Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 875
Jeg skulle for første gang prøve å legge inn sanger på iPod funksjonen på telefonen, men får ikke til.
Jeg kan trykke på ipodknappen og åpne programmet, men når jeg har kommet inn på ipoden så går det ikke Ann å trykke på noe som helst!
Virker som om programmet har fryst seg!

Har prøvd å slå den av å på, uten at det nytter!
Den er jailbreaked og jeg har ikke siste oppdatering fra Apple!

Hva gjør jeg nå?
Du må bruke iTunes til å legge til musikk på iPhone.
Sist endret av Dimergon; 26. august 2010 kl. 22:58.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Du må bruke iTunes til å legge til musikk på iPhone.
Vis hele sitatet...
Jeg vet det da

Men når jeg er inne på ipoden så kan jeg feks ikke trykke på noen av menyknappene, ikke "mer" knappen engang!

Ipoden min har fryst! Its ice baybe, its ice!!
Oppdatere til siste versjon.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Oppdatere til siste versjon.
Vis hele sitatet...
Blir ikke jailbreaken min borte da?
Jo, men Dev teamet kommer nok snart med en JB til iOS 4.0.2 snart (Hvis det ikke har kommet enda?)
Oppdatert og mistet JB, og til min store glede funker IKKE ipoden!
What now ?
Får du noen feilmeldinger? Hva skjer når du prøver og slå den på?

Blir den oppdaget i Itunes, og trykte du på noen av knappene/koblet iPoden ifra under oppdatering?
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jo, men Dev teamet kommer nok snart med en JB til iOS 4.0.2 snart (Hvis det ikke har kommet enda?)
Vis hele sitatet...
Det har vel uttalt at de ikke kommer med flere versjoner før apple oppdaterer til versjon 4.1 da den siste patchen til apple ikke hadde non annen funksjon enn å lukke hullet som jailbreakeme.com brukte.


Sitat av http://www.jailbreakme.com/faq.html
How can I be sure I always can jailbreak in the future?
Firstly, don't update past 4.0.1, the last firmware JailbreakMe supports. Secondly, and arguably most importantly, allow Cydia to "make your life easier". This will allow you to always restore back to the latest firmware available when you select that option.
Vis hele sitatet...
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jo, men Dev teamet kommer nok snart med en JB til iOS 4.0.2 snart (Hvis det ikke har kommet enda?)
Vis hele sitatet...
Prakteksempel på at man ikke må ta alt folk sier på internett for "god fisk" og huske på å alltid sjekke kilder!
Sist endret av Bea; 27. august 2010 kl. 07:02.
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Oppdatert og mistet JB, og til min store glede funker IKKE ipoden!
What now ?
Vis hele sitatet...
har di Ipod eller Iphone?
Har iPhone! Jeg mistet telefonen telefonen i flisgulvet i morrest så hardt at den slo seg av, når jeg startet den igjen så funket iPod funksjonen!

...kanske Apple produkter er som kvinnfolk? Må ha en real runde bank i ny og ne for å fungere.