Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 380
Hei.
Jeg har vært "i dvale" en god stund, og siden jeg stort sett kun spiller CS:GO og derfor ikke trenger all verden har jeg klart meg fint med laptop-en min i noen år. Nå trenger jeg en ny maskin som takler 2018-versjonene av adobeprogrammene og litt spilling i ny og ne. Men...så var det hvilke komponenter og hvor jeg bør kjøpe dem, da.

Kriteriene mine er:
• Kabinett: så lite som mulig, men fremdeles med god nok luftgjennomstrømning til å kjøre et bra skjermkort.
• Skjermkort: AMD (jeg har freesync-skjermer, så ingen vits i å gå for nvidia). Jeg regner med at RX 570/580 vil passe best inn i budsjettet mitt, men om dere vet om gode priser på Vega sier jeg ikke nei ��
• Prosessor: Minimum i7 7700
• RAM: 16GB eller mer
• Lagring: SSD (primært PCI) 512MB + 1TB nogen lunde rask og stille hd
• Budsjett: Opptil 15.000,- med mindre dere klarer å friste meg med en god pakke ��

Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. Optisk lagring kan jeg godt ha eksternt om det ikke er plass i kabinettet, men jeg må ha med det i en eller annen form.

Jeg har allerede sendt forespørsel til komplett, multicom, dustinhome og harddisk.no.

På forhånd takk for hjelp
Sist endret av Tiwas; 29. oktober 2017 kl. 01:04.