Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1307
Hei, tenker å dra et år i behandling og lurer på om noen har noen gode erfaringer?

Ikke Oslo og omegn

Vennlig hilsen
Nå har jeg ikke erfaring selv, men via jobb har jeg skjønt at Tyrili er svært bra, og de har institiusjoner flere plasser.
Behandlingstunet fetsund eller tyrili.

Jeg har vært på Asenteret i oslo, tyrili i oslo og behandlingstunet i fettsund. Fettsund likte jeg best. Tyrili er veldig bra også å dem har behandlinger mange plasser i norge.
Sist endret av Timbo1900; 7. februar 2022 kl. 14:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eneste jeg har hørt om som er dekka av staten er tyrili men det er noen bra private steder som er verdt å undersøke hvis du har midlene til det! Hørt tyrili er litt for mye institusjonsaktig mens de private er mer som retreats i skogen. Hør med fastlegen din og ta i mot de tilbudene du kan! Knallbra du har bestemt deg for å gjøre noe med livet ditt og avhengigheten stå på
Anonym bruker
"Forelsket Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Phoenix Haga Vaske 10t om dagen. Gjøre rommet helt rent på 15min kl 6.00 Bli skriket til i trynet av ansatte
Bli brutt ned psykisk.
Gode gamle idiot bootcamp dritt
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Phoenix Haga Vaske 10t om dagen. Gjøre rommet helt rent på 15min kl 6.00 Bli skriket til i trynet av ansatte
Bli brutt ned psykisk.
Gode gamle idiot bootcamp dritt
Vis hele sitatet...
Han spurte om gode erfaringer. Ikke demotiver folk som har motivasjon til å slutte å ruse seg
Jeg kjenner bare en som har vært på Phoenix Haga og han bare pakka kofferten etter noen dager og dro hjem. Er det noen med erfaringer derfra som kan fortelle litt mer om hvordan det er der?

Må jo bli bråk hvis dem oppfører seg som om dem skulle vært befal i forsvaret, selv de gjør ikke sånn. De fleste jeg har møtt ihvertfall.

Føler jeg hadde eksplodert på et tidspunkt