Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 7684
Sitat av homoludens Vis innlegg
Selv ikke etterkommerne etter mayaindianerne tror at verden kommer til å gå under 21. desember, så egentlig litt merkelig at noen andre gjør det. Generelt sett så skjønner jeg meg ikke på folk som til stadighet tror at verden kommer til å gå under. Vil nok alltid finnes folk som ikke klarer å tenke klart, og som lett lar seg rive med av slike dommedagsprofetier. Verden overlevde tusenårsskriftet, og jeg tør vedde 10 000 kr på at vi overlever 21. desember også.
Vis hele sitatet...
Hvem bryr seg om pengene dine hvis jorda hadde gått under?
Sist endret av annern55; 19. desember 2012 kl. 13:52.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg skal i hvert fall på dommedagsfest på fredag, så satser på jeg er full nok før klokka 00:00 Blir dog grusomt kjedelig å våkne opp fyllesjuk på lørdag og vite at dommedagen kun eksisterer i hodet frem til jeg er klar igjen for å reparere
Vis hele sitatet...
Det er klokka 12:11 på morgenen på fredag eller noe sånt verden skal gå under da, så du vet nok om verden har gått under før du i det heletatt stikker ut.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Jeg putter på penger på potten din:
20 000 kroner.
Vis hele sitatet...
Potten er nå oppe i 30 000 kroner!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg har lurt litt på hvilken form slutten tar. Zombieepedimi, meteornedslag, sinnsyke platoniske skjelv, FrPregjering, ekstrem temperaturendringer osv.
Vis hele sitatet...
Håper det er zombieepedemi. Det hadde vært dritkult
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Et interessant spørsmål er jo om maya'ene i det hele tatt hadde
en lineær forståelse av tid slik vi har det? Det er jo tydeligvis
en ny greie at mayakalenderen "slutter" 21/12/2012 kl. 11.11.
De var uansett ikke fremsynt nok til å se sin egen sivilisasjons
undergang, mens endel mennesker i vår tid tydeligvis er besatt
av tanken på samfunnets/jordens undergang.

Ellers er jeg imponert over optimismen til den kinesiske bonden som
har bygget seg et slags "egg" der han kan gjemme seg!
"Verden går under, bortsett fra denne kapselen".
Omtrent som da jeg var liten og trodde folk ikke kunne se
meg hvis jeg lukket øynene...
Vis hele sitatet...
Hvis jorden går under, hva er vitsen med og leve resten av livet sitt i en kapsel? selv om de overlever undergangen så lever de bare i en kapsel, og når jorden har gått under er det ikke mulig og leve på den lengre? eller har jeg missforstått?
De tjener hvertfall nok på dette

Men en ting jeg stusser over... Salt?!?! hvorfor skal de ha så jævlig mye salt??? har skjønt det hvis det hadde vert mat og vann, men salt?!?!

Sitat av Dagbladet Vis innlegg
KJØPER SALT:I den russiske gruvebyen Novokuznetsk er butikkene i løpet av den siste månende blitt tømt for salt. Byen, som ligger ved elven Tom, har over 500 000 innbyggere. «60 tonn med salt ble kjøpt i løpet av bare en uke», skriver en talsmann for byadministrasjonen, Jelena Tsjujeva, på de lokale myndighetenes nettside. Hun skriver at de nå har importert ekstra salt. Foto: AP/NTB SCANPIX
Vis hele sitatet...
Kilde
Sitat av Bitcoin-man Vis innlegg
Et logisk argument for hvordan man ikke skal bekymre seg:

Dersom verden skulle gå under, så går den under, og ingen bekymring i forkant kan endre på dette, så lev livet som du ellers alltid gjør.

Dessuten er dette ennå mer medieskapt oppstuss.
Vis hele sitatet...
Det er jo grunn til å bekymre seg om man tror verden skal gå under. Om verden går under vil det medføre mye smerter og lidelse for folk. Sannsynligvis også for deg personlig.

Sitat av annern55 Vis innlegg
Hvem bryr seg om pengene dine hvis jorda hadde gått under?
Vis hele sitatet...
Forventer ikke at noen skal ta veddemålet mitt. Poengterer bare at jeg er villig til å sette penger på at ingenting kommer til å skje
Sist endret av homoludens; 19. desember 2012 kl. 15:34.
Er det noen bra dommedagsarrangementer i Oslo? Hvor skal folk rave to the grave?
Det morsomme er jo at dersom du ikke tror verden kan gå under, så kan du bare sette veddemål på det. Du bærer ingen risiko. Går verden ikke under, så vinner du, og går verden under, så hadde det ikke vært surt å tape pengene uansett.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Er det noen bra dommedagsarrangementer i Oslo? Hvor skal folk rave to the grave?
Vis hele sitatet...
Jeg skal ha en stor spamtråd på et annet forum jeg modererer, tror det er de eneste planene.
Noen som faktisk har planlagt noe? oO
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg skal ha en stor spamtråd på et annet forum jeg modererer, tror det er de eneste planene.
Noen som faktisk har planlagt noe? oO
Vis hele sitatet...
hvilker forum snakker vi om?
Liker likevell tanken på en "dommedagsfest".. En fest hvor man drar den helt ut og gjør ting som om at man skulle dø dagen etter.. Kunne tenkt meg å arrangere noe slikt, hvor det ikke er lov med mobil/kamera etc..
utfordringen er å få alle inn i den modusen.. At alle bare.. Fester som om siste dag var kommet!
Men en ting jeg stusser over... Salt?!?! hvorfor skal de ha så jævlig mye salt??? har skjønt det hvis det hadde vert mat og vann, men salt?!?!




Salt er et Superb konserveringsmiddel.

Ser for meg at det blir brukt til saltlake, som igjen blir brukt til å konservere kjøtt.
Sitat av Atuhl Vis innlegg
Men en ting jeg stusser over... Salt?!?! hvorfor skal de ha så jævlig mye salt??? har skjønt det hvis det hadde vert mat og vann, men salt?!?!




Salt er et Superb konserveringsmiddel.

Ser for meg at det blir brukt til saltlake, som igjen blir brukt til å konservere kjøtt.
Vis hele sitatet...
han tror at det blir istid så han skal salte veiene, det er derfor han har forma fapmobilen som en ball fordi han skal rulle bortover på isen
Ja.. Da er klokka snart 19:00 her nede i Australia, på dommedagen..
Lite som har skjedd må jeg si? Det eneste som lukter av Armageddon her er bankkontoen min, der har det vært tungt nedslag fra Chadstone shopping

Vi får se.. Jeg har stacka kjøleskapet fullt med Carlton Cold, bare i tilfelle.

-skål fra down-Under
Da har de første bekreftelsene begynnt å tikke inn på verdensveven.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Da har de første bekreftelsene begynnt å tikke inn på verdensveven.
Vis hele sitatet...
Fantastiskt
Sist endret av Fusjon; 21. desember 2012 kl. 09:46.
Vet ikke med dere, men jeg ser en massiv ildkule på himmelen!
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Vet ikke med dere, men jeg ser en massiv ildkule på himmelen!
Vis hele sitatet...
Stirr på den. Da ser du sannheten.
PM meg for å få kontonummeret mitt, tar bare i mot minst tresiffrede beløp. Karma kan være lurt å ha før dommedagen.
huff ser ut som jeg må stresse med å kjøpe julegaver alikevel
Sitter her å venter på en unnskyldning fra de troende, etter alt det pisset de har liret av seg, men ikke et jævla ord
..
- Nydelig .

En undergang er også en overgang ...
Uansett lever vi midt i et skifte i
sosial omgang , paradigme, om du vil ..

Ikke så dumt å leve hver dag som om
det er den siste, eller første, i ens liv .

Man kan bruke denne forestilling om et
stort skifte eller sammenbrudd i kulturen eller,
i livet selv, som et konstruktivt fokuspunkt .

Gjør det til "en greie" .
Noe er forskjellig og noe annerledes i mitt liv,
når jeg våkner i morgen tidlig ....

Mayakalenderen, som enhver oppfunnet kalender,
stopper på et tidspunk, av paraktiske årsaker.
Den er så genialt utformet at det er lett å stille
den tilbake til "null" (nå) og starte den igjen ...

God Dommedag , Jul og Nytt År til oss alle .
Vi sees her , og på den andre siden ..

- Alt vel til dere alle .

..
-
Hvis den siste dagen i "mayan" kalenderen var den 21. Burde ikke verdens undergang skje den 22..?
Så, vi er døde i morgen.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dette var skuffende. Noen som er med på å saksøke?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Dette var skuffende. Noen som er med på å saksøke?
Vis hele sitatet...
haha, sier noe der!! skal vi saksøke majainianerna da eller?