Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1123
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Ifølge Think Secret er nye Apple-skjermer like rundt hjørnet. Det er snakk om 20, 23 og 30-tommers skjermer med et helt nytt design (i G5-sjangren), heftige oppløsninger og innebygget Firewire.

Det spekuleres i om FIrewire-inngangene kan ha noe med Apples fremtidsplaner å gjøre: Det er ikke utenkelig at det i fremtiden vil komme nye iPoder som kan vise film direkte på disse skjermene via FW, eller at man kan få kjøpt TV-opptakere som kan kobles direkte til skjermen, som en slags "digital hub".

h
kommer nok til å koste mer en det min lommebok klarer.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Det er snakk om at den minste skjermen skal ligge på >$1K, dvs kommer til å koste omtrent det samme som dagens skjermer. 30" kommer til å koste Flesk. Med stor F.

h
ohh, høres meget bra ut, gutta har ambisjoner og heftige ide'er ..

hadde man bare vært lykkelig innehaver av en MAC og hadd budsettet til ett lite u-land kan dette bli virkelig bra
OH!
MY!
GOD!

30-inch displays... Jeg tør ikke tenke på prisen engang.
*Strekke seg*
Mac har jeg iallefall

Så er det bare pengene som gjenstår da...
Say, Haje, du kunne ikke tenkt deg noen flere logoer?
I like turtles
Skyfex's Avatar
Så dette tidligere i dag... Jeg sier bare:

MmmmMMMMMmmm... 30" Apple Aluminum Display.. *drool*
Men du må ha G5 for 30", Visual, og det har ikke du. :>
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Uansett.. 30" skjerm.. Faen, TVen jeg har i stua er 28" - tør ikke engang tenke på hvor stor en 30" skjerm ville sett ut på skrivebordet mitt!

På den positive siden vil det si at man kan se et helt bilde rett fra digitalkameraet på skjermen - uten å forminske det noe særlig! Wooh.

h
30" skjerm med 3200x2400 oppløsning er en våt drøm
Og hvis man samtidig viser OS X med den, blir drømmen om mulig våtere
Kunne tenkt meg en 20"
Widescreen 20" tommerne er digg :-)
rekylvinyl.no
Apple Store er nå nede!
Slikt skjer hver gang de oppdaterer butikk med nye ting.

Psycho spennende. kunne godt tenkt meg en 30" (2560x1600) men har jeg pengene....
Har en 21" tommer skjerm her nå, er fin og stor den.
Så har jeg TV-ut på skjermkortet, så når jeg ser film, hooker jeg den over på 28" TV-en min. Blir ikke helt like god kvalitet, men faen. Har spilt spill på 28", og det er _sykt_. Blir litt blurry, så jeg sikler også bra etter tanken på krystallklart bilde + 2" ekstra :]~~~~
Jeg satt å spillte Need for Speed Underground på en 32 widescreen Utolig digg brukte S-video kabel. kvaliteten er jo bra
Man må liksom bevege hodet når man skal trykke på noe i et hjørne.