Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 804
Hei. Holder på med mitt første track for øyeblikket. Og tenkte det hadde vært kjekt med konstruktiv kritikk. Er over gjennomsnittet interessert i musikk. Spilt gitar i 10 år, også er jeg en bedroom dj! Har hatt FL Studio på pc'n i mange år nå..aldri hatt tålmodigheten til å mekke en hel låt, så har bare blitt små snutter/deler av en sang.. Tenkte nå å prøve å sette meg ned for å snekre sammen noe!

Her er en link til en liten preview:

https://soundcloud.com/tommern/id-unfinished-preview

Prosjektet er langt i fra ferdig. Men trenger tips, siden alt jeg kan i grunn er basics.
Sist endret av tommern91; 9. september 2014 kl. 17:48.
syns den var grei jeg men jeg følte at noen av overgangene var harde, og at enkelte av instrumentene gjerne kan fades inn\ut sammen eller mot hverandre. Lek litt med det, så er du godt på vei
høres kult ut dette, litt enig med Tommen om det med overgangene, spesielt rundt 2min.
Men det største som traff meg, er at dette høres litt "vengeance techno pack" ut. Med andre ord, det høres ikke så veldig originalt ut, eller mye av lydene er presets eller fra pakker. Men bortsett fra det er du på god vei til å børne ut fete beats!