Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3077
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det eneste jeg kan er å koke heroin og morfin, men dette vil jeg trenge med sølvskje:

Hvordan koke en xanor ksalol 1mg fra Galentika? Vet ikke framgangsmåten, kan noen forklare det ordentlig men enkelt for meg? Lurer på det samme med nitrazepam.
du koker den bare på helt vanlig vis, jeg brukte å slenge den oppi på slutten av oppkoket når jeg kokte dolcontin, den løser seg opp jævla fort derfor jeg kasta den oppi på slutten, nitrazepam veit jeg ikke.
Kan lønne seg å knuse den litt eller knekke et par ganger og så bare koke de med vann som vanlig med lighter og skje e.l. så frosvinner de så fort boblene kommer nesten.

Jeg pleier å ta i en halv-liten milliliter klar sprit (vodka ol) også, fordi jeg har hørt at benzo ikke er lett løselig i vann, men har sett flere gjør det uten sprit.
Sist endret av Bluesky_; 18. oktober 2019 kl. 15:52.
Ved mindre det er noen andre bindingsstoffer i ksalol enn de norske så trenger du ikke å koke den opp. Vi pleide bare å riste den inni pumpen med vann. Løser seg opp med en gang
nå har jeg ikke erfaring med å skyte benzoene du nevner, men jeg ville gjort som bluesky sier da det er veldig lite vannløselig (men må da finnes no bedre enn alkohol det løser seg i for å skyte?)

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/com...ion=Solubility
her står det at ved 25c så vil du kunne løse opp 13.1mg xanor per liter vann, el 0.0131mg xanor per ml vann..

tror jeg derfor heller hadde tatt det oralt el opp i toern, og sku jeg på død og liv skyte det så prøvd å finne no oppskrift på hvordan de lager injeksjonsveske av benzo til bruk på sykehuset, men sikkert ikke like lett å komme over de ingrediensene, så da blir det vel evt metoden bluesky nevner, men igjen, har ikke hørt no positivt ang å skyte alkohol akk, så da måtte jeg lest meg godt opp på hvor grensene der går, mulig risikoer, osv osv.
ksalol løser seg opp PERFEKT i vann, eneste alprazolamen jeg skjøt før.