Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1612
Rundt om byer i Norge så selger flere kiosker "smugler røyk" billig. Noen som vet om dette finnes i Lillehammer noe sted?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter at Insider hadde reportasje om dette tror jeg mange har blitt forsiktige med hvem de selger til.
Dette er noe du må spørre dem i kassa om. Spør etter "billig røyk". Tviler på at noen kommer med noen konkrete butikker her på et åpent nettforum.
Det typiske er vel at slike utlendingsjapper selger smuglerrøyk.
Hva er egentlig billig for deg?
Coop Mega selger paramount 20pk for 93 kroner.
Blir som å spør mannen som står å snakker med politiet hvor du får tak i "smugler røyk".
Her i byen så er det 2 grønsakshandlere som har 20pk prince for 90. Gamle innpakninger. Det er hvis du spør.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Her i byen så er det 2 grønsakshandlere som har 20pk prince for 90. Gamle innpakninger. Det er hvis du spør.
Vis hele sitatet...
Det var ikke store rabatten. Her i Oslo husker jeg at jeg fikk kjøpt marlboro rød for 50kr pakken, det var dog en del år siden.
Spurte på en kiosk for noen måneder siden og fikk marlboro gold for 70kr. De prøver alltid å få mest utbytte, var på en kiosk for litt siden og mannen spurte meg hva jeg pleier å betale, men sa jeg ikke hadde kjøpt der før og fikk marlboro gold for 70kr.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Byen er så liten, at jeg ser for meg det er alt for risikabelt å faktisk tilby dette til folk som spør i sjappa (snut har alt for lite å finne på i lhmr, så de holder nok øye med disse stedene)
Men spør på grønnsaksjappa ved søndre park, nede ved kinoen (der selger de hvertfall longpapes) og den borte ved politistasjon.
Kan jo hende du får et tlf nummer eller lignende. Men tviler veldig sterkt på at du går ut av sjappa med smulgerrøyk i henda der og da...

Det selges nok hovedsaklig i små lukkede kretser, så det krever nok at du blir litt kjent med noen først.
Kan hende du finner noen kule polakker ute på byen eller noe som kjenner noen.