Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  224 70171
Snart 60 000 Nytt design og plagg-butikk, you said nso. Kommer det snart?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Da har vi rundet 50 000 medlemmer her på bruket, eller over 1% av Norges befolkning om dere vil.
1 av 100, eller ~3.3% sjanse for at det på en fullsatt buss med 30 mennesker er 2 medlemmer.

Vi skulle nesten gjort noe gøy i den sammeheng, og da vil jeg at dere skal komme med deres forslag!

Vi kan nevne at det kommer ny logo (se avataren min) og en plagg-butikk om ikke så alt for lenge, så forslag om det kan vente
Vis hele sitatet...
Det er nå nøyaktig 1 uke og 1 dag til det har gått 1 år siden du annonserte ny logo (behold den gamle er du snill ) og plagg-butikk, når kommer dette ca.?

Og vi er nesten 60 000 brukere nå, kansje du skal bruke den anlegning til å redisigne freak og få opp nFF's egen pengeinnsamler som sender deg et stykke stoff i posten i gjengjeld?
Enig i at dere burde beholde den gamle logoen!
Den nye logoen passer bedre til navnet "Freakforum" i min mening, gleder meg :3

Kommer garantert til å kjøpe tskjorte hvis det noen gang kommer!
Jeg kommer også til å kjøpe t-skjorte faktisk, og jeg støtter vanligvis ingenting.
Så komman!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kom til å tenke på noe, med alle disse pc kjøp trådene som popper opp overalt så blir mange fort lei. Så i den kommende oppdateringen kansje vi kunne fått til en egen side ala WarIsPeace for maskinvarekjøp, og en mulighet for å krysse vekk de underforumene man ønsket vekk fra index/hovedsiden? For jeg er temmelig lei "er denne gaming pcen bra? xDxD"
Sitat av echuz Vis innlegg
Kom til å tenke på noe, med alle disse pc kjøp trådene som popper opp overalt så blir mange fort lei. Så i den kommende oppdateringen kansje vi kunne fått til en egen side ala WarIsPeace for maskinvarekjøp, og en mulighet for å krysse vekk de underforumene man ønsket vekk fra index/hovedsiden? For jeg er temmelig lei "er denne gaming pcen bra? xDxD"
Vis hele sitatet...
fanden så glorete men liker ideen om en egen side for pc, hvis den sia kunne blitt en kategori/underkategori på det nåværende forumet så det blir lett å finne

for eksempel, nå er det:
IT-forum

Kjøp av maskinvare (12 som leser)
Hjelp med og få hjelp til innkjøp av ny maskinvare


Hardware (4 som leser)
Hovedkort, prosessorer, minnebrikker, harddisker osv.


Windows (9 som leser)


Linux
UNIX og UNIX-lignende operativsystemer ( *BSD, Linux, Solaris osv.).


Datasikkerhet (13 som leser)
Hacking, cracking og andre elektroniske lysky aktiviteter.


Apple (2 som leser)
Forumet for fruktelskere.


Internett (8 som leser)
Alt om det store Internettet. Fra DNS-servere til nettlesere.


Annen IT (16 som leser)
Diskusjon relatert til IT som ikke passer i de øvrige underkategoriene.


men istede kunne det vært noe ala:

IT-forum

alt data-relatert
*link/navn til eventuell side*

eller?
Sist endret av datanerden; 30. august 2011 kl. 02:07.
Sitat av datanerden Vis innlegg
fanden så glorete men liker ideen om en egen side for pc, hvis den sia kunne blitt en kategori/underkategori på det nåværende forumet så det blir lett å finne
..........
men istede kunne det vært noe ala:

IT-forum

alt data-relatert
*link/navn til eventuell side*

eller?
Vis hele sitatet...
Så du syntes at freak.no kun skal være for rusmidler og vanlige diskusjoner, og at "it-forum.no" skal være for data?

Jeg liker nå freakforum slik som det er
Sitat av naxoz Vis innlegg
Så du syntes at freak.no kun skal være for rusmidler og vanlige diskusjoner, og at "it-forum.no" skal være for data?

Jeg liker nå freakforum slik som det er
Vis hele sitatet...
IT-forumet kan godt forbli, jeg liker å lese de trådene men omtrent halve startsiden er IT på dagtid og skjønner godt att folk går lei
Forumet herjer. Trekk fra èn, typ eL Bohondo- aka "Franke min venn" -- Sikkert flere inaktive konti her..
Sitat av pidget Vis innlegg
Forumet herjer. Trekk fra èn, typ eL Bohondo- aka "Franke min venn" -- Sikkert flere inaktive konti her..
Vis hele sitatet...
Kontoen min er egentlig død mesteparten av tiden, lagde den for en venn som ikke gadd å bruke den. Så da surfer jeg denne kontoen til min vanlige konto er unbanned
Det har vært foreslått en slik funksjon, en hvor du kan velge hvilke fora/underfora som skal vises på din startside.

Husker ikke responsen som kom tilbake men det er vel ikke akurat enkelt å innføre noe slikt, tror jeg.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Altså, det jeg mener er ikke at it-forumet skal flyttes til et eget nettsted, men at man skal ha muligheten til å velge at det ikke skal vises på hovedsiden. Og som dere sikkert har sett så er WarIsPeace rett og slett pyro delen av freak på et eget nettsted. Noe ala det var tanken, ikke at man skulle fjerne det fra freak og ha en egen side for det.
Sitat av echuz Vis innlegg
Altså, det jeg mener er ikke at it-forumet skal flyttes til et eget nettsted, men at man skal ha muligheten til å velge at det ikke skal vises på hovedsiden. Og som dere sikkert har sett så er WarIsPeace rett og slett pyro delen av freak på et eget nettsted. Noe ala det var tanken, ikke at man skulle fjerne det fra freak og ha en egen side for det.
Vis hele sitatet...
Skjønner, beklager misforståelsen
Det har vært foreslått en slik funksjon, en hvor du kan velge hvilke fora/underfora som skal vises på din startside.
Vis hele sitatet...
dette hadde vært helt genialt . begynner å bli litt små lei alle "hjelp meg, skal kjøpe ny pc" trådene :P
Sitat av datanerden Vis innlegg
Kontoen min er egentlig død mesteparten av tiden, lagde den for en venn som ikke gadd å bruke den. Så da surfer jeg denne kontoen til min vanlige konto er unbanned
Vis hele sitatet...
Jeg tror du snakker forbi meg, eller og jeg har gått glipp av noe i natten. Brukeren jeg snakker om døde på jobb for en ca. uke siden. Den kontoen forblir inaktiv. RIP FEB.-

På den annen side så er der sikkert en del doble kontoer og div her. Hadde vært morro å sett statistikk over et år, hvor mange aktive osvosv.

Nso kan gjerne poste litt random statistikk, om han er i humør til det
Sitat av pidget Vis innlegg
Jeg tror du snakker forbi meg, eller og jeg har gått glipp av noe i natten. Brukeren jeg snakker om døde på jobb for en ca. uke siden. Den kontoen forblir inaktiv. RIP FEB.-

På den annen side så er der sikkert en del doble kontoer og div her. Hadde vært morro å sett statistikk over et år, hvor mange aktive osvosv.

Nso kan gjerne poste litt random statistikk, om han er i humør til det
Vis hele sitatet...
Siktet ikke til noen spesielle, bare nevnte att jeg har to kontoer siden jeg kjeder meg
leit å høre om avdøde
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har enda et forslag her!
Kunne det vert muligheter for å legge til en liten note på venner/kontakter? Det kan bli litt vanskelig til tider å holde styr på hvem som er hvem på vennelista synes jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
59.921 getting there!
Jeg ønsker meg et nFF dataparty!
Går dårlig når vi er så spredt over landet, og alle er ikke villige til og dra over halve norge for en helg med nørding
Eller nFF raveparty
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Vi har jo
FreakTreff 2012 og nFF rekka på TG, tror dette kvalifiserer til nFF rave og dataparty
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kan også informere at du er 9974 medlemmer for sent ute Nso.
Sitat av echuz Vis innlegg
Kan også informere at du er 9974 medlemmer for sent ute Nso.
Vis hele sitatet...
Merk deg at denne tråden ble opprettet i 2010.