Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6862
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


De har print APZM 1 på den ene siden og delestrek på den andre.

Lagt med en doll, et kronestykke og en rivotril for størrelse referanse, som dere ser er de veldig små. Tygde en å fikk enn skikkelig sterk og markant alprazolam smak og den sparka ganske greit, så ingen tvil om at det er ekte vare.
Det jeg lurer på er: hvilket land de kommer fra? (tror de er danske, utifra det jeg leste etter noen enkle google søk), produsent? (skulle gjerne sett bilde av eske/glass/krukke og/eller brett) og om de er lettoppløselige slik at jeg kan skyte dem sammen med dolcontinen slik som de serbiske Ksalol'a.

Time siden jeg spiste en nå og formen er dritbra, og det etter bare en!

Ha en fin lørdag fellow freakstarrz
Google "APZM1" så dukker det opp bilder av piller som er prikk like dine på blant annet en dansk og svensk side - Medicin.dk og fass.se. Mulig de er danske eller svenske.
Sist endret av krystallkongen; 19. oktober 2019 kl. 17:47.
R.i.p 23.04.2021
Ekte skandinaviske de der
Gode de der ser legit ut
Smeller de like fort som de blå ksalolene?
Jeg vil si det. Tok 2 stykker i kveld etter en natt på mollyfylla. Tok fyllesyka å nedturen på 10min
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja de var dritgode, fikk tak i et par ksalol i kved i tillegg, ksalolen løser seg opp fortere når du skal koke dem, men disse danske var mer eller mindre tilsvarende, brukte bittelitt lengre tid på å løse seg opp bare, men som oral inntaksmetode var de minst lik gode om ikke hakke bedre, nesten ingen bindemiddeler i de så vidt jeg har funnet ut, litt lactose bare som i allt annet. når alt kommer til alt er de danske der noen hakk mer potent etter min mening.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ey sorry for å starte opp en død tråd, men kjenner dem igjen! Ser akkurat ut som generiske alprazolam tabeletter fra tyskland, har selv en pakke Alprazolam ratiopharm 1mg med piller som er prikk like de der. Tilsvarer 1mg xanor
Kjøpte dem der for noen måneder sia, dem skulle være nye svenske på markedet å skulle smelle "like hardt" som beina :P dem er dritgode
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg


De har print APZM 1 på den ene siden og delestrek på den andre.

Lagt med en doll, et kronestykke og en rivotril for størrelse referanse, som dere ser er de veldig små. Tygde en å fikk enn skikkelig sterk og markant alprazolam smak og den sparka ganske greit, så ingen tvil om at det er ekte vare.
Det jeg lurer på er: hvilket land de kommer fra? (tror de er danske, utifra det jeg leste etter noen enkle google søk), produsent? (skulle gjerne sett bilde av eske/glass/krukke og/eller brett) og om de er lettoppløselige slik at jeg kan skyte dem sammen med dolcontinen slik som de serbiske Ksalol'a.

Time siden jeg spiste en nå og formen er dritbra, og det etter bare en!

Ha en fin lørdag fellow freakstarrz
Vis hele sitatet...
Akkurat den ovale, flate typen du postet bilde av har jeg også vært borti. Var overbevist om at jeg kom til å bli sittende som en dust med skjegget i postkassa og noe kjøkkenkopiert kalkdritt, men de var jo faktisk helt knall! Og dette gjelder KUN de flate det er snakk om. Alt annet som ikke kommer over disken på et apotek er det bare å kutte ut, null virkning av medisinen men for all del, men man skal aldri undervurder Placebo - effekten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Låner tråden litt.
Er disse ekte?
https://imgur.com/a/3BKfRaj
Kjøpte på Brugata , ville ha ksalol , ingen hadde brett , kun rivo
Vis hele sitatet...
Ja det er jo de samme som blir nevnt i tråden her. De funker ja