Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  177 49093
Jøss, kjenner dere de orginale MS13 folka også? Me2! Vi går way back, men kan dessverre ikke uttale meg noe mer om den saken.
Sitat av lolidude Vis innlegg
MS-13 er fra USA, og jeg tror de eneste andre landene de er i er noen latin-amerikanske land...
Vis hele sitatet...
Ja, mara salvatrucha (eller ms-13 om du vil) er startet av noen gutter som utvandret fra el salvador under borgerkrigen. De ville ha sin egen gjeng for å ikke bli hakket på av de andre gjengene.

Fant en dokumentar om dem på youtube for en stund siden i tilleg til episoden med ross kemp on gangs. Husker ikke navnet på fyren, men en av de som startet gjengen jobber nå for å motarbeide rekruttering til slike miljøer.
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
kilden er en av de to originale, som nå bor i Oslo.
Vis hele sitatet...
Eller bare at du leser litt for mye på nettet.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Saken er ikke at du skal sloss med dem...
Du skal kaste deg under dem, og _la_ deg bli banket... Slått, sparket osv.

I en sånn situasjon er 13 sekunder lenge.
Vis hele sitatet...
Dette er sant, og det er en som driver å teller til 13 mens du får juling.
Også er det slik at dersom du _prøver_ å slå tilbake, begynner han å telle _sikkelig_ sakte, som eeeeeeeeen........ to.......... ja, dere skjønner.
Så clue er å ligge nede sammkrøpet å dekke hodet med hendene.
de er bare drittunger som tror de er kule.. hvordan kan en neger og en fra russland være MS13 liksom.. de vet ikke sjæl hva det er..han på flava tattoverer gratis bare for å spre navnet vidre blant ungdommer.. stakkars mennesker
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Eller bare at du leser litt for mye på nettet.
Vis hele sitatet...
Tro hva du vil, men jeg veit hvertfall at jeg har sikrere kilder enn deg!
kan ikke begynne å legge ut navn og etternavn på disse personene, såpass skjønner du vel selv.
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
Tro hva du vil, men jeg veit hvertfall at jeg har sikrere kilder enn deg!
kan ikke begynne å legge ut navn og etternavn på disse personene, såpass skjønner du vel selv.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner de som egentlig står bak all mafiavirksomhet i hele verden. Det er tre stykker som bor her i bygda mi, men jeg kan ikke legge ut navn eller noe, det sier seg selv. Det jeg kan si er at disse eier ms13, italiensk mafia, cratellene i columbia og alle andre.

Men uansett, det var ikke poenget. Jeg spurte en av de her og han sa at utsagnet ditt var feil Hatebreeder. Og siden han er sjefen over MS13 regner jeg med det stemmer.

PS: Elvis hilser, han vasker toaletter på skolen her. Kan heller ikke her avsløre identiteten, det sier seg selv.
Sist endret av murloc; 11. mars 2010 kl. 14:19.
det er greit nok, det jeg prøver å si er at det du har av info har du lest på nettet, det har ikke jeg.
Sitat av speedy902 Vis innlegg
ms 13 er fra ergentinia!! ar en venn derifra. er mye i mc miljøer selv og vet at ms 13 er verden over!! og ikke til å kødde med. er du i ms 13 får du hjelp uansett hvor du er i verden
Vis hele sitatet...
Så MS13 er da en slags hjelpeorganisasjon ? Hey , fett. Dette vil jeg også være med på.
Sitat av Baaden Vis innlegg
Skjer om du er så hardcore at du gir alle 5 juling?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke sloss tilbake.
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg kjenner de som egentlig står bak all mafiavirksomhet i hele verden. Det er tre stykker som bor her i bygda mi, men jeg kan ikke legge ut navn eller noe, det sier seg selv. Det jeg kan si er at disse eier ms13, italiensk mafia, cratellene i columbia og alle andre.

Men uansett, det var ikke poenget. Jeg spurte en av de her og han sa at utsagnet ditt var feil Hatebreeder. Og siden han er sjefen over MS13 regner jeg med det stemmer.

PS: Elvis hilser, han vasker toaletter på skolen her. Kan heller ikke her avsløre identiteten, det sier seg selv.
Vis hele sitatet...
Hoho, tenkte å komme med en liknende troverdig historie selv, men du slo meg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hørt det er gjenger som herjer Norge som tar opp kids og ja MS - 13 er i visst i Norge men vet ikke om det er samme som fra el salvador
Kunne banne på at den ekte MS-13 hadde inngangsbilett at du måtte drepe/ha drept en person.
Hvis MS 13 består av random 12 år gamle shitkids fra Freakforum, så hadde aldri denne tråden blitt laget i utgangspunktet. Man får ikke credZ av å være tøff på nettet, og jeg håper de det gjelder skjønner hvem jeg snakker om nå.

Etter å ha lest denne tråden har jeg kommet frem til tre mulige svar på spørsmålet:
1. Nei, det finnes ikke i Norge.
2. Ja, det finnes i Norge, men i veldig liten grad. Ikke noe som er en kjent sak osv.
3. Ja, det finnes i Norge, og hvis du er over 11 år/har mistet alle melketennene får du bli med.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som familie medlem av x antall ms 13 medlemmer i el salvador å resten av latino verden kan jeg si 99% sikkert, ms 13 er ikke i norge, vi latinor har stolt het å hadde ikke tatt in laken nordmen eller albanere, her er det latino blod som gjelder er du blandning av latino kommer du også in, drepe for å komme in gjør dem ikke, du får juling 13 sekunder der dem slår alt du har av bein løs i kroppen, ms 13 ble ikke startet i argentina men i el salvador. takk for meg.
MS-13 ble startet i USA av flyktninger fra El Salvador, fordi de trengte å beskytte hverandre mot fengsels- og gategjenger. Du snakker bare bambus, og det er trist at du tror at noen som helst tror på deg.
Sitat av Franklin Vis innlegg
MS-13 ble startet i USA av flyktninger fra El Salvador, fordi de trengte å beskytte hverandre mot fengsels- og gategjenger. Du snakker bare bambus, og det er trist at du tror at noen som helst tror på deg.
Vis hele sitatet...
Av min familie har jeg fått forklart att det starta med ett gatehjørne i el salvador 18 street mot ms 13 orginalt men så har det spred seg videre til usa, vet ikke helt om du eller jeg har rett, hva er din kilde?
Sitat av Svensken Vis innlegg
Av min familie har jeg fått forklart att det starta med ett gatehjørne i el salvador 18 street mot ms 13 orginalt men så har det spred seg videre til usa, vet ikke helt om du eller jeg har rett, hva er din kilde?
Vis hele sitatet...
Tja, hva er dine kilder?
Har du noe bevis på at du stammer fra ''MS13'' ?
Sitat av Svensken Vis innlegg
Av min familie har jeg fått forklart att det starta med ett gatehjørne i el salvador 18 street mot ms 13 orginalt men så har det spred seg videre til usa, vet ikke helt om du eller jeg har rett, hva er din kilde?
Vis hele sitatet...
Jeg mener å huske at dette blir nevnt i Discovery programmet "Ross Kemps on gangs" der han besøker gutta i MS13 og jeg er ganske sikker på at folka der sier det samme som Svensken , om at hele greia startet med 18th Street mot MS13.

Men jeg kan selvfølgelig ikke si noe sikkert iom at jeg rett og slett ikke har peiling Dere kan jo eventuelt søke på youtube å se episoden selv.
Sitat av Svensken Vis innlegg
Som familie medlem av x antall ms 13 medlemmer i el salvador å resten av latino verden kan jeg si 99% sikkert, ms 13 er ikke i norge, vi latinor har stolt het å hadde ikke tatt in laken nordmen eller albanere, her er det latino blod som gjelder er du blandning av latino kommer du også in, drepe for å komme in gjør dem ikke, du får juling 13 sekunder der dem slår alt du har av bein løs i kroppen, ms 13 ble ikke startet i argentina men i el salvador. takk for meg.
Vis hele sitatet...
trur du og dine familiemedlemmer må ta en slektsforskning og sjekke fakta!

Mara Salvatrucha (commonly abbreviated as MS, Mara, and MS-13) is a criminal gang that originated in Los Angeles and has spread to Central America,
other parts of the United States, and Canada.
The majority of the gang is ethnically composed of Salvadorans, Hondurans, Guatemalans, and Nicaraguans.

trur du og dine familiemedlemmer må ta en slektsforskning og sjekke fakta!

Mara Salvatrucha (commonly abbreviated as MS, Mara, and MS-13) is a criminal gang that originated in Los Angeles and has spread to Central America,
other parts of the United States, and Canada.
The majority of the gang is ethnically composed of Salvadorans, Hondurans, Guatemalans, and Nicaraguans.

Mara Salvatrucha (vanligvis forkortet til MS , Mara , og MS-13 ) er en kriminell gjeng som oppstod i Los Angeles , og har spredt seg til Sentral-Amerika ,
andre deler av USA , og Canada .
De fleste av gjengen er etnisk sammensatt av Salvadorans , Hondurans , guatemalanere , og nicaraguanerne.
Nå er ikke spørsmålet hvordan ms 13 ble grunnlagt, men om de finnes i norge. Han duden jeg snakka om er 20 år , har svær ms 13 tattis på magen og er generelt loka deluxe. Han oppholder seg på tatto 13 store deler av dagen, og han sa at det var blit kjøpt opp av ms 13 leder et eller annet som han ikke vil nevne navn på. Syns dette er interesasnt jeg , vi får jo vite mer. Som om bandidos, hells angels , a og b gjengen ikke var nok. .
Han er nok en wannabe tenker jeg.

Guling ms-13, mulig men tror ikke det. who knows
Vil tro Politiet har en oversikt på dette. Kan man ikke bare spørre dem?
Sitat av speedy902 Vis innlegg
hørt om brøderskap før? noen som alltid er der hver gang alle andre svikter deg?
Vis hele sitatet...
Dette er det dummeste jeg har lest her på forumet. Du trenger ikke å være i gjengmiljø for å ha folk som alltid er der for deg. Det er det vi har gode venner for, ikke gjenger
La dem komme å møte sin brutale skjebne i Norge, Vikinger er faen ikke til å kødde med dem heller. Bare at man er hyggelig til det ikke er vits i å være hyggelig lenger, tenker først, skyter etterpå og ikke omvendt.
Om det er noen her ms´er, er det rømmlinger og avhoppere som Gjengen MS13 ønsker hodene på.

Akkurat som at det finnes endel Bloods i Sverige, sikkert her i Norge også, men de er avhoppere og blir brutalt drept om Gjengen dems finner dem. eller om de kødder med feil vikinger
brukertittel
Widow's Avatar
Jeg ble dummere av å lese denne tråden, første gang det har skjedd på nff.
Sitat av Widow Vis innlegg
Jeg ble dummere av å lese denne tråden, første gang det har skjedd på nff.
Vis hele sitatet...
me2 Dette var bare forvirrende
▼ ... noen uker senere ... ▼
Observerte idag, på bussen i Oslo, to melkehvite ungdommer med vide bukser og gensre, begge med Ms-13 tatoveringer. En med svært mange og store tatoveringer, også i fjeset, og en hadde mer diskre Ms-13 tatoveringer.
Sist endret av LazySunday; 4. mai 2010 kl. 00:56.
Hvordan kan du se at noen har svært mange tattoveringer når de er kledd i vide gensere og bukser?
Ser gjengdokumentaren har vært nevnt flere ganger, men en annen film som definitivt er verd å få med seg er Sin Nombre. Viser en del av gjengmiljøet til MS13 samt alle problemene folk som prøver å komme seg inn i USA møter på veien.
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg kjenner de som egentlig står bak all mafiavirksomhet i hele verden. Det er tre stykker som bor her i bygda mi, men jeg kan ikke legge ut navn eller noe, det sier seg selv. Det jeg kan si er at disse eier ms13, italiensk mafia, cratellene i columbia og alle andre.

Men uansett, det var ikke poenget. Jeg spurte en av de her og han sa at utsagnet ditt var feil Hatebreeder. Og siden han er sjefen over MS13 regner jeg med det stemmer.

PS: Elvis hilser, han vasker toaletter på skolen her. Kan heller ikke her avsløre identiteten, det sier seg selv.
Vis hele sitatet...
hvor sykt er det ikke å skrive det her ? helt ærlig. jeg ble heller ikke særlig smart av den tråden her, bortsett fra at jeg leste litt om en gjeng jeg ikke har hørt om.

Sitat av Smokingskills Vis innlegg
Hørt det er gjenger som herjer Norge som tar opp kids og ja MS - 13 er i visst i Norge men vet ikke om det er samme som fra el salvador
Vis hele sitatet...
Hvor får du dette fra egentlig? De er visst i norge; har du noen kilder på det?

Hele verden er jo full av rykter da..
Det er jo som å tattovere en Firkløver ved øyet og si att du tilhører " Et Ariske Broderskapet
Sitat av Totalli Vis innlegg
Det er jo som å tattovere en Firkløver ved øyet og si att du tilhører " Et Ariske Broderskapet
Vis hele sitatet...
Spesielt når en firkløver ikke har noenting med det ariske broderskaet å gjør.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hvordan kan du se at noen har svært mange tattoveringer når de er kledd i vide gensere og bukser?
Vis hele sitatet...
Flere tatoveringer i ansikt, hals og hender.
Regner med at h*n mente trekløver, ikke firkløver.
Ikke at jeg bryr meg, skjønte hva du mente.
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg bor i oslo og har blitt banket opp under en opptaksprøve.Havnet på sykehus med kraftig jernerystelse. Å jeg lover dere at Mara Salvatrucha (ms 13) er i Norge, og de gir faen i hvem de banker opp. De er verre i U.S.A og mange andre land, men det er alvorlig her også, de går rundt med alle slags våpen, fra jernrør,stifter festet med teip, kniv, og en rekke pistoler.
Sist endret av Ep!c sickness; 14. mai 2010 kl. 20:02.
Tviler på at det er ekte ms13, er sikkert bare en wannabe-gjeng. Typ et par shitkids som vil ha oppmerksomhet og tror det er kult å rippe navnet til en anerkjent gjeng for å få "respekt" av andre underground folk (dog ler dem sikkert av hele ms13 greia) Tatooveringene har jo nada å si, er jo ikke akkurat vanskelig å dra på et studio å tattoo'e hva fan man vil.

Og når folka her sier dem har sett alle slags raser med ms13 tattoo's virker det enda mer som noe oppskrytte greier. Men for all del det kan godt være at en underdog ms13 innvandrer flytta og skaffa seg recruits på gata i Norge, men jeg mener fremdeles det ikke blir det samme som ekte ms13 uansett.

Men hvis det er caset, så kan jeg starte å rekruttere folk til 18th street gang (Brb mekke tattoo) så hvis noen er keen på være med så send pm!!
Sist endret av blazarn; 15. mai 2010 kl. 00:21.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Tørr jeg spørre hva MS-13 er?
Vis hele sitatet...
Om du hadde tatt deg 3 sekunder på google hadde du funnet svaret.
Link.

Sitat av ymgve Vis innlegg
Hvorfor i huleste tinyURLer du en link som allerede er kort?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg er pro.
- Nei, rett og slett fordi at når folk ser at det er lmgtfy.com så trykker de ikke. Derfor.
Sist endret av lsrr; 15. mai 2010 kl. 00:26.
Hvorfor i huleste tinyURLer du en link som allerede er kort?
Sitat av lsrr Vis innlegg
Om du hadde tatt deg 3 sekunder på google hadde du funnet svaret.
Link.
Vis hele sitatet...
Bøtte med bilder og "A Central American Gang" er det eneste fornuftige som kom opp

Så ut som det var noe idiotiske greier som kom opp også, "MS-13 Bli medlem" sto det. lol

Men ja, sorry for at jeg gikk off-topic. Back on topic.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Bøtte med bilder og "A Central American Gang" er det eneste fornuftige som kom opp

Så ut som det var noe idiotiske greier som kom opp også, "MS-13 Bli medlem" sto det. lol

Men ja, sorry for at jeg gikk off-topic. Back on topic.
Vis hele sitatet...
Wikipedia er første resultat...

Sitat av lsrr Vis innlegg

Fordi jeg er pro.
- Nei, rett og slett fordi at når folk ser at det er lmgtfy.com så trykker de ikke. Derfor.
Vis hele sitatet...
Det står jo hvor url'en redirecter etter man har klikka på tinyurl linken da.
Sitat av blazarn Vis innlegg
Tviler på at det er ekte ms13, er sikkert bare en wannabe-gjeng. Typ et par shitkids som vil ha oppmerksomhet og tror det er kult å rippe navnet til en anerkjent gjeng for å få "respekt" av andre underground folk (dog ler dem sikkert av hele ms13 greia) Tatooveringene har jo nada å si, er jo ikke akkurat vanskelig å dra på et studio å tattoo'e hva fan man vil.

Og når folka her sier dem har sett alle slags raser med ms13 tattoo's virker det enda mer som noe oppskrytte greier. Men for all del det kan godt være at en underdog ms13 innvandrer flytta og skaffa seg recruits på gata i Norge, men jeg mener fremdeles det ikke blir det samme som ekte ms13 uansett.

Men hvis det er caset, så kan jeg starte å rekruttere folk til 18th street gang (Brb mekke tattoo) så hvis noen er keen på være med så send pm!!
Vis hele sitatet...
er nok noen fullverdige ms13 i oslo, som i hele verden!(ms13 er jo veldig stort men lite aktiviet i norge) fult mulig at de få som er i norge prøver å få med folk så de kan bruke løpeguttrt til alt mulig rart(smuggling,kjøp/salg av våpen,dop osv) for å etabler miljøer som kan vokse og bli store organiserte kriminelle miljøer, samme som at mc gjenger rekruterer nye og bygger ut netverket.
Neutral Good
Mith's Avatar
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...ngen/1.7128117
Politiet sier til avisen at man regner med at gruppen er i etableringsfasen, men at miljøet er lite og ikke i særlig vekst.
Vis hele sitatet...
http://www.dagbladet.no/2010/05/18/n...s-13/11719158/
Vel, der er vel svaret på spørsmålet dette topicet er. MS 13 "finnes" i Norge, men at det har noen ekte relasjon til den EKTE MS13 er minimal.
Sitat av speedy902 Vis innlegg
Men, om MS13 hadde etablert seg i Norge hadde dem gjort det på måte så ingen av oss viste om det!
Vis hele sitatet...
Hadde de etablert seg, hadde vi visst det. Et av "kravene" for å kunne bli med inn, er å ta livet av noen, og den eneste måten å komme seg ut på er ved å bli drept. "Blood in, blood out".
Sitat av alcoh0l^2 Vis innlegg
Hadde de etablert seg, hadde vi visst det. Et av "kravene" for å kunne bli med inn, er å ta livet av noen, og den eneste måten å komme seg ut på er ved å bli drept. "Blood in, blood out".
Vis hele sitatet...
Å det var totalt 29 drap i Norge i fjor!
Uff! Blir vansklig for gangsterne på Oslo S og forklare at dem er ekte ms13!
http://www.dagbladet.no/2010/05/18/n...s-13/11719158/

Sitat av dagbladet
- Vi ser ikke på dette som en gjeng, men tar det på alvor. Det har vært gjennomført flere bekymringssamtaler med foreldre, barnevernet og vi er i dialog med skolene i forhold til oppfølging av ungdommene, sier Tveit til Dagbladet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av pinkrabbitz; 18. mai 2010 kl. 23:17.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
La meg sitere.
"Ungdom helt nede i 13-årsalderen kopierer tatoveringer, klær og fryktede innvielsesritualer etter den kriminelle gjengen MS-13 i USA."

hahahahaha. Nei, hva er dette.
Sitat av Reitaner Vis innlegg
La meg sitere.
"Ungdom helt nede i 13-årsalderen kopierer tatoveringer, klær og fryktede innvielsesritualer etter den kriminelle gjengen MS-13 i USA."

hahahahaha. Nei, hva er dette.
Vis hele sitatet...
Da jeg var 13 var det helt andre ting vi tenkte på.. Hva skjer egentlig? Hvordan finner et 13 åring ut noe slik uten å ha fått det igjennom noen andre. Allerede da forstår man at dette ikke er helt riktig.
Sitat av alcoh0l^2 Vis innlegg
Hadde de etablert seg, hadde vi visst det. Et av "kravene" for å kunne bli med inn, er å ta livet av noen, og den eneste måten å komme seg ut på er ved å bli drept. "Blood in, blood out".
Vis hele sitatet...
Skal legges til at man ikke MÅ drepe en person for å komme inn. Mener i alle fall å ha hørt at det er flere forskjellige krav, og at man skal velge. Alle er grusomme.

Etter litt research har jeg funnet ut at man kan velge mellom å ha drept en person eller stå inne i en ring mens andre medlemmer teller sakte til 13 mens de slår og sparker på gutten i midten.

Hvis man er jente må man bli gruppe-voldtatt av seks medlemmer.