Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 61461
(Beklager hvis jeg poster på feil underforum)


En kjenning av meg sier han har skaffet seg Spotify Premium ved hjelp av hacking. Jeg vet han har god peiling på data, div "språk" og sånt, så jeg tviler ikke. Jeg sett selv at han har Premium-utgaven, men han vil ikke forklare hvordan han har skaffet det.

Noen som vet hvordan dette er mulig?
Sist endret av Faenskap; 9. september 2009 kl. 20:24.
Han har nok betalt og prøver å tøffe seg.
Sitat av fomox Vis innlegg
os x eller windows?
Vis hele sitatet...
Windows

Sitat av Goophy Vis innlegg
Han har nok betalt og prøver å tøffe seg.
Vis hele sitatet...
Er jo en mulighet, men tviler. Koster jo faen meg 100,- i måneden.

Sitat av jeppfi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Han sa at han ikke hadde fulgt noen guide på en side osv, men jeg tror kanskje likevel at dette er det som er mest sannsynlig hittil.
Ingen som har klart det til windows hvertfall som har gått ut med at de har klart det.
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Virker det der?
Sitat av Goophy Vis innlegg
Han har nok betalt og prøver å tøffe seg.
Vis hele sitatet...
Sier meg veldig enig med Goophy her.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Virker det der?
Vis hele sitatet...
Sikkert, men vil du virkelig registrere deg på et hundretalls nettsteder og få 9 andre venner til å gjøre det samme?
spotify er oppskryt.
Med vanlig spotify, ikke premium så fant jeg faen ikke noen sanger.
fant kanskje 1/5 sangene jeg hadde fra før av, av dmx.
har man tilgang til flere sanger vis man har premium?
Sitat av ObeOneKanobe Vis innlegg
Mest sannsynlighvis at han har bare kjøpt det, men kjønner ikke hva som er galt med den vanlige Spotify.
Jeg synes i all grunn at det er hyggelig å høre på '' Jonathan from Spotify'' sellom han kommer annahversang.
Vis hele sitatet...
Da er du en av de få
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Virker det der?
Vis hele sitatet...
Det kan hende, men jeg er veldig kritisk til sider som har så mange skrivefeil.
Se f.eks på FAQ-en på førstesida.


we can not permit you to create more then one account.
Vis hele sitatet...
Skal vel være "more than".

We take our spam policy very seriously and will never sell your information your send you spam.
Vis hele sitatet...
"your send you spam", skal sikkert stå "or send you spam".

A Premium account is currently the only way to access Spotify music library and will get you a bunch of great features! Instead of paying money you get it 100 % FREE from us
Vis hele sitatet...
Direkte løgn. Man kan høre på sangene med beta/gratis-versjonen av Spotify (mot at man hører reklame, selvfølgelig).
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den funker jo ikke.
Sitat av Goophy Vis innlegg
Sikkert, men vil du virkelig registrere deg på et hundretalls nettsteder og få 9 andre venner til å gjøre det samme?
Vis hele sitatet...
Nei faktisk ikke, du registrerer deg, så må du registrere deg på èn annen side...

Men det er en hake da...

Operating Systems (32-bit only):
  • Windows 2000
  • Windows XP
  • Windows Vista

Browsers:
  • Microsoft Internet Explorer (IE) 5.0 and higher
  • Netscape 7.0 and higher
  • AOL 5.0 and higher
  • Firefox 1.5 and higher
Vis hele sitatet...
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
spotify er oppskryt.
Med vanlig spotify, ikke premium så fant jeg faen ikke noen sanger.
fant kanskje 1/5 sangene jeg hadde fra før av, av dmx.
har man tilgang til flere sanger vis man har premium?
Vis hele sitatet...
Nei, samme sangene, bare uten reklame. + at du får 5 invites til gratis-versionen, (men det kan man jo alltids skaffe på andre måter.)
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Windows


Er jo en mulighet, men tviler. Koster jo faen meg 100,- i måneden.


Han sa at han ikke hadde fulgt noen guide på en side osv, men jeg tror kanskje likevel at dette er det som er mest sannsynlig hittil.
Vis hele sitatet...
100kr i måneden er jo ingenting.

Han vil nok bare tøffe seg ja. Ennten har han kjøpt eller så har han fått en gratis konto på en eller annen måte, men hacket til seg en premiumkonto har han nok ikke.
Du kan jo bare be han "hacke" seg en konto til deg også så ser du jo kjapt om han greier det.
For jeg tviler på at han vil betale 100,- måneden for deg ogsa bare for å få deg til å tro at han kan hacke det
Går det å lage 9 midlertidige epost-adresser, registrere med min første brukers referral-link, og så se om jeg får Premium?

Du kan jo bare be han "hacke" seg en konto til deg også så ser du jo kjapt om han greier det.
Vis hele sitatet...
Han sa det tok lang tid, og at han ikke orket for da skulle alle ha hjelp av han
Sist endret av Faenskap; 9. september 2009 kl. 20:57.
Sitat av Faenskap Vis innlegg
Går det å lage 9 midlertidige epost-adresser, registrere med min første brukers referral-link, og så se om jeg får Premium?
Vis hele sitatet...
Må vel bruke proxy e.l.?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Virker det der?
Vis hele sitatet...

Linken funket ikke for meg.. var det det du mente?
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Linken funket ikke for meg.. var det det du mente?
Vis hele sitatet...
Funket til til og begynne med, men så ble kom det frem noe "server error" eller noe, men nå funker det igjen
Går det å lage 9 midlertidige epost-adresser, registrere med min første brukers referral-link, og så se om jeg får Premium?
Vis hele sitatet...
Må vel bruke proxy e.l.?
Vis hele sitatet...
Regner med det.
Sist endret av Faenskap; 9. september 2009 kl. 21:19.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
spotify er oppskryt.
Med vanlig spotify, ikke premium så fant jeg faen ikke noen sanger.
fant kanskje 1/5 sangene jeg hadde fra før av, av dmx.
har man tilgang til flere sanger vis man har premium?
Vis hele sitatet...

De sangene/albumene og artistene som selger anyway finner du ikke på spotify fordi de tjener så sinsykt lite på det
Sitat av Faenskap Vis innlegg

Han sa det tok lang tid, og at han ikke orket for da skulle alle ha hjelp av han
Vis hele sitatet...
Da betyr det at han ikke snakker sant
Sitat av rmth Vis innlegg
De sangene/albumene og artistene som selger anyway finner du ikke på spotify fordi de tjener så sinsykt lite på det
Vis hele sitatet...
Javell?
Har du noe kilde eller er det noe du bare tror?
Du finner vel nesten alt av Iron maiden der, og de selger bra.
Nå skal jeg ikke si at, Akkurat sånn er det!
Leste det bare en plass på nettet

Men prøv å søke på Beatles eller Pink Floyd F.eks.
pink floyd har sakt han ikke vil være med og ha musikken sin på spotify.
Kilde, spotify.com
http://www.dagbladet.no/2009/08/11/k...n/emi/7607953/

Ser ut som de tjener lite med spotify.
Mens jeg personlig syns det er en fin måte å få mer ungdom til å betale for musikken sin
Sitat av rmth Vis innlegg
http://www.dagbladet.no/2009/08/11/k...n/emi/7607953/

Ser ut som de tjener lite med spotify.
Mens jeg personlig syns det er en fin måte å få mer ungdom til å betale for musikken sin
Vis hele sitatet...
men igjen, vis du betaler litt for musikken må du da ihvertfall få tilgang på musikken du vil høre?

neh, laster heller ned ulovlig musikk enn å betale for å så ikke finne sangene jeg vil høre.
For å si det sånn, hvis jeg var en artist samenlignet med beatles f.eks. som uansett selger som de gjør. så hadde ikke jeg heller ville hatt musikken min ¨på spotify.
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Lukter mystisk av den der.
Sitat av jeppfi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ser litt for enkelt ut ass.
jaja, får prøve proxy + temporary email i morgen... gidder ikke nå, ASS.
Sist endret av Faenskap; 9. september 2009 kl. 22:25.
bruk wimp når det kommer for alle, er mye større bibliotek
Sitat av MJS Vis innlegg
bruk wimp når det kommer for alle, er mye større bibliotek
Vis hele sitatet...
Større?
Fordi de får med de 3 spotify ikke har med?
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
spotify er oppskryt.
Med vanlig spotify, ikke premium så fant jeg faen ikke noen sanger.
fant kanskje 1/5 sangene jeg hadde fra før av, av dmx.
har man tilgang til flere sanger vis man har premium?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke enig i at det er oppskrytt, men at det er så bra som folk skal ha det til er jeg dog ikke enig i.

Hadde de hatt musikken jeg hører på, så hadde det kanskje gått an..men slik ting er nå, betaler jeg ikke 100kr i måneden for det snevre utvalget de har der. KANSKJE en gang i fremtiden.
Sist endret av tafsern; 10. september 2009 kl. 16:52.
Sitat av fomox Vis innlegg
pink floyd har sakt han ikke vil være med og ha musikken sin på spotify.
Kilde, spotify.com
Vis hele sitatet...
OT :
*Pirk* Pink Floyd er ikke en person, men en gruppe.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Det kan hende, men jeg er veldig kritisk til sider som har så mange skrivefeil.
Se f.eks på FAQ-en på førstesida.



Skal vel være "more than".


"your send you spam", skal sikkert stå "or send you spam".


Direkte løgn. Man kan høre på sangene med beta/gratis-versjonen av Spotify (mot at man hører reklame, selvfølgelig).
Vis hele sitatet...

Enkelt: Skriver de 100% FREE med store bokstaver er det bs
Signa up jeg på www.freespotifypremium.com nå nettopp, så får vi se hvordan det går. Jeg holder dere oppdatert
Freespotifypremium er bullshit, kjøp det istedet. Er såpass billig.
▼ ... over et år senere ... ▼
så hvar det scam?
[quote=Faenskap;1495054]
Er jo en mulighet, men tviler. Koster jo faen meg 100,- i måneden.

Det er jo ikke dyrt i det store og det hele da.... fatter ikke at så mage skal ha det til å være helt banalt at de skal ta 50/100kr for at du skal kunne høre så mye musikk du vil. Tenk før da alle kjøpte cdplater bare for kansje 2-3 sanger de virkelig likte
Unge folk forlanger alt for mye fra internett, man skal limsom ikke betale for noe lengere, så det virker jo som at folk driter i kvalitet å tenker bare på seg selv, noe som er ganske egoistisk imo.

PS. vet at alle sikkert er lei av den der preken men det er nå bare min mening.
pece.
Sist endret av lofed; 4. mai 2011 kl. 22:54.
Tilbake til TS:
Er det bare jeg som tenker at det kan være at han bruker en annen sin account. Som han kan eller ikke kan ha skaffet seg tilgang til ved bruk av ymse metoder?
Rimelig tett om du betaler for en account som du ikke lenger har tilgang til, da.
Tanker anyone?
Dere som skal opgradere spotify trenger jo ikke å betale 99kr/mnd. de har jo spotify unlimited som koster 49kr/mnd så med mindre du skal ha spotify offline-mode og ha det på smarttelefonen din så ser jeg ingen grunn til å betale 99kr/mnd. selv synes jeg det er værdt penga.
Sitat av EnGeL Vis innlegg
Tilbake til TS:
Er det bare jeg som tenker at det kan være at han bruker en annen sin account. Som han kan eller ikke kan ha skaffet seg tilgang til ved bruk av ymse metoder?
Rimelig tett om du betaler for en account som du ikke lenger har tilgang til, da.
Tanker anyone?
Vis hele sitatet...
Tanker er at tråden er fra september 2009.
De surveys koster faen penger så jeg sendte en Epost til dem om hvorfor i faen dem kan drive og lure folk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ve at for tiden er det mulig å hente ut slike e-cards fra spotify sin hjemmeside, ved hjelp av en type "hacking"(vet ikke hvilken). Altså en kode, men enten 1 måneds abbonnement eller 3 måneders abbonnement, det var tidligere mulig å gjøre det samme med 12 måneders abbonnement.

Dette kan jeg si med 100 % sikkerhet, ettersom disse kodene har beggynt å gå i omløp. Eks: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=30525167

Foresten, det å prøve å kjøpe 12 måneders abbonnement av annonsen jeg linket til, vil være dumt fordi alle 12 måneders kodene ble gjort invalide av sportify for noen dager siden.
De fleste hacker evt. en side som gir ut koder mot at du samler opp poeng etter at du har gjort div. ting for de..
De henter ofte koder som er lagret i databasen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Gidder ikke å lage en ny tråd, spør bare i denne her...
Hvis jeg registrerer en gratis trail og ikke har tenkt til å fortsette med spotify etter prøveperioden vil det fortsatt bli trekt, og hva vill skje vis jeg ikke har penger på bankortet?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser at det er en gammel tråd. men tanken min var og lage en ny en, men det er ikke noe vits så lenge denne er her.
Jeg stiller det samme spørsmålet? Er det noen muligheter for det TS spør om?
Nermste man kommer (som jeg vet), er og kjøpe unnlimited for så og bruke dojotech til og spille inn sangene, fås da med artist - sangnavn osv. Koster dog 10usd