Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  126 10623
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Jeg pleier og hente meg crusli uten melk og popcorn, det funker bra det! Og masse brus da, men det burde jeg av moralske årsaker ikke anbefale..

Middagrester og snus er jo også en slager her i huset.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Popcorn uten saøt er vel ganske sunt..
Bruk en time på trening, spis hva du vil
Stenfrie druer på boks, 20 spenn for 500g i på sommeren, 30kr 500g på vinteren.
Digg, og ikke usunt. Masse fruktsukker gjør deg like gira som redbull, og du slipper sølfare. Du kan ikke søle med druer med mindre du skviser den utover tastaturet.
Men magen tåler vel ikke for mye druer? Eller var det rosiner, som forsåvidt er tørka druer?
Sitat av FlipWare Vis innlegg
Men magen tåler vel ikke for mye druer? Eller var det rosiner, som forsåvidt er tørka druer?
Vis hele sitatet...
Få i deg litt proteiner med beef jerky. Og gå en power walk hvis du er for dvask til å jogge, hva som helst for å få pulsen opp mens kroppen tar opp energi fra det du har spist. En god runk er heller ikke å ekskludere.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Stenfrie druer på boks, 20 spenn for 500g i på sommeren, 30kr 500g på vinteren.
Digg, og ikke usunt. Masse fruktsukker gjør deg like gira som redbull, og du slipper sølfare. Du kan ikke søle med druer med mindre du skviser den utover tastaturet.
Vis hele sitatet...
Druer er forsåvidt veldig sunt. 250 kalorier ca på 500gram.
Rosiner derimot, ikke like sunt. Spiser du 500gram rosiner får du i deg 1600 kalorier:O
Sist endret av kn^tte; 8. september 2011 kl. 00:00.
Dyppe strimler av gulrøtter, stangselleri, agurk osv. i en eller annen slags dip fra potetgull-hylla (blandes i lettrømme). Godt og friskt Eller kanskje kutte opp forskjellige oster og kjeks (f. eks Ritz), også ganske godt, men kan bli mye smuler!
Kjøp deg en boks med kesam vanilje(ligner på en rømmeboks) og bruk som dip til f.eks banan eller eplebåter ol.
Fantastisk!
Jeg kom på hva jeg alltid spiser ved pcen, annasringer/biter på boks. Fremdeles masse sukker, men det får visst sæden din til å virke mindre sædete.

Lykke til!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg kom på hva jeg alltid spiser ved pcen, annasringer/biter på boks. Fremdeles masse sukker, men det får visst sæden din til å virke mindre sædete.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Hvis dèt er et mål du anstrenger deg for å etterstrebe, hvorfor ikke bare drikke vann?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg kom på hva jeg alltid spiser ved pcen, annasringer/biter på boks. Fremdeles masse sukker, men det får visst sæden din til å virke mindre sædete.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Just like me dude! (:
Off Topic: Ikke at jeg er så opptatt av min egen sædsmak, men kanskje musa mi smaker bedre daah.. Erm. Masse frukt og annanas gjør faktisk sædsmaken veldig "nøytral" og litt søtaktig. Forfriskende.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Just like me dude! (:
Off Topic: Ikke at jeg er så opptatt av min egen sædsmak, men kanskje musa mi smaker bedre daah.. Erm. Masse frukt og annanas gjør faktisk sædsmaken veldig "nøytral" og litt søtaktig. Forfriskende.
Vis hele sitatet...
:'D made my day!
Sitat av olaPola Vis innlegg
:'D made my day!
Vis hele sitatet...
ofc it did.

jente prater om sæd og mus til deg.

er det fest i dine bukser nå?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Just like me dude! (:
Off Topic: Ikke at jeg er så opptatt av min egen sædsmak, men kanskje musa mi smaker bedre daah.. Erm. Masse frukt og annanas gjør faktisk sædsmaken veldig "nøytral" og litt søtaktig. Forfriskende.
Vis hele sitatet...
hiver meg på den med annanas, sykt deilig iallefall tropical gold...den er litt dyr men, den klart beste
Gulrot og selleri + Maarud dipmix i rømme, slår aldri feil
Sitat av Dalaras Vis innlegg
ofc it did.

jente prater om sæd og mus til deg.

er det fest i dine bukser nå?
Vis hele sitatet...
Du snakker til meg som om jeg er en kåt 13 åring. Jeg er 20 og har ikke vært singel siden jeg var 15 eller noe.. så, fu!
Hvis du legger merke til den veldige tydlige smilyen ":'D", så insinuerer den at jeg ler ræva av meg.
Sitat av A-H Vis innlegg
Jeg vil anbefale at du heller spiser nøtter som er usalta(mandler, casewnøtter osvosv), litt kjøtt(Jeg synes fenalår er ganske godt) .
Vis hele sitatet...
Kan ikke la være å se for meg at han kjøper seg et helt fenalår og sitter og gnafser og koser seg med det i godstolen. Hehe..
Anyhow, jordbær, blåbær og bringerbær er veldig godt og sunt! Lettsaft med masse isbiter er også godt.
Fenalår og kaffi
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Just like me dude! (:
Off Topic: Ikke at jeg er så opptatt av min egen sædsmak, men kanskje musa mi smaker bedre daah.. Erm. Masse frukt og annanas gjør faktisk sædsmaken veldig "nøytral" og litt søtaktig. Forfriskende.
Vis hele sitatet...
Du får heller døtte et par ananasbiter inn der for god smak og en lite mellommåltid får den heldige utkårede da vettu Surprise surprise! Kan neste love deg at han ALDRI kommer til å glemme deg
Sist endret av The-kid; 8. september 2011 kl. 03:19.
LETT fruktsalat + sukkerlake + strødd skjokolade og krem. Kanskje ikke så jevlig sunt at det gjør noe, men du får sikkert litt god samvittighet av all frukten. Beste som finnes.
Ser nesten alle nevner gulerøtter her, så må hive meg på den å annbefale Bendit snacksgulrøtter. De er mye mindre enn vanlige gulrøtter, så gjør seg bra rett utifra posen når du skal game.
Kaffe funker fjell når en spiller Starcraft og har et lite pusterom. Selvfølgelig skal det ikke være pusterom i Starcraft, men jeg er så god lizm, så jeg rekker å ta en slurk kaffe innimellom.

NB: Ikke bli for opphengt i spillet, da blir kaffen kald, og da er den ikke god.

Når det kommer til mat, så har Den Lille Nøttefabrikkens "Nøtteblanding" vært en slager. Mener å huske at det ikke er salt i den heller.
Spis DRUER! Utrolig godt (og sunt), om man ikke spiser hele boksen på en gang. Søtt, sprøtt og digg å knaske på! Spiser det mens jeg gamer hele tida!
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Her er jeg enig! Særlig hvis jeg spiller CS:S, Arena Mode i Team Fortress 2 eller Search and Destroy i enten MW2 eller Black Ops kan jeg spise og drikke utrolige mengder mens jeg venter på å respawne. Spiller du 3 timer i strekk blir det fort mye også.
Vis hele sitatet...
Det er sånn det er, jeg dør og venter på å respawne. må bare ha noe.

Tusen takk for mange gode forslag, må nok teste ut mange av dem.

Men bare for å si det rett ut:
1.Jeg er ikke feit.
2.Jeg er ikke lat, jeg trener/går på kamp hver tirsdag og torsdag(fotball). Spiller softgun ca 1 dag i uka.
3.Jeg er ikke redd for litt kalorier.
4. Det jeg lurer på er om dere har noen gode forslag til noe _ikke så alt for usunt.

dette er noen av forslagene jeg syns hørtes gode ut: gulrot med dipmix. Nøtter. Druer, for det liker jeg litt. Smoothie.

Må også nevne at jeg ikke bruker snus eller røyker. .

EDIT: kan også nevnes at jeg spiser "salte stenger" iblant når jeg gamer.
Da bør du begynne med snus. Det ødelegger ikke kondisen din og gjør deg ikke feit. Etter at jeg begynte å snuse, så har jeg begynt å spise mye mindre godteri. I lengden er det dyrt, men det tærer ikke på helsa
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Da bør du begynne med snus. Det ødelegger ikke kondisen din og gjør deg ikke feit. Etter at jeg begynte å snuse, så har jeg begynt å spise mye mindre godteri. I lengden er det dyrt, men det tærer ikke på helsa
Vis hele sitatet...
Det er det dummeste jeg har lest.
En pose med nikotin som syrer vekk tannkjøttet er ikke sunt. Hvor mye godteri du har spist kommer helt opp til DIN egen viljestyrke og budsjett.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Da bør du begynne med snus. Det ødelegger ikke kondisen din og gjør deg ikke feit. Etter at jeg begynte å snuse, så har jeg begynt å spise mye mindre godteri. I lengden er det dyrt, men det tærer ikke på helsa
Vis hele sitatet...
veldig dårlig alternativ, fraråder deg sterkt å bli en nikotinslave for resten av livet samt bruke hundre tusener for å ødelegge helsen
snuser selv, og du ødelegger tannkjøtt og tennene blir styggere, + økt fare for kreft
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det er det dummeste jeg har lest.
En pose med nikotin som syrer vekk tannkjøttet er ikke sunt. Hvor mye godteri du har spist kommer helt opp til DIN egen viljestyrke og budsjett.
Vis hele sitatet...

Åh, du er av den typen du. For å "etse" vekk alt av tannkjøtt, så må du snuse en boks om dagen i flere år. Snusen bør være sterk også. Jeg pusser tennene mine to ganger om dagen og bruker kanskje 2-3 dager på EN boks. Kan love deg at det tar en god stund før kjøttet mitt etser vekk
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Åh, du er av den typen du. For å "etse" vekk alt av tannkjøtt, så må du snuse en boks om dagen i flere år. Snusen bør være sterk også. Jeg pusser tennene mine to ganger om dagen og bruker kanskje 2-3 dager på EN boks. Kan love deg at det tar en god stund før kjøttet mitt etser vekk
Vis hele sitatet...
du har vel lagt merke til at du plassere snusen mye lettere nå en før? det etser bort, har selv snust i kun 3mnd på høyre side og det er stor forskjell
pusser ogsaa tenner 2 ganger om dagen
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Åh, du er av den typen du. For å "etse" vekk alt av tannkjøtt, så må du snuse en boks om dagen i flere år. Snusen bør være sterk også. Jeg pusser tennene mine to ganger om dagen og bruker kanskje 2-3 dager på EN boks. Kan love deg at det tar en god stund før kjøttet mitt etser vekk
Vis hele sitatet...
Bare fordi prosessen tar lengre tid betyr ikke at den ikke skjer. Se på nordpolen.
Ultimate gamermat er jo kjøtt. Skinkestek, kyllingbryst, eller whatever er faktisk utrolig sunt. Om du velger kjøttprodukter med lavt fettinnhold så er dette noe kroppen din setter mer pris på enn frukt og nøtter.
Før folk begynner å flame, les litt om næringsinnhold. Kjøtt er proteinrikt, lite kalorier i forhold til vekt om du velger rett stykker, og syyyykt godt.
Et par skiver med noe en stek og noe sennep; perfekt snacks. Og i mine øyne bedre enn godis. Noe som også er svært postivt er at metthetsfølelsen varer lenger, virker fortere og gjør deg skikkelig mett. Noe som godteri og frukt ikke kan skryte av,

Nå skal jeg kanskje vær forsiktig med det jeg sier da jeg er kjempediger selv: spiser masse drit, røyker sigg og drikker som en fyllik på danskebåten, men i teorien stemmer dette.
Sitat av moret Vis innlegg
Ultimate gamermat er jo kjøtt. Skinkestek, kyllingbryst, eller whatever er faktisk utrolig sunt. Om du velger kjøttprodukter med lavt fettinnhold så er dette noe kroppen din setter mer pris på enn frukt og nøtter.
Før folk begynner å flame, les litt om næringsinnhold. Kjøtt er proteinrikt, lite kalorier i forhold til vekt om du velger rett stykker, og syyyykt godt.
Et par skiver med noe en stek og noe sennep; perfekt snacks. Og i mine øyne bedre enn godis. Noe som også er svært postivt er at metthetsfølelsen varer lenger, virker fortere og gjør deg skikkelig mett. Noe som godteri og frukt ikke kan skryte av,

Nå skal jeg kanskje vær forsiktig med det jeg sier da jeg er kjempediger selv: spiser masse drit, røyker sigg og drikker som en fyllik på danskebåten, men i teorien stemmer dette.
Vis hele sitatet...
Enig med moret!

Beef Jerkey må jo være den hellige gral! ^_^
Sitat av moret Vis innlegg
Ultimate gamermat er jo kjøtt. Skinkestek, kyllingbryst, eller whatever er faktisk utrolig sunt. Om du velger kjøttprodukter med lavt fettinnhold så er dette noe kroppen din setter mer pris på enn frukt og nøtter.
Før folk begynner å flame, les litt om næringsinnhold. Kjøtt er proteinrikt, lite kalorier i forhold til vekt om du velger rett stykker, og syyyykt godt.
Et par skiver med noe en stek og noe sennep; perfekt snacks. Og i mine øyne bedre enn godis. Noe som også er svært postivt er at metthetsfølelsen varer lenger, virker fortere og gjør deg skikkelig mett. Noe som godteri og frukt ikke kan skryte av,

Nå skal jeg kanskje vær forsiktig med det jeg sier da jeg er kjempediger selv: spiser masse drit, røyker sigg og drikker som en fyllik på danskebåten, men i teorien stemmer dette.
Vis hele sitatet...
Om nom nom, chicken wings! Men for et klisseri det er... Forresten så er kaffe digg mens man gamer. Kanskje ikke så altfor sunt, men kvikker deg godt opp, og deilig med noe varmt å drikke ved siden av.
Bare lurer på en ting, vil ikke meste parten av dette drukne tastature/konsollen i ..crap?
Mitt råd:
skole/jobb 8 timer om dagen.
7 timer Gaming + stort inntak drittmat
1 time trening,
Reseten Relax, sove eller rett og slett game

Man kan jo ikke game med frukt og grønt til snacks....
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Tørka bananchips =)
Vis hele sitatet...
Det er utrolig usunt til å være tørket frukt : ) like mye kalorier som i potetgull
Sitat av moret Vis innlegg
Ultimate gamermat er jo kjøtt. Skinkestek, kyllingbryst, eller whatever er faktisk utrolig sunt. Om du velger kjøttprodukter med lavt fettinnhold så er dette noe kroppen din setter mer pris på enn frukt og nøtter.
Før folk begynner å flame, les litt om næringsinnhold. Kjøtt er proteinrikt, lite kalorier i forhold til vekt om du velger rett stykker, og syyyykt godt.
Et par skiver med noe en stek og noe sennep; perfekt snacks. Og i mine øyne bedre enn godis. Noe som også er svært postivt er at metthetsfølelsen varer lenger, virker fortere og gjør deg skikkelig mett. Noe som godteri og frukt ikke kan skryte av,

Nå skal jeg kanskje vær forsiktig med det jeg sier da jeg er kjempediger selv: spiser masse drit, røyker sigg og drikker som en fyllik på danskebåten, men i teorien stemmer dette.
Vis hele sitatet...
Har aldri sett noen spise skinkestek og kyllingfilet å kalte det "gamer"mat
Sier bare en ting: Beef jerky
Sitat av toxicity Vis innlegg
Har aldri sett noen spise skinkestek og kyllingfilet å kalte det "gamer"mat
Vis hele sitatet...
Vel, gamermat er ikke akkurat definert som noe spesielt så i teorien er det jo noe man spiser mens man gamer.
Sukkererter, nøtter, frukt, grønnsaker, salat.
General løs, Extra Mint tyggis og Pepsi Max.

Snusen gjør deg avslappet, tyggisen holder tennene i orden, brusen smaker bare digg.
Sist endret av saxoni; 9. september 2011 kl. 00:18.
Fyr løs med pepsi max, da trenger du ikke noe å spise :P

- Druer
- Nøtter som nevnt
- Tyggis
- Snacks comboa med trening=sunn gaming
Sitat av uaexed Vis innlegg
Fyr løs med pepsi max, da trenger du ikke noe å spise :P
Vis hele sitatet...
Viva la diaré.
Sikkert nevnt tidligere, men druer er jo sunt og smaker ganske godt spør du meg.
Melon er og snacks, men siden det er så mye vann i de så blir det fort litt søl.
Sist endret av sneipen; 9. september 2011 kl. 13:39.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når noen nevner snop, så tenker jeg valium etc med en gang :P
Med det suger sikkert bra om du gamer mye
Drikk brusen med sugerør så sparer du tenna -litt-.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Ser mange foreslår beef jerky. Er ikke det veldig dyrt?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Ser mange foreslår beef jerky. Er ikke det veldig dyrt?
Vis hele sitatet...
i LA kjøper man store pakker for 3.95$. Tror ikke det er så dyrt i Norge egentlig
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Vet det er billig i USA, men mener å huske det koster sånn 70 spenn ellerno for en pose på easy24 (som er eneste stedet jeg vet om som selger det)