Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2177
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Er det noen som har laget ekstrakt av magic mushrooms av 60 % alkohol man får på polet?

Hvordan er så prosessen?
Er det mulig å konsentrere ekstrakten slik at jeg kan få 3 g tørket sopp ned til 1-2 ML (kapsel) uten og være kjemiker?
Lest at man kan gjøre det med honning og eddik og..

Alle forslag er hjertelig velkommen.
I size 0 eller 00 kapsler kan du klippe/grinde soppen for å få plass til et gram. Hvis du lager extract burde det være enda lettere, men nå vet jeg ingenting om psilocybin ekstrahering.
Har du sjekket opp psilocybin solubility? Alkohol er litt kjedelig da det aldri forsvinner helt, hva med å bare vaske halvparten av soppen et par ganger, og la feks aceton eller va du finner på å bruke fordampe helt bort oppå den resterende halvparten. Da halverer du volumet, og om du pulveriserer det skikkelig, så holder det nok lenge med en eller to kapsler til det som i utgangspunktet var 3g. Personlig ville jeg bare pulverisert og brukt en kapsel til 0.8-1.2g, husker ikke hvor mye jeg fikk plass til før.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ekstraheringsprosessen skal være ganske rett frem, psilocybin vil trekke seg ut i alkoholen men vil ikke fordampe. Så du kan knuse sopp, ha det opp i en beholder med alkohol som du rister litt på nå og da over 24 timer: Filtrér ut soppen (kaffefilter e.l.), du kan gjøre dette i flere runder og så blande sammen resultatene til slutt.

Dette kan da få stå å fordampe uten at psilocybinet blir med, til du har konsentratratet du ønsker.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Trådstarter
Holder det at jeg bruker 60 % som jeg får på polet?
Jeg har lest en del om eddik, hva tror du om det?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
60% skal gå fint det og jeg ser folk snakker om eddik som en effektiv måte å ekstrahere psilocybin på også, men jeg har ingen erfaring med det.