Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2494
Ligner det på oxy i virkning? Er det tilvenning på samme måte som morfinpreparater?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Se her http://freak.no/forum/showthread.php?t=80426

Det jeg vet er at det er livsfarlig om du overdoserer, som alt annet selvsagt.
Takk, det var denne infoen jeg var ute etter. Ikke den jeg finner i felleskatalogn

Planen er å knuse tablettene og snorte dem, samt skylle ned mengder av vin. Har god erfaring med oxy og vin ❤
Jeg kommer til å prøve meg fram og bare ta en halv tablett i første sniff. Og så fylle på etter behov.
Sist endret av Nurse Jackie; 14. april 2016 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Nurse Jackie Vis innlegg
Takk, det var denne infoen jeg var ute etter. Ikke den jeg finner i felleskatalogn

Planen er å knuse tablettene og snorte dem, samt skylle ned mengder av vin. Har god erfaring med oxy og vin ❤
Jeg kommer til å prøve meg fram og bare ta en halv tablett i første sniff. Og så fylle på etter behov.
Vis hele sitatet...
Tenkte jeg måtte høre med deg åssen ketorax oppi nesa fungerer?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ketorax i nesa er da waste.. synes det er en dårligere high.. mer kvalme og ubehag enn oxy imho
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ketorax i nesa er da waste.. synes det er en dårligere high.. mer kvalme og ubehag enn oxy imho
Vis hele sitatet...
Det var det jeg tenkte og. Får lite eufori av de og..
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Det var det jeg tenkte og. Får lite eufori av de og..
Vis hele sitatet...
Ja, ikke minst det. Myyye mindre eufori. Drittopiat