Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1092
heisann, tenker på og kjøpe nytt skjermkort da mitt nå en smule utdaterte 9500gt og jeg tenker på og kjøpe da enten MSI 550ti GTX (2stk) eller en MSI 560ti men lurer da på hvem av oppsettene er best?

-Kenta (sorry vis innlegget var rotete og evt. skriveleifer som sneik seg inn )
har du hk som støtter sli?
vist ikke gå for 560ti single
Jeg ville gått for 560Ti, og heller kjøpt et til av disse når de går ned i pris i fremtiden. De kjører det meste på rimelig god grafikk, og 550Ti i SLI er nok ikke den beste løsningen mtp. fremtiden.
For å faktisk svare på spørsmålet ditt:

550 SLI er best.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
ble litt blandet svar her, hovedkortet støtter sli, gigabyte 990fxa UD3.
bare får og få det med så kommer jeg til og spille skyrim, diablo3, guildwars 2 og muligens the secret world og the old republic. så kravene er ikke sååå høye.
Sitat av no1left Vis innlegg
ble litt blandet svar her, hovedkortet støtter sli, gigabyte 990fxa UD3.
bare får og få det med så kommer jeg til og spille skyrim, diablo3, guildwars 2 og muligens the secret world og the old republic. så kravene er ikke sååå høye.
Vis hele sitatet...
Rimelig krevende spill det da... 550Ti SLI er best, men et mye bedre valg er å kjøpe 560Ti for så å gå SLI med den når de dropper i pris/du har spart opp bittelitt mer penger. Er vel ikke snakk om den største forskjellen
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
sett på litt tester og ser ut som jeg kommer til og gå for 560ti og vente litt og kjøpe et nytt et siden jeg kommer til og trenge ny strømforsyning (600w)
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av no1left Vis innlegg
sett på litt tester og ser ut som jeg kommer til og gå for 560ti og vente litt og kjøpe et nytt et siden jeg kommer til og trenge ny strømforsyning (600w)
Vis hele sitatet...
har du 600w nå? i såfall er det nokk til og drive ett 560 kort. med mindre du har hundre og ørten harddisker
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
ja har 600w nå og 1harddisk men tenker på og kjøpe 2 560ti, altså et til om en stund når prisen går ned litt så da hadde det hvert nyttig med en litt større, så litt på fractal design tesla 1000w, ikke så dyr og trenger ikke oppgradering på en stund
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av no1left Vis innlegg
ja har 600w nå og 1harddisk men tenker på og kjøpe 2 560ti, altså et til om en stund når prisen går ned litt så da hadde det hvert nyttig med en litt større, så litt på fractal design tesla 1000w, ikke så dyr og trenger ikke oppgradering på en stund
Vis hele sitatet...
1k er overkill 750/850w holder i massevis til sli
Og kjøp corsair power noe av det beste som er og oppdrive
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
1k er overkill 750/850w holder i massevis til sli
Og kjøp corsair power noe av det beste som er og oppdrive
Vis hele sitatet...
har du en og anbefale? vil helst ha så modulær som mulig, grensa går ved 24pin og 8pin som er fast, er veldig nøye på rydding
corsair hx 750w
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av pyth0n Vis innlegg
corsair hx 750w
Vis hele sitatet...
støtter den 100% evnt en litt mer stabil psu i form av ax serien dog ikke noe serlig og snakke om, både i ytelse og pris, her er linken til hx btw.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
ser ut som ax'en er noe for meg, 100% modulær makes it clean und tidy
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
To 550ti er best, men ville klart valgt et stk 560ti, og så kjøpe et til 560ti når den tid kommer.
Melkesprengt
Fluttershy's Avatar
Trådstarter
jepp, blir nok 1 560ti, bare og vente en mnd til bursdag så blir det gaming