Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1671
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hola folkens! Jeg publiserte nettopp ei splitter ny låt jeg har jobbet med en god del måneder men ikke hatt tid til å gjøre ferdig. Er som alltid ute etter tilbakemeldinger, ris og ros. Håper den faller i smak!

https://soundcloud.com/oscar-north-official/europa
Syntes dette hørtes fett ut.
Vet ikke helt hva det minnet meg om, men kunne faktisk tenkt å høre dette i kanskje et videospill/slags film?

Kanskje 1:14 delen som ga meg litt video game vibes, syntes det neste minuttet etter der høres skikkelig nice ut.

Ga en like, kule greier! :-)
Sist endret av 4pekatt1; 4. august 2016 kl. 01:01. Grunn: liten endring
Siden du ikke har fått mange tilbakemeldingene, digger den, den får meg til å føle meg bra, ganske rolig, men allikevel elektronika. Fortsett slik! KP for bra musikk og gladhetsfølelsen jeg fikk inni meg!
Sist endret av slappegodt; 4. august 2016 kl. 01:52.
Flott og chill elektronika. Ser frem til flere sanger i samme sjanger! Godt jobbet
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Takker og bukker folkens! Alltid kult når folk setter pris på noe jeg har brukt helvetes mye tid på!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Chill af! Det plager meg virkelig at du har så få plays, du fortjener mer enn 135 på nesten 3 uker! Får drøyt happy 80-talls vibber av denne låta. Tenker på kola og gode, gamle GTA Vice City. KP!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Chill af! Det plager meg virkelig at du har så få plays, du fortjener mer enn 135 på nesten 3 uker! Får drøyt happy 80-talls vibber av denne låta. Tenker på kola og gode, gamle GTA Vice City. KP!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker kompis! Plager meg litt også, men jeg har hatt ufattelig lite tid til promotering i det siste så da blir det fort lite plays.

80-talls vibber er veien jeg har prøvd å gå i det siste, jeg elsker det!
Veldig bra, god flow og bra harmoni i det.. Om jeg skal sette fingen på noe syns jeg 8 bit tracken burde vært lavere.. syns den overtoner litt, og litt mer variasjon i låten, kan bli litt repeterende.. Syns også du burde slengt på litt mer vocals Men alt i alt, veldig bra.. Kommer til å sjekke ut videre hva du hiver ut på lydskyen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Veldig bra, god flow og bra harmoni i det.. Om jeg skal sette fingen på noe syns jeg 8 bit tracken burde vært lavere.. syns den overtoner litt, og litt mer variasjon i låten, kan bli litt repeterende.. Syns også du burde slengt på litt mer vocals Men alt i alt, veldig bra.. Kommer til å sjekke ut videre hva du hiver ut på lydskyen.
Vis hele sitatet...
Takker for god feedback! Prøvde å få tak i vokalist men fant ingen som kunne, så det ble uten og da måtte jeg heller konsentrere meg om leads på låten.

Igjen, tusen takk!