Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 981
Heia. Ligger igjen en rivotril 2mg hos meg etter helga. Jeg har aldri tatt rivotril før, har prøvd andre typer benzo men er veldig sjeldent.

Vil jeg merke noe av denne rivoen i kombinasjon med ett par pils?
Jeg merker mest av den dagen derpå jeg. Men kanskje det bare er meg ? Kos deg ��
Merker relativt lite på bare 2mg for og oppå rus men merker noe angsts dempende samme dagen og derpå,
Glem benzo hvis det er rus du er ute etter. Vil heller ikke anbefale alkohol og benzo, dårlig kombo
ja du vil merke det ganske greit, og siden du er så heldig å ikke ha flere tilgjengelig går det fint med et par pils så det svinger litt. Eneste er at det tar en stund før rivoen funker, 3timer til det er på topp men drikker du pilsene etter en time ca får du fin rus , røyl hasj om du liker det, det føles 10 ganger kraftigere. Mange tar rivo og tror det ikke funker, og ender opp med å ta fler å blacke ut, så man skal være forsiktig med det.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja siden du ikke er innspist på rivotril vil du bli greit godt rusa og loka av en 2mg. Jeg vil anbefale deg å ta den hjemme et par timer før du skal legge deg, og se tv/film og røyke en joint.

Du risikerer å si og gjøre jævlig mye rart og potensielt farlig om du drikker alkohol ute i tillegg . Om du absolutt vil bli tulling så hold deg med pilsen hjemme. Unngå å bruk stekeovn eller husk å sette på alarm ellers glemmer du at du har skrudd den på og kan forårsake brann.