Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 925
Har Telenor med 10/mbits. Funker ganske bra, men må er det veldig ustabilt og logger seg av og på konstant. Hvordan kan jeg optimalisere dette og åpne porter osv? Koen som har en fullstendig oppskrift?
Er ganske grønn på dette, så å få det inn med t skje hadde vært fint.

Har feilsøkt hos Telenor, de sier jeg lå endre port, men står ikke hva jeg skrive inn i portene. Vet verken hva ordene betyr eller hva dem gjør. Please help
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kva er faktisk problem? Ettersom du skriv 10Mb/s antar eg ADSL. Er problemet at du mister forbindelse via ADSL, eller er det at det trådløse nettet ditt mister kontakt?

Om problemet er at DSL-linja dett ned så er svaret at du får få Telenor til å senke sync-hastighet, slik at du får større stabilitet. Om det er det trådløse nettet ditt som kneler så er svaret at du må bytte ut utstyret der.

Om problemet ditt er at portforwarding ikkje fungerer, får du lære deg korleis du set opp portforwarding.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
20 0
skal sjekke ut med en som har peiling
Hadde store problemer med ADSL fra Telenor og de forsvant da jeg byttet DNS.