Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2372
Hei,


jeg har akkurat kjøpt meg Beyerdynamic MMX 102 (https://www.komplett.no/product/8103...replugger-hvit). De sklir skikkelig lett ut av øret, trenger nesten ikke bevege hodet før de sklir ut. Har byttet til de største pad'ene (eller hva det heter), men det hjalp ingen ting.
Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har det samme problemet med ørepluggene som fulgte med mobilen min, men det er rart hvis øret mitt er såpass uvanlig at velkjente plugger ikke passer?

Kenneth
Har aldri hatt noe hell med propper i den formen selv. Eneste jeg har prøvd som dette ikke skjer med er typiske apple earpods, rent lydmessig vil de nok ikke kunne sammenlignes med de du har, men de holder seg i det minste i øret

Du er i det minste ikke alene om det, om det er til noe trøst!
Sist endret av Hater; 1. september 2015 kl. 19:46.
Sliter også noe veldig med det der men det løste seg når jeg kjøpte "Triple flange earbuds (?)" sånna her: Er litt samma prinsippet som en fiskekrok. Men obs! Pass på at de sitter godt fast i selve øreproppen! Nappa litt i den når jeg trente en gang og da måtte jeg bare rushe hjem fordi plutselig satt gummien fast langt inni øret... Fikk den ut etter masse knoting med pinsett . Festa den med superlim etter det

Sitat av moan1244 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Disse satt enda dårligere i øra på meg enn normale ørepropper, diameteren på selve høyttalerutgangen (?) er større enn normale buds så proppene ender opp med å bli veldig harde.
Sist endret av trippy; 1. september 2015 kl. 20:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Haha, har akkurat samme problemet. Eneste som har funket for meg er standard apple earplugs, eneste som ikke ramler ut av øra mine.
Sikker på at du ikke bruker for store plugger, slik at de "presser" seg ut av øret selv?
Eller at du ikke dytter de langt nok inn?
Du har urbanista sine, de syntes jeg fungerer veldig bra, både de til 199 og 399, de til 399 er det bedre lyd i og de er litt mer komfortable å bruke. Sitter også jævlig bra, skal mye til før de faller ut, hilsen en som sliter med akkurat det samme som deg
Sist endret av Ekvivokk; 1. september 2015 kl. 21:33.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette så interessant ut. Mulig det er jeg som blinkser, men jeg kunne ikke se noen som passer Beyerdynamic MMX 102. Forslag til hvor jeg går for å finne det?
Har samme problemet, detter ut selv om jeg sitter i ro. Har alltid ledningen opp på venstresiden no, så venstre pluggledning går en runde rundt hodet, og høyre en halv Da holdes de mye bedre..