Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  95 14805
nFF skole...hvor alle garantert jukser på alle eksamener.... smart :P men synes det blir litt feil å si 10 000 medlemmer da kun en liten del faktisk besøker sida ofte, som faktisk poster noe, som faktisk bidrar....er vel neppe så mange som "deltar". Er synd, sikkert mange av de stumme medlemmene som hadde hatt bedre ting å bidra med enn mange av søppelnerdene som aldri klarer å holde kjeft.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Lille My
nFF skole...hvor alle garantert jukser på alle eksamener.... smart :P men synes det blir litt feil å si 10 000 medlemmer da kun en liten del faktisk besøker sida ofte, som faktisk poster noe, som faktisk bidrar....er vel neppe så mange som "deltar". Er synd, sikkert mange av de stumme medlemmene som hadde hatt bedre ting å bidra med enn mange av søppelnerdene som aldri klarer å holde kjeft.
Vis hele sitatet...
Det er klart mange ikke deltar, men i følge nso så er det mange besøkende.

Sitat av nso
Det stemmer nok ikke helt. Over 50% av kontoene har vært online de siste månedene.
Vis hele sitatet...
grattif nFF!! sinnsykt fet side er her hverdag ca
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå er det jo snart 15 000 medlemmer på nFF
Jeg har 60 poster eller noe, og er registrert i 2004.. Hehe.

Det er i vertfall mange kunnskapsrike folk her
Har selv 125 poster ca og jeg regga meg i Mai 2004. Mye spennende å lese her, men pga strenge admins så prøver jeg å poste bare når jeg har noen gode ting å si.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Play4Fun
Sweet ;D
Begynner å bli stort nå
Vis hele sitatet...
er ikke så sweet da.. blir overflod av søppelnerder til tider. men for all del, et utrolig bra forum kan tenke meg det var litt bedre når det var skikkelig underground da..
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Ja nff er et utrolig bra forum som dere sier!
Synd pyro-formet ble slettet, men bet begynnte å bare bli søppel der. Hadde selv mye over 700 innlegg nå har jeg vel ca 170innlegg men alle må huske at det viktigste er ikke å ha mange poster men gode poster!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har nFF over 15.000 registrerte medlemmer!

Siden april i år så har det kommet 5k nye personer.
Håper de fleste har noe å bidra med
15000 registrerte og sikkert overflod av de som ikke er registrert (faste nff lesere som ikke tør komme inn i varmen)

Edit: fuck så leif alt ble :P
yeah! nFF for the wind!
Woohoo måtte Freakforum leve for evig tid.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Gammel tråd, men la akkurat merke til at nFF har rundet 20000 med ca 900 ^^
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Nei, vi har 17 493 medlemmer i skrivende stund. Over 3 000 brukere har blitt sletta med tiden.
snart 20 000
Gratulerer nFF! ;D
Måtte forumet vokse seg enda større!
Sitat av dosky
sikkert overflod av de som ikke er registrert (faste nff lesere som ikke tør komme inn i varmen)
Vis hele sitatet...
Jeg trur kansje grunnen til at mange sliter med det er at de sitter 43 folk med flere tusen posts klare til å flame deg så snart noen opner en thread
Sitat av Propaganda
Jeg trur kansje grunnen til at mange sliter med det er at de sitter 43 folk med flere tusen posts klare til å flame deg så snart noen opner en thread
Vis hele sitatet...
Nåja. Det er en del folk med over 1000 poster, men det er ikke så mange med "flere tusen", bare 28 med over 2000 poster og flest poster "rekorden" innehar fortsatt Carlo. Dessuten er flaming like ille uansett om man har 2 eller 2000 poster. Andre forum jeg er på er 10000+ poster ingen uvanlighet.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Propaganda
Jeg trur kansje grunnen til at mange sliter med det er at de sitter 43 folk med flere tusen posts klare til å flame deg så snart noen opner en thread
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt ganske enkelt å unngå det problemet?
Det er bare til å ikke poste søppel så ordner det seg helt fint.
Sitat av meitemark
Nåja. Det er en del folk med over 1000 poster, men det er ikke så mange med "flere tusen", bare 28 med over 2000 poster og flest poster "rekorden" innehar fortsatt Carlo. Dessuten er flaming like ille uansett om man har 2 eller 2000 poster. Andre forum jeg er på er 10000+ poster ingen uvanlighet.
Vis hele sitatet...

Fy og faen! 10000+ poster? Da har du mye tid og mye på hjertet..
sinnsykt kult at det er så mange freaks der ute!
ER flere freaks der ute.. ER vel bare å fortelle (nerde) venner om siden. DE fleste medlemmene her har jo hørt om dette forumet gjennom bkjente.
Sitat av Pope
Fy og faen! 10000+ poster? Da har du mye tid og mye på hjertet..
Vis hele sitatet...
Eller bare gammelt forum. Eller bare at forumet tillater søppelposter?

Men er fullt mulig å skrive så mye med bra innhold
mål om å bli norges størrste `?
Sitat av Bajaz
mål om å bli norges størrste `?
Vis hele sitatet...
Er nok en del til som skal til for å "ta igjen" vgd og diskusjon.no.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Bajaz
mål om å bli norges størrste `?
Vis hele sitatet...
Absolutt ikke
Målet er vel heller å være det beste forumet!(?) Om du ser på forum som HW.no og VGD så skjønner du hvorfor jeg er glad for at det ikke er flere medlemmer her. Blir det flere medlemer kommer det flere søppelbrukere. (huff...)
Er vi langt unna og være blant topp 3 av største forum i Norge da?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vi 0vel kanskje i topp 10-15, men langt fra i topp 3.

Nevner de jeg kommer på;
transact.no
bilforumet.no
mopedportalen.com
kvinneguiden.no
diskusjon.no
itpro.no
... og sikkert et par andre tilhørende ymse aviser
Ok! Det er jo utrolig bra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
"Dævven hainjj steike" ekke lenge sia vi bare var halvparten så mange.
Er knallfornøyd med forumet og jeg er mektig imponert over hvordan "det hele henger sammen." Keep up the good work!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Hehe, takk skal du ha.
Jeg regner med at vi runder 20,000 i midten av neste måned.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Lurer på hvor mange av de som er aktive. Kanskje maks 10 %
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Definèr aktiv.
nso: Tja, la oss si at brukeren er innom forumet minst 3 ganger i uka.
Jeg vil definere en aktiv bruker som en som er inne om mer en 1 gang i uken, skriver minst et inlegg i uka, å ikke bare bruker forumet til søk men også blar litt rundt.
Da er jeg en aktiv bruker er inne på freakforum kanskje en 4 timer i uka :S
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av kamikaze666
Jeg vil definere en aktiv bruker som en som er inne om mer en 1 gang i uken, skriver minst et inlegg i uka, å ikke bare bruker forumet til søk men også blar litt rundt.
Vis hele sitatet...
Så det er dette som er den universale definisjonen på en aktiv bruker?
Litt for lite reflektivt her.

Poenget er at det ikke går ann å entydig definere noen som aktiv eller ikke aktiv.

Forøvrig er det det godt over 10% som faller inn under din definisjon.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Skuta holder koken enda ja Mange oldtimers som henger på slep også, på et eller annet vis. Egentlig ikke så mange som har falt av lasset 100% oppgjennom tida
Jeg blar for det meste rundt i forumet, 100 innlegg siden 2004? ^^
Sitat av Bundy
Jeg blar for det meste rundt i forumet, 100 innlegg siden 2004? ^^
Vis hele sitatet...
Er ikke antall innlegg som teller, men hvordan du bruker dem
▼ ... over en uke senere ... ▼
må nesten endre denne topicen.. 20.028 medlemer akkurat nå
Sist endret av RosaKarpe; 17. april 2007 kl. 08:30.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Yeah, well. Topicen er fra April 2006, ikke 2007
Observerer forresten at vi iløpet av 1 år og 1 uke har DOBBLET antall medlemmer på nettstedet -- som er 6 år gammelt. Stygg oppadstigende vinkel på den skalaen
Så vis jeg har regna riktig, vil det være omtrent 100.000 medlemmer om 1 år idag
Om det fortsetter og stige med medlemmer, som jeg tror er en stor sannsynlighet
nso:

Har du noe system for å se antall aktive medlemmer? 0,25 poster i uken elns?