Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 685
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skaffa meg bein i kveld av en random, smakte jevla kjemisk (såpe aktig smak). SPiste ett bein, kjenner absolutt den beroligende effekten. men skald e smake såpe dritt? Det står u 92 å¨dem.

BILDE https://imgur.com/a/6xYt5RO
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Trådstarter
u 94 *
Uten tvil legit
De er ekte. Kan hende smaken kommer fra noe annet?
Alprazolam smaker jo dritt, slik TS nevner? Kraftig, bittert, såpete.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Trådstarter
Har spist 3 nå, kjenner effekten. Men for å være ærlig, liker jeg den ikke så godt, føler meg litt rastløs, har tat en øl på siden så blir vel. Takk fortilbakemeldinger freaker. <3
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
En god huskeregel er at det skal smake bittert, ganske langt bak på tungen.
elsker glass ;?)
3 0
ekte de der d skal smake dritt
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Trådstarter
synes clonazpeman gir en bedre rus imo. Jegblir liksom ikke tungt bedøvd av 3 bein, drikker litt cider også, så får se. Florerer av xanor i trondheim nå, men tjall er det en kraftig nedgang,,
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Når det er snakk om xanor: er disse fra apotek i Norge? Hvordan finner disse veien til gata? Eller blir disse også pressa ulovlig?
Skjønner når det er snakk om ksalol osv, men norske xanor skulle vært interessant å vite mer om
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når det er snakk om xanor: er disse fra apotek i Norge? Hvordan finner disse veien til gata? Eller blir disse også pressa ulovlig?
Skjønner når det er snakk om ksalol osv, men norske xanor skulle vært interessant å vite mer om
Vis hele sitatet...
Leger som skriver ut mot cash under bordet, folk som selger Xanoren de får skrevet ut til seg selv, tyvegods osv.