Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2250
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har brukt oxynorm ca hver 6 time i 14 dager. Merker at jeg har fått litt toleranse. Jeg begynte med 5 mg og er nå oppe i 20- 25 mg. Tenker ikke å fortelle hvorfor jeg har brukt oxynorm. men jeg har 400 mg igjen. Blir abstinensene verre om jeg stopper cold turky nå eller om jeg fortsetter en uke til før jeg går cold turky? Vurderer også nedtrapping, men vet ikke om det er noe vits siden jeg vil føle på abstinenser under nedtrapping uansett. Noen som vet hvor lenge abstinensene varer ved cold turky?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og er det noe som kan gjøre abstinensene mildere. Vil helst unngå benzo
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og er det noe som kan gjøre abstinensene mildere. Vil helst unngå benzo
Vis hele sitatet...
Jeg personlig ville trappet ned gradvis. Jeg bruker 5mg (2stk daglig)oxycontin nå. Og desverre så går det litt over styr før jeg henter ny resept, og da merker jeg godt at jeg ikke har noe innabords :/
Best å trappe ned gradvis, da blir det ikke så ubehagelig
Jeg gikk på oxynorm i 5,5 mnd etter en hode operasjon. Etterhvert som smertene avtok tok jeg selvfølgelig mindre smertestillende, men fytte du fa.... å sjuk jeg ble.. Ca 3 uker med abstinenser, ikke annet enn siinnsyk slapp og kvalm konstant! (Det kunne jo vært værre ��)
Unnskyld for at jeg stjeler tråden litt her, men er det kanskje noen her som vet hvor lenge jeg kan ta 40 mg Oxy 1 gang daglig uten å bli fysisk avhengig?
Har nå ruset meg på denne dosen hver kveld siden Onsdag og planlegger å ta den siste dosen enten imorgen kveld eller på Søndag.
Sist endret av Who?; 26. oktober 2018 kl. 19:22.
Sitat av Who? Vis innlegg
Unnskyld for at jeg stjeler tråden litt her, men er det kanskje noen her som vet hvor lenge jeg kan ta 40 mg Oxy 1 gang daglig uten å bli fysisk avhengig?
Har nå ruset meg på denne dosen hver kveld siden Onsdag og planlegger å ta den siste dosen enten imorgen kveld eller på Søndag.
Vis hele sitatet...

Der hadde jeg faktisk jeg hatt trøbbel allerede Men du vil nok kjenne det litt ang søvn og kanskje litt "leia". Men det er sånn som jeg føler det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Who? Vis innlegg
Unnskyld for at jeg stjeler tråden litt her, men er det kanskje noen her som vet hvor lenge jeg kan ta 40 mg Oxy 1 gang daglig uten å bli fysisk avhengig?
Har nå ruset meg på denne dosen hver kveld siden Onsdag og planlegger å ta den siste dosen enten imorgen kveld eller på Søndag.
Vis hele sitatet...
Åssen gikk det med nedtrappingen? Merket du noe ubehag?
Anonym bruker
"Oppmerksom Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt alle opioider jeg har kommet over, men 90% av tiden har det vært oxy, som regel 20-40mg i døgnet. Det har pågått i over ett år, med siste halvår omtrent uten en eneste dag avhold.

Tok 20mg da jeg våknet i 5 tiden, og noe speed i tillegg, nå kjenner jeg meg uggen, svett, kvalm, har hodeverk og er trøtt i øynene.. aner ikke om det er benzo eller opiat- eller begge deler jeg nå kjenner abstinensene av.. eller om jeg ble matforgiftet av burgeren fra burger-king som jeg hadde for to timer siden... uansett, nå har tilgangen på smertestillende minsket veldig, og det er på tide å gi seg, ihvertfall med daglig bruk.

Håper virkelig ikke dette er starten på abstinensene og at det blir enda værre, for da kommer jeg rett og slett til å stryke med.
Kaster i meg benzo nå og ser hva som skjer..
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Åssen gikk det med nedtrappingen? Merket du noe ubehag?
Vis hele sitatet...
Ble en del ubehag, dessverre. Symptomene er veldig lik de jeg har kjent på de 2-3 første dagene etter seponering av benzoer. Refluks, Dårlig matlyst, Muskelsmerter, Problemer med å sove, Angst, Hjertebank og Hodepine innimellom.
Ble faktisk litt overrasket over at det tok så kort tid for å utvikle avhengighet til oxy, da jeg regnet med at det først ville skje etter minimum 2 ukers sammenhengende bruk, men der tror jeg ganske så feil.
Sist endret av Who?; 7. november 2018 kl. 00:41.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man blir fysisk avhengig nesten med en gang når man kjenner til rusen fra før. Man vil jo helst unngå muskelsmerter og diverse. og plutselig har man dosert noen dager. Jeg pleier å dele en 80mg oxycointin i 4 og ta to deler om dagen. Men prøver å holde meg til 3-4 dager. og ta parasett og Ibux til Jeg er bra. Mitt formål er ikke å nådde eller bli fjern. Bare få litt glede og motivasjon for en periode.
Vil anbefale deg å ta det rolig med benzo også, hvis du ikke er avhengig av de fra før. Det er jævlig med opiat/opiodabstinenser, men benzoabstinesene er ikke bare fæle, men varer sinnsykt lenge. Ordne deg nedtrapping, eller be om hjelp hvis du må det.

Lykke til
Sist endret av Tekken; 12. november 2018 kl. 21:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.