Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1254
Hei.

Er på let etter litt crazy high-intensity musikk sla prodigy.. gjerne en annen sjanger. Digger litt av Skrillex, men de er for.. «anime»/barnslige i tonen for at det skal føles dypt nok. Digger blant annet Marilyn Manson.

Skal brukes til trening.
Sist endret av tadada; 11. desember 2019 kl. 14:11.
Biru Baby - Baby, I Was Made to Fight
Kanskje Pendulum er noe for deg
Nå vet ikke jeg, hvor hard du vil ha metallen din. Men dette er iallfall skiver, som jeg hører mye på nå:
Deicide - Overtures of blasphemy - denne og Legion er vel de beste. Fikk tak i denne for ikke så lenge siden. Hørt på den mye
Mgła - De er egentlig alle bra! Svartmetall fra Polen.
Obtained enslavement - Witchcraft, Soulblight og Sheperds and the hounds of hell er alle tre veldig bra. Jeg har ikke hørt på dem på en del år, før nå nylig. De er kjempebra, så jeg er nesten sur på meg selv, for at jeg ikke har hørt på dem mere. Særlig Witchcraft er veldig bra. Norsk svartmetall da, og jeg har hatt disse 3 CDene siden 1997-98 (den førstnevnte) og 2000 (den sistnevnte).

Håper dette iallfall er nyttig, og at det faller i smak.
Dance with the dead - Riot
Dance with the dead - Diabolic
Dance with the dead - Neo Tokyo
Kan FAtboy Slim være av interesse?

Hvis du også kunne tenke deg litt mer hardbarka metalaktige ting siden du nevner Marilyn Manson også kan jo Dødheimsgard eller Mysticum være noe for deg, dette er autentisk metal, industriell Black metal for å være presis.
Sist endret av equimanthorn; 12. desember 2019 kl. 09:16.
Til trening foretrekker jeg litt hardere musikk.
Test ut feks podcasten evil activities, lytt til noen av de for å se om det gjør deg gira på trening.