Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3962
Hei

Min galaxy s3 har begynt å blokkere anrop fra min forlovede. Og kun fra dette nummeret. SMS fungerer fint, og jeg kan ringe ut.

Noen som vet hva problemet kan være? Finner heller ingen "blokker innkommende" der det evt kunne ha vært satt opp noe. Har ei lita ei på 2 år som muligens kan ha trykket på noe.
Fra startsiden/hjemmenyen, trykk på Telefon ved siden av Kontakter osv. Trykk på knappen for flere innstillinger, eller hva nå enn den heter. Deretter videre til anropsinnstillinger, anropsanvisning, liste for automatisk avvisning. Se om det er noen oppføringer der og ev. slett dem.
Sist endret av Moreagain; 11. november 2012 kl. 14:54.
På min SII er det noe som heter blacklist. Sjekk om hun tilfeldigvis har havnet der.
Trådstarter
9 1
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Fra startsiden/hjemmenyen, trykk på Telefon ved siden av Kontakter osv. Trykk på knappen for flere innstillinger, eller hva nå enn den heter. Deretter videre til anropsinnstillinger, anropsanvisning, liste for automatisk avvisning. Se om det er noen oppføringer der og ev. slett dem.
Vis hele sitatet...
Takktakk Da ble det mulig å snakke med fruen også