Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1149
Heisann, er det noen her som har tilgang på et verksted med dreiebenk og fres for stålarbeid, som jeg kan låne på kveldstid eller i helgene?
Dreiebenken bør helst klare arbeidsstykker på over 50cm i lengde, minstekravet er 42.
Det gjør heller ikke noe om det er tilgang på gjengestål til både invendig og utvendig gjenging, men visst det ikke er det der, så er ikke det noe stort tap
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hva skal du?
Dreie ferdig profilen på ei stang, og frese ei blokk som skal sveises på den samme stanga.
Og litt gjenging.
Kanskje mer, hvis jeg får muligheten til å låne verkstedet flere ganger.
Kan gjøre smått arbeid som betaling for at jeg får låne verkstedet, hvis det er passende "skrot" der også, kan jeg betale i lyddempere
Sist endret av Carl Volt; 16. september 2012 kl. 18:06.
Har fått tilgang på en dreibenk så vidt nå, som er 1.20 og som jeg kan dreie stål i. Men jeg trenger fortsatt en fres jeg kan låne, noen kan hjelpe?
Kan kanskje betale i lyddempere eller annet enkelt mekanisk arbeid