Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 13638
Sitat av Tøffetom Vis innlegg

Hvis du fulgte med på resonnementene mine så er det ikke et eneste tall hentet ut av nesen min. Det er med utgangspunkt i nettopp tallene du refererer til at jeg trekker de slutningene jeg gjør. Igjen - du peker på mine påståtte superevner og superekspertise, anekdoter og bla bla, men du har enda til gode å faktisk demonstrere mine urimelige slutninger eller logiske brister.
Vis hele sitatet...
Resonnementene dine er ikke vanskelig følge i det hele tatt. Jeg har også gått dem rett imot, er bare å lese tidligere poster. Problemet er er at de logiske slutningene du ber meg motbevise er "fordi jeg har erfaring". Det kan jeg selvsagt verken bevise eller motbevise. Det er opp til deg. Det jeg har gjort er å påpeke at jeg ikke aksepterer argumentasjonen, og det har du fått grundig forklaring på hvorfor.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det min "superekspertise" har bidratt med er ting som at kroppens hulrom er hovedinnfartsåre (noe som også er kjent blant tollere og media) eller at det faktisk foreligger to forskjellige brukergrupper der den ene er overrepresentert i beslag og dårlige greier, mens den andre er nærmest usynlig både på statistikk og i utelivet til tross for å stå for majoriteten av konsumet. Videre har jeg bekreftet at det er betydelig forskjell på kvalitet og aktive substanser i kokainen som kommer inn i landet.
Vis hele sitatet...
Ok, jeg bekrefter at styrkegraden i Norge er prosentvis langt unna rent kokain. Jeg snakket nettopp med en kamerat som har vært i gamet i 10 år. Han er forretningsmann og tar kokain før alle møter. Han bekrefter at han enkelte ganger får svært god kokain. Men dersom han ikke når sine beste kilder så får han som regel kokain av laber kvalitet.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ingenting av dette er sjokkerende, og jeg blir overrasket hvis du tviler på at noen av de påstandene stemmer. De har ihvertfall ikke blitt bestridt så langt, heller bare generelle stikk mot min innbilte overlegenhet.
Vis hele sitatet...
At du har en overlegen tone i de fleste innlegg jeg leser er min mening. Jeg påstår på ingen måte at du er slik som person, til det har jeg ingen basis for. Den meningen står jeg for, men du kan selvsagt være uenig.








Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det som smugles i en batch er en praktisk talt homogen komposisjon.
Vis hele sitatet...
Ingen bestrider dette. Poenget mitt har hele tiden vært er at for de fleste sluttbrukere har norsk kokain laber kvalitet. Du understreker jo selv at du ikke er i den gruppen, ergo er erfaringen din rimelig irrelevant.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Mens tollen kanskje får fatt på et par forskjellige batcher i året smaker jeg gjerne på mange ganger så mange. Tilsynelatende gjøres ei heller noe forsøk på å organisere analysene noe videre, alt bare pooles i en prosentverdi.
Vis hele sitatet...
Ren spekulasjon. Jeg forutsetter at blant annet kripos gjør rimelig bra analysearbeid.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Jeg arbeidet aktivt for å identifisere stressorer (stimulanter med lengre halveringstid), jeg testet, jeg snakket med andre som prøvde samme batch, og jeg fikk etterhvert ganske god kontroll på å identifisere aktive kuttemidler.
Vis hele sitatet...
Du påstår i denne tråden at testkit ikke er gode måleinstrumenter for kokain. Kan du beskrive fremgangsmåten for disse testene?



Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er STOR variasjon mellom kokainen som kommer inn i Norge.
Vis hele sitatet...
Helt enig, derfor er gjennomsnittlig renhet den beste indikatoren når vi snakker om Norge som en helhet.


Sitat av Tøffetom Vis innlegg
....DU ville kommet til meg
Vis hele sitatet...
Sannsynlig vis ikke.
Hm.. Bare jeg som ikke helt begriper hvor dette bærer hen? Kanskje på tide å enes om at det har vært litt synsing fra flere hold i denne tråden, og la det ligge der? Ikke for å kneble debatten hvis noen har behov for å ventilere, men dette er vel neppe til glede for noen
Sorry for at jeg oppfører meg som en idiot. Blir bare jævla revet med før jeg skjønner at jeg er way out of line. herregud hvilken rolle spiller det egentlig, sorry.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hm.. Bare jeg som ikke helt begriper hvor dette bærer hen? Kanskje på tide å enes om at det har vært litt synsing fra flere hold i denne tråden, og la det ligge der? Ikke for å kneble debatten hvis noen har behov for å ventilere, men dette er vel neppe til glede for noen
Vis hele sitatet...
Enig.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Sorry for at jeg oppfører meg som en idiot. Blir bare jævla revet med før jeg skjønner at jeg er way out of line. herregud hvilken rolle spiller det egentlig, sorry.
Vis hele sitatet...
Vi tåler heldigvis litt opphetet debatt her på huset
Sitat av monoxide Vis innlegg
Den skal "smelte" mellom fingrene og ikke legge igjen korn som ikke går i oppløsning. Ikke nøyaktig, men bedre enn ingenting.
Vis hele sitatet...
Fikk sakene først i går. testa det en liten stripe nå, kicka som faen (aldri fått sånn følelse av annen coce jeg har prøvd...)

Den smelta med engang og korna gikk i oppløsning, virker som ett godt tegn da, ifølge det du sa.

Legger til bilder:

http://bildr.no/thumb/MVZsdENh.jpeg

http://bildr.no/thumb/aHNnTHU2.jpeg


Sikkert ikke 80% nei. Men brae saker syns jeg det var!

Hva syns folket etter bildet og bedømme?
Sist endret av king123; 7. oktober 2015 kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva skal man synes? Det er bilder av hvitt pulver i stripsposer. Ser ut som cola. Ser også ut som speed, eller vaskepulver.
Jeg syns det ser ut som hvitt pulver med noen klumper, i en klipspose...Vet ikke hva slags svar du forventer på det der jeg? Men ja jeg syns det ligner på pulver...
Nei vet ikke helt hva jeg forventa, dumt spørsmål.
Poenget er hvertfall at den bestod testen beskrevet over her, og ble veldig fornøyd med kvaliteten . Fikk det tilogmed 200kr billigere pga jeg fikk det over helga istedenfor
Hvis det betyr noe for deg så hadde sikkert jeg dytta nesen i det, eller dytta det i nesen om du vil.
Bra du er fornøyd da, da har du vell egentlig fått det du ønsket?
Det har jeg garantert fått

Kvaliteten er uansett MYE bedre en vanlig coke, lot en kamerat teste det å (som har prøvd cola i colombia), å han sa det var prima vare, å sa jeg hadde flaks som fikk tak i det, å syns det var latterlig at jeg fikk det så billig

Hehe, er ganske så sikker på at du hadde likt det! !
Jeg hadde aldri giddet å kaste bort penger på å kjøpe cola i Norge.
For det første er det latterlig overpriset, og utblandet med alt mulig annen shit.
I Amsterdam får man 60-70% ren cola til under halvparten av Norsk pris.