Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1047
Endelig(?) kommer den etterlengtede grafikk-ytelse programmer som måler hvor bra pcen din er på spill.

www.futuremark.com får du opp en counter som teller ned til utgivelsen, som er om ca. 5 dager.

Er også gitt ut to screenshots fra programmet, og det ser mildt sagt tøft ut.
Jeg er ikke sinnsykt glad i 3dmark, siden alle er så desperate rundt den. Hvem bryr seg om noen har 20k hvis de ikke spiller spill?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Gir egentlig f. i hva andre har, men når 3dmark kommer i ny versjon er det alltid on the best! Eneste som kanskje måler seg opp mot dette gfx nivået er det doom 3, når det kommer.
Noe sier meg at Geforce 2 MX400 kortet mitt kommer til å slite helmax iallefall.
Fine med 3DMark er jo at du kan sammenligne med andre folk som har samme "setup" som deg da. F.eks. Du får 5000 3dmarks mens en med nøyaktig samme specs får 10000, da vet du at det er noe i veien med konfigurasjonen eller noen utdaterte drivere.

Så kan du også finne ut hvilket 3d kort som er smartest å kjøpe for en med din processor osv.

Er faktisk nyttig hvis det brukes riktig...
Men:
Minimum CPU Recommendation:
1000MHz x86 compatible processor
kommer til å gå litt tregt..
Det er jo sinnsyk fin grafikk i 3Dmark, bare det er jo god nok grunn til å kjøre det.. Dessuten er det morsomt å tweake, se hvor høyt man klarer å komme! =) Også greit for å se hvor mye driverene har og si på ytelsen..
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
tror du skal stresse med å få ned filen overbelastet side
ajaj. itx'en fikk lav 3dmark :P