Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2327
Hei, har dere noen spilltips til meg? Spill jeg liker spesielt godt er: Far cry serien, Gta serien, Witcher 3 og Skryim

Takk!

Ha en fortsatt god sommer!
Borderlands 1 er gøy.
Jeg spillte nettop "Life is strange" Og må si det er noe av det beste jeg har spilt... Anbefales på det sterkeste visst du liker spill der det du gjør for eksempel midt i spillet har konsekvenser for sluttspillet.
Bioshock 1 og Bioshock infinite!
Spiller igjennom Dark Souls 2 nå. Spilt 100 timer på 2 uker. Det er et fantastisk spill. Kan minne litt om Skyrim.
Støtter Dark Souls forslaget, har hatt det utrolig gøy med både 1 og 2, jeg ser også frem til å spille bloodborn.

Ellers, vist du likte Skyrim og ikke har spilt fallout spillene så er de å anbefale, og elderscrolls oblivion og morrowind er også å anbefale med mindre du er avhengig av grafikk selvfølgelig.
Sitat av gentt Vis innlegg
Støtter Dark Souls forslaget, har hatt det utrolig gøy med både 1 og 2, jeg ser også frem til å spille bloodborn.

Ellers, vist du likte Skyrim og ikke har spilt fallout spillene så er de å anbefale, og elderscrolls oblivion og morrowind er også å anbefale med mindre du er avhengig av grafikk selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Støtter opp.dark souls serien selv. Kjempe bra serie. Du har også demons souls og bloodborne som tidligere nevnt som er så og si det samme
Mange skryter av dark souls, bare husk at det er ganske vanskelig, kanskje ikke noe for deg hvis du er litt "casual"
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Bioshock 1 og Bioshock infinite!
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med dette forslaget!
▼ ... noen måneder senere ... ▼


Gå hit for detaljer.

Jeg har ikke testet dette selv da jeg allerede eier spillet.
Sitat av caperno Vis innlegg


Gå hit for detaljer.

Jeg har ikke testet dette selv da jeg allerede eier spillet.
Vis hele sitatet...
Testa det ut, funka fett Ett av de absolutt beste spillene gjennom tidene til under 9 kroner