. 12:47.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Heldig gris!
Kommer ikke på noe mere du bør ha med, da du egentlig bare kan dra hjem for å hente noe hvis det mangler.

Litt vanskeligere for oss som bor 600km borte.
Vis hele sitatet...
Ganske heldig ja! Bor 100 meter unna de beste kebab-sjappene og 5 minutters gåtur fra vikingskipet!

Men da er jeg stoka for jomfruturen på TG! Håper det blir vilt.

13/12!

Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Kansje du bør ha med lappen i år

Ellers bude du kansje ha med et påskeegg med masse godteri?
Vis hele sitatet...
Hahah, er nok igjen rundt en mnd til jeg får lappen
Har godteri ja! Glemte å skrive på det.

Sitat av Exlr8 Vis innlegg
Jeg og en venn skal ha med hylle, vi frakter den opp med en tilhenger og så ønsker vi egentlig å frakte den ned igjen også, men faren til vennen min er velidig uvillig til å hente denne tilhengeren hos en venn av mine foreldre som de skal besøke på onsdagen etter at de har kjørt oss opp fordi han mener det blir for mye styr for han. Moren min er ikke komfertabel med å kjøre med henger opp til Hamar heller, men hun er så fleksibel at hun gidder, men ikke kjøre den tilbake fordi hun ikke synes en hylle til 2000,- bare skal kastes.

Vennen til moren og faren min bor på vei opp fra oslo og bort til vikingskipet og det er ikke egentlig veldig langt for han å kjøre vis det er tilfellet. Det blir maks 10 min ekstra for han omtrent.

spørsmålet mitt er om det er noen steder ved vikingskipet hvor man kan trygt sette igjen hengeren slik at faren til vennen min ikke blir litt mer happy over det at han må kjøre med tilhenger?
Vis hele sitatet...
Finnes en parkeringsplass like ved E6 Mellom rudshøgda og Hamar sentrum du kan parkere biler osv, så jeg regner med at en henger går fint også..
Sist endret av Erlendman; 25. mars 2013 kl. 12:48.
Why so serious?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Det koster så mye som du er villig til og betale...

Fra spøk til alvor

Monster = 250 - 300kr
Lionpower = 199
MTN dew = 99 eller 199 tror jeg
De fleste typer brus under hundrelappen
Burn 300 +-
Vis hele sitatet...
MTN Dew = 79 + Pant for 0,33l og 250 + Pant for 0,5l.
Cookie Monstah ^_^
kanskje litt dumt spørsmål, men la gå :P

Noen som vet om, og evt hvor, det er en narvesen eller lignende i hamar?
Sitat av lordstian Vis innlegg
kanskje litt dumt spørsmål, men la gå :P

Noen som vet om, og evt hvor, det er en narvesen eller lignende i hamar?
Vis hele sitatet...
Også nærtliggende dagligvarebutikker i nærheten av vikingeskipet. Helst gå avstand. (Åpningstider)
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Vel, de fleste dagligvarebutikker holder vel stengt fra torsdag til mandag, så du bør kjøpe det meste på tirsdag/onsdag.
ingenting er bedre enn pre-lan med øystein sunde spillende for fult :P
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Nå må dere ikke glemme å ta med gaffa da folkens, det er lite som ikke fikses med en rull vevtape

Sitat av lordstian Vis innlegg
kanskje litt dumt spørsmål, men la gå :P

Noen som vet om, og evt hvor, det er en narvesen eller lignende i hamar?
Vis hele sitatet...
Ligger vel en narvesen-ish sjappe mellom togstasjonen og peppes pizza på østre-torg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
[IMG][/IMG]

Da skal alle ønsker være oppfylt.
Hvilken rad er freak-rekka på? Kommer dere til og ha noe slags "banner" eller lignende som gjør det lett og finne dere?
er det mulig å få fiska no snus der?
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
er det mulig å få fiska no snus der?
Vis hele sitatet...
med riktig agn er det nok mulig
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hvilken rad er freak-rekka på? Kommer dere til og ha noe slags "banner" eller lignende som gjør det lett og finne dere?
Vis hele sitatet...
Sector 5 (midt i skipet) Rad 32&33
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Et kjapt spm, jeg eier ikke printer, kan man vise inskjekkingsbeviset digitalt?
Mener jeg leste ett sted at det var best hvis folk printa det ut pga. problemer med å lese strekkoden fra digital skjerm.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Et kjapt spm, jeg eier ikke printer, kan man vise inskjekkingsbeviset digitalt?
Vis hele sitatet...
kan du ikke bare få en av de du reiser med til å skrive den ut?
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
er det mulig å få fiska no snus der?
Vis hele sitatet...
Snus og røyk får du kjøpt på #tg.salg og #tg.tobakk om jeg ikke husker feil. Solgte 2 stokker og en kartong i fjor
Sitat av MBTI Vis innlegg
Snus og røyk får du kjøpt på #tg.salg og #tg.tobakk om jeg ikke husker feil. Solgte 2 stokker og en kartong i fjor
Vis hele sitatet...
På TG.SALG får man IKKE kjøpt snus/røyk eller lignende. Det er broren min og jeg som "eier" kanelen, og som er moderatorer. Det er også lagt inn bots som automatisk kaster ut de som selger det samt sier ifra til oss om hvem det er.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
På TG.SALG får man IKKE kjøpt snus/røyk eller lignende. Det er broren min og jeg som "eier" kanelen, og som er moderatorer. Det er også lagt inn bots som automatisk kaster ut de som selger det samt sier ifra til oss om hvem det er.
Vis hele sitatet...
Så barnslige?
Sitat av Elshop Vis innlegg
Så barnslige?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er andre kanaler du få kjøpt det, og den kanalen her skal hovedsaklig brukes til salg av hardware, drikke/mat og annet som ikke har med snus/røyk og gjøre.
Når burde jeg møte opp hvis jeg vil inn tidelig og slippe å vente? Jeg bor 3 min unna med bil, så jeg tenkte å sjekke inn så jeg kommer meg inn, også få mor til å komme med tingene mine etterpå.

Når?
Sist endret av Erlendman; 26. mars 2013 kl. 15:21.
man MÅ ikke ha en 10 meter lang kabel? hvor mange switcher er det per rad?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
man MÅ ikke ha en 10 meter lang kabel? hvor mange switcher er det per rad?
Vis hele sitatet...
Man må ikke, men vil du være sikker på at du får nett så bør du ha med.
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
man MÅ ikke ha en 10 meter lang kabel? hvor mange switcher er det per rad?
Vis hele sitatet...
2 (titegn)
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Når burde jeg møte opp hvis jeg vil inn tidelig og slippe å vente? Jeg bor 3 min unna med bil, så jeg tenkte å sjekke inn så jeg kommer meg inn, også få mor til å komme med tingene mine etterpå.

Når?
Vis hele sitatet...
jeg kommer litt før 7 på grunn av en kamerat, møt oss
Hmmm. Er litt fucked her nå, iom at jeg ikke har nettverkskabel... What to do? Noen som har en 10m lang til overs? Kjøper gjerne. Byr 200 spenn

Edit: Hvis ikke; er det noen som vet om en butikk som garantert har dette inne i Oslo-området i morgen?
Sist endret av Bl4derunner; 26. mars 2013 kl. 19:56.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Hmmm. Er litt fucked her nå, iom at jeg ikke har nettverkskabel... What to do? Noen som har en 10m lang til overs? Kjøper gjerne. Byr 200 spenn

Edit: Hvis ikke; er det noen som vet om en butikk som garantert har dette inne i Oslo-området i morgen?
Vis hele sitatet...
Har en på 15 meter til overs. Bytte i si, en Tg billett ?
Sitat av Lima Vis innlegg
Har en på 15 meter til overs. Bytte i si, en Tg billett ?
Vis hele sitatet...
Hmm, ja, kan jo forsåvidt ditche kompisen min og ta billetten hans, men da blir han vel ganske pissed... Så nei, tror ikke det...
----
Noen mer konstruktive innspill? Har allerede tenkt på Clas Ohlson og muligheten for å snylte en kabel fra komplett. De deler visstnok ut nettkabler under åpningen, men jeg er usikker
Sist endret av Bl4derunner; 26. mars 2013 kl. 20:07. Grunn: Cuz PI = 3,141592653589793238462643383279502884197169399
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Hmm, ja, kan jo forsåvidt ditche kompisen min og ta billetten hans, men da blir han vel ganske pissed... Så nei, tror ikke det...
----
Noen mer konstruktive innspill? Har allerede tenkt på Clas Ohlson og muligheten for å snylte en kabel fra komplett. De deler visstnok ut nettkabler under åpningen, men jeg er usikker
Vis hele sitatet...
komplett har alltid en kabel eller hundre til overs
Hvilket sete har du?

Det er jo ikke sikkert du trenger så lang om du sitter i nærheten av switchen. Evt er det ikke sikkert du trenger å kjøpe 15 meter, men det kan holde med 5-7-10?
R33 S27 Nei, satser nok på først på Clas Ohlson og deretter Komplett

Men nå pakkes alt ned før den store dagen Snakkes i morgen alle TG_Freaks
Sist endret av Bl4derunner; 26. mars 2013 kl. 20:18.
du kan få kjøpt en kabel om du ikke er så heldig og får en gratis? evt. hvor mye koster det for en?
Tar med meg 2 kabler en på 10m og en på 6m, om ikke jeg trenger begge så kan du sikkert låne den andre om den blir lang nok da.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Et mulig idiotisk spm, men.

Jeg vet at tg er et rusfritt arangement, vil det være noe problem å ta en øl til maten, om man spiser uten for skipet, altså på feks en resturant?
Tror ikke akuratt de kommer og tar alkotest av deg om du har tatt ÈN øl, altså.
For dere som ikke har fått det med dere så selger Komplett 10 meter med cat 6a til 59 kr på TG da.. Spørs om det blir fort tomt, så om dere skal ha så må dere være der tidlig
Allright. Satser på at det ordner seg da. Vel, bare tiden og veien for den som har rota seg opp i trøbbel
Eller så kan jeg jo spille uten nett... (IRONI)
Noen som har forslag til hva jeg skal spise på fem dager? Jeg har totalt 119 kr til mat....
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Noen som har forslag til hva jeg skal spise på fem dager? Jeg har totalt 119 kr til mat....
Vis hele sitatet...
Nudler!! Titegn
Sist endret av sput9k; 26. mars 2013 kl. 22:48.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Et mulig idiotisk spm, men.

Jeg vet at tg er et rusfritt arangement, vil det være noe problem å ta en øl til maten, om man spiser uten for skipet, altså på feks en resturant?
Vis hele sitatet...
Null problem. Det er snakk om å ikke røyke hasj eller konsumere alkohol inne i skipet, tror ikke noen klikker i vinkel om du tar deg en øl til maten
Sitat av sput9k Vis innlegg
Nudler!! Titegn
Vis hele sitatet...
Skal da bli mett også!




[COLOR="White"]tegn[/COLOR]
Sist endret av Magnisx; 26. mars 2013 kl. 23:11.
Sitter på toget fra Trondheim til Hamar nå. Fyyy det gledes!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Da legger man seg for å stå opp kl 7 i morgen tidlig.
Kjenner jeg gleder/gruer meg til kjøreturen over fjellet. Kommer da til å bli verdt det.