Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3305
Er ganske så sikker på at kjæresten har en "hemmelig" snapchat... Et mange former for utroskap, og hvis han mottar bilder der fra sine "beundrere", så mener jeg det er utroskap..

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan finne ut informasjon om det brukernavnet han har? Tror jeg har funnet det...

Eller via epost?

Det beste hadde jo vært å få havnet kontoen, så jeg får bevis....

Han blånekter på alt, men sist jeg spurte ble han superstressa....
Mener forhold bør bygge på tillit. Har dere så lite av det at det er snakk om hemmelige snapchats og forsøk på "hacking for å finne bevis"...
Blir bare oppgitt jeg.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag din egen "hemmelige" snapchatkonto, legg til brukernavnet, og se om han biter på eller om du i det hele tatt har rett?
Forøvrig er jeg enig med Stuk3hue. Har vært gjennom det samme selv med ei jeg var sammen med før. Hun mistenkte det ene og det andre, uten at det hadde noe rot i virkeligheten. Det tok til slutt livet av forholdet så det sang siden begge to, og da kanskje spesielt jeg, var dødssliten av å hele tida passe på hvem jeg skrev med og hva jeg skrev.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor tror du at han har en hemmelig snapchat?