Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 741
Skal sette opp en Wordpress side for meg selv og noen kompiser, kravene er følgende:

Bloggsystem med støtte for mulitusers - WP har dette så da blir det WP, no matter what - [color=green]Check![/color]
Gallery2 integrert i bloggsystemet pga muligheten for "gallery remote" - dette fikk jeg til med gallery2 + wpg2 - [color=green]Check![/color]
Fungerende forumsystem - Ramla innom "Simple forum" @ Yellow Swordfish og det funka knall - [color=green]Check![/color]

Så, hva lurer jeg på da tenker du?

Jo nå skal du høre, jeg skulle aller helst hadd en download modul som funker hest, mulighet for upload og linking til ting å tang på remote server hadde vært søtt, skulle også hadd mulighet for å kategorisere nedlastninger i en slags meny.

Vidre utover det blir vi vel å bruke akismet anti-spam med mindre det finnes noe som er bedre?

Også skulle jeg hadd tips til andre plugins som er "must have" i etthvert WP system, jeg er ganske blank når det kommer til WP og har sedd litt rundt på diverse plugins sider men egentlig ikke funnet plugins som det virker som er gull verdt, derfor spør jeg dere hva dere kan anbefale, regner med flere av dere blogger på WP systemer eller i allefall har litt mere peiling på WP enn meg.

Trenger enkelt å grett noe for å sprite opp siden litt.

Så, go ahead, gief teh plugins yo!
Hei,
Mikael Brevik har en nedlastnings plugin.
Du finner den på nettsiden hans (www.mikaelb.net) eller direkte her.

Hilsen
Mats Danielsen